• Ik vraag me of hoe jullie je paracetamol innemen.
    Erop kauwen ; in 1 keer doorslikken ; in een glas water gooien en dan drinken.

    Ik kauw er altijd op omdat dat sneller werkt dan de andere 2. Maar ik ken niemand die dat ook doe :'D

    Dus tell me _O_


    -

    Doorslikken met water


    Save friends, you need them.

    ik ben een neurd, want ik kan het niet eens doorslikken, dus moeten we het eerst helemaal stampen tot korreltjes, en dan smaakt het echt zó vies.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Slik hem in een keer door (:


    Caution first, always.

    in mijn mond, en dan proberen in een keer weg te slikken met water. Meestal gaat dit fout, en bruist dat ding al op mijn tong, en sta ik daar dan te kokhalzen. Maar dat is een ander verhaal
    Ik gebruik sowieso alleen maar Advil's thuis. Op school af en toe, als het echt nodig is, paracetamol.


    Alleen maar tranen van geluk

    als je hem oplost in water, dus dat er allemaal kleine stukjes in het water zitten, en je het dan drinkt, werkt het net zo goed als dat je erop kauwt, want het komt op hetzelfde neer (;
    ik los hem dus altijd op in water, ik kan ook geen pillen doorslikken in één keer, dus ik moet wel (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Reticent schreef:
    Ik slik hem gewoon droog door :Y)


    Dat kan ik echt niet, als ik dat doe dan stik ik. xd
    Als je het kauwt krijg je een vieze smaak. Maar ik slik hem altijd met 1 slok water door.

    Snuiven.... Haha nee grapje:P Gewoon door slikken met water..


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Snuiven.... Haha nee grapje:P Gewoon door slikken met water..

    Haha Geniaal :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga over mijn nek met die dingen. Ik breek ze altijd in 2en omdat ik ze niet helemaal kan doorslikken. :8

    Speaker schreef:
    Ik breek 'm eerst in tweeën en dan slik ik eerst de ene helft door met heel veel water en dan de andere, hehe 8D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    eerst breke dan slikken,..
    kben er namelijk al 1x bijna in gestikt,.. (cat)x]


    Only those who listen can hear

    Ik breek hem in 4 stukjes en dan slik ik ze een voor een door:$, als ik ze al neem.
    Ik neem bijna nooit paracetamol omdat ik misselijk wordt van die smaak die eraan zit. Ook al breek ik hem in 4-en toch wordt ik er misselijk van. Dus alleen als ik me echt beroerd voel neem ik ze:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    In tweeën breken, want anders krijg ik 't niet door m'n strot XD En zelfs dan laat ik 't nog net zo lang in m'n mond rondzwemmen, totdat het opgelost is, maar da's pas smerig. Ugh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kauw erop en slik dan ook door.

    Ik ken dat niet?
    Maar meestal slik ik gewoon in een keer. Kauwen vind ik echt afgrijselijk.(krul)


    effort never betrays you