• Er is zo'n jongen van wie de broek altijd heel laag hangt (bij andere jongens is dat ook, maar bij hem overdreven) en je dus altijd zijn onderbroek ziet. Gisteren zei een leerkracht: "Dat is trouwens geen uniform!" "Maar onderbroeken moeten toch geen uniform zijn?" "Nee, maar alles dat zichtbaar is wel. Trek je broek op!"

    Oké, allemaal goed en wel, maar vandaag zag ik dus dat hij een donkerblauwe onderbroek aanhad, dus zei ik: "Jij hebt nog echt een onderbroek in uniformkleuren aangedaan!" Dus die jongen staat recht en wandelt naar de leerkracht (die achter zijn bureautje zat), legt zijn hand op zijn schouder en wacht tot hij omkijkt. Dan draait hij zich om en trekt hij zijn broek naar beneden in het gezicht van die leerkracht, om aan te tonen dat hij 'in uniform' is.

    Die leerkracht natuurlijk helemaal geschokeerd. Die werd helemaal hysterisch, haha. Was wel grappig. Maar achja, moet wel kunnen... je broek afsteken in het gezicht van een leerkracht(':

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 18:09 ]


    Only losers can act the way you do

    Primrose schreef:
    Geweeeldig :'DDD


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ahahaha geniaal xd


    Has no one told you she's not breathing?

    hahahaha, lol.

    Hahah, weet je. Ik vind lage broeken sexy :x


    -

    Moeten jullie uniformen aan?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Omg haha x'D. Als iemand dat in mijn klas had gedaan moest hij vast een maand nablijven x'D.

    Hahaha geniaal!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    NinaNOISE schreef:
    hahahah -plat-
    dat moest er vast geniaal uitgezien hebben =D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Haha ik had zo hard kunnen lachen hè!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dreamwalker schreef:
    Haha, oké, zo iemand wil ik ook in mijn klas hebben (krul)


    Laten we Duc dwingen _O_

    Géniaal (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    geniaal -plat-


    Shoganai i ne~

    NinaNOISE schreef:
    hahahah -plat-
    dat moest er vast geniaal uitgezien hebben =D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Omg haha x'D


    Inspiration can hit you any time

    omg zalig gwn xD


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Haha, wat een geweldige actie!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg