• Er is zo'n jongen van wie de broek altijd heel laag hangt (bij andere jongens is dat ook, maar bij hem overdreven) en je dus altijd zijn onderbroek ziet. Gisteren zei een leerkracht: "Dat is trouwens geen uniform!" "Maar onderbroeken moeten toch geen uniform zijn?" "Nee, maar alles dat zichtbaar is wel. Trek je broek op!"

    Oké, allemaal goed en wel, maar vandaag zag ik dus dat hij een donkerblauwe onderbroek aanhad, dus zei ik: "Jij hebt nog echt een onderbroek in uniformkleuren aangedaan!" Dus die jongen staat recht en wandelt naar de leerkracht (die achter zijn bureautje zat), legt zijn hand op zijn schouder en wacht tot hij omkijkt. Dan draait hij zich om en trekt hij zijn broek naar beneden in het gezicht van die leerkracht, om aan te tonen dat hij 'in uniform' is.

    Die leerkracht natuurlijk helemaal geschokeerd. Die werd helemaal hysterisch, haha. Was wel grappig. Maar achja, moet wel kunnen... je broek afsteken in het gezicht van een leerkracht(':

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 18:09 ]


    Only losers can act the way you do

    Omg, geweldig. x]

    Zou het zelf nooit gedurfd hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    _O__O_ I heart that boy.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Stiekem is dat geniaal ^^


    Live life limitless.

    Hahaha, zag er vast geniaal uit!!!(krul)


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    hahah, GENIAAL xD
    Zeker zo'n nep neger?


    Love sheds light one the darkest of times

    Genius schreef:
    Hahaha heerlijk x'D


    None but ourselves can free our minds.

    TheWay schreef:
    hahah, GENIAAL xD
    Zeker zo'n nep neger?
    Een nep Franco. Een snob (kakker wordt dat in Nederland genoemd volgens mij) dus (':


    Only losers can act the way you do

    Funeral schreef:
    Moeten jullie uniformen aan?
    Ja, we moeten ons aan bepaalde kleuren houden. De kleren kiezen we dus zelf.


    Only losers can act the way you do

    -died-


    Alleen maar tranen van geluk

    haha echt geniaal xD


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Ik had eens iemand in de klas waarbij de broek ook altijd zo laag hing. Op een gegeven moment kon een vriend van me het niet meer houden en trok zijn broek af op de speelplaats voor de ogen van de hele klas. :'D
    Pissig was hij die dag... Verstaanbaar maarja, trek je broek dan íets meer op. Ik vind het wel sexy, hoor, zo'n lage broeken. Maar niet als ze tot op de knieën hangen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hahaha *ligt strijk*
    iemand bij ons ook, we kwamen van een uitje, die jongen staat zo midden in het gangpad. zijn broek draagt hij altijd heel laag, dus komt er zo'n sneaky gast van achter: *trekt broek naar beneden*
    ik kwam niet meer bij :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Geniaal.
    Werdt ie er niet uit gestuurd?


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    vivian07 schreef:
    Geniaal.
    Werdt ie er niet uit gestuurd?
    Nee, die leerkracht is gewoon soft, haha. (':


    Only losers can act the way you do

    hahaha, echt geniaal!


    Even a white rose has a black shadow.