• Er is zo'n jongen van wie de broek altijd heel laag hangt (bij andere jongens is dat ook, maar bij hem overdreven) en je dus altijd zijn onderbroek ziet. Gisteren zei een leerkracht: "Dat is trouwens geen uniform!" "Maar onderbroeken moeten toch geen uniform zijn?" "Nee, maar alles dat zichtbaar is wel. Trek je broek op!"

    Oké, allemaal goed en wel, maar vandaag zag ik dus dat hij een donkerblauwe onderbroek aanhad, dus zei ik: "Jij hebt nog echt een onderbroek in uniformkleuren aangedaan!" Dus die jongen staat recht en wandelt naar de leerkracht (die achter zijn bureautje zat), legt zijn hand op zijn schouder en wacht tot hij omkijkt. Dan draait hij zich om en trekt hij zijn broek naar beneden in het gezicht van die leerkracht, om aan te tonen dat hij 'in uniform' is.

    Die leerkracht natuurlijk helemaal geschokeerd. Die werd helemaal hysterisch, haha. Was wel grappig. Maar achja, moet wel kunnen... je broek afsteken in het gezicht van een leerkracht(':

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 18:09 ]


    Only losers can act the way you do

    hahahah -plat-
    dat moest er vast geniaal uitgezien hebben =D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 18:10 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Hahaha heerlijk x'D


    -

    geniaal hahaha

    Echt gewoon geweldige jongen! Hahaha xD


    Happy Birthday my Potter!

    whaha,
    ik wou dat de kinderen in mijn klas zoiets deden, dat zorgt voor meligheid (;


    Me so good.

    Haha, oké, zo iemand wil ik ook in mijn klas hebben (krul)


    effort never betrays you

    omg, whaha, echt wel heel geniaal. En lef,, !

    Het klinkt wel grappig. Maar het is echt niet leuk voor zo'n leraar, ze kunnen daar uiteindelijk voor worden ontslagen. Als je met de klas afspreekt het een beetje te verdraaien natuurlijk...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    NinaNOISE schreef:
    hahahah -plat-
    dat moest er vast geniaal uitgezien hebben =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Geniaal! _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Whahah! -plat


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    NinaNOISE schreef:
    hahahah -plat-
    dat moest er vast geniaal uitgezien hebben =D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geweeeldig :'DDD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Haha, geniaaaal (krul)

    Dreamwalker schreef:
    Haha, oké, zo iemand wil ik ook in mijn klas hebben (krul)
    Wil je niet. :'D


    Only losers can act the way you do