• Er is zo'n jongen van wie de broek altijd heel laag hangt (bij andere jongens is dat ook, maar bij hem overdreven) en je dus altijd zijn onderbroek ziet. Gisteren zei een leerkracht: "Dat is trouwens geen uniform!" "Maar onderbroeken moeten toch geen uniform zijn?" "Nee, maar alles dat zichtbaar is wel. Trek je broek op!"

    Oké, allemaal goed en wel, maar vandaag zag ik dus dat hij een donkerblauwe onderbroek aanhad, dus zei ik: "Jij hebt nog echt een onderbroek in uniformkleuren aangedaan!" Dus die jongen staat recht en wandelt naar de leerkracht (die achter zijn bureautje zat), legt zijn hand op zijn schouder en wacht tot hij omkijkt. Dan draait hij zich om en trekt hij zijn broek naar beneden in het gezicht van die leerkracht, om aan te tonen dat hij 'in uniform' is.

    Die leerkracht natuurlijk helemaal geschokeerd. Die werd helemaal hysterisch, haha. Was wel grappig. Maar achja, moet wel kunnen... je broek afsteken in het gezicht van een leerkracht(':

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 18:09 ]


    Only losers can act the way you do

    VIPpas schreef:
    Geniaal! _O__O_


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    HAHA!! melig x'D

    Hahah, ik mag hem x]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hahha, dat is dus echt geweldig!


    Don't dream your life, but live your dream!