• Weetje wat ik me net bedacht,
    mijn 'crush' kan ook Quizlet hebben, en misschien heeft die persoon dan wel alles gelezen wat ik over die persoon heb geschreven en omfg omfg, mijn hele obsessieve gedachtes over die persoon, oke ik ga het nooit meer over die persoon hebben. *staat doodsangsten uit* En die persoon zei ook van 'in mijn vrije tijd hou ik van lezen' en dit is wel een leessite enzo, womgwomgwomg. Okè, niemand gaat hier meer mijn echte naam noemen en waar ik woon enzo :'D

    -fail dat ik daar nu pas aan denk trouwens-

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 23:42 ]

    Oké, nu hoop ik ook zwaar dat mijn vriend geen Quizlet heeft....


    I am an idiot, I move.

    xD Misschien wordt het nog iets :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn vriend zit gelukkig niet op Q, want hij vind het een kinderachtige site. Hij zit altijd op een ander forum.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    nerveus schreef:
    xD Misschien wordt het nog iets :P


    Neeman, als die persoon werkelijk alles heeft gelezen, dan denkt die persoon 'Omg, ze is gek, en heeft een soort van obsessie voor me. Ik blijf bij dr uit de buurt, òf juist, 'ik ga dr extra gek maken.' Maar dat is sadistisch.

    Ik hoop voor je dat hij geen Quizlet heeft dan :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben bang dat iemand die ik ken op q komt;'s
    Ik heb de laatste tijd nogal veel in topics geschreven en aangemaakt en dat heb ik dus tegen niemand gezegd.. Dan zouden mijn ouders dat dus ook te weten komen en dat wil ik niet.
    Dus ik hoop dat niemand die ik ken op q komt, want dan denk ik dat ik een ander account aan ga maken..


    Me so good.

    Ben ik blij dat ik niemand ken die Quizlet heeft, behalve 1 vriendin, maar die heeft belooft dr mond te houden. (:


    live the life you love

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Neeman, als die persoon werkelijk alles heeft gelezen, dan denkt die persoon 'Omg, ze is gek, en heeft een soort van obsessie voor me. Ik blijf bij dr uit de buurt, òf juist, 'ik ga dr extra gek maken.' Maar dat is sadistisch.


    dat is idd sadistisch :Y)

    Mijn vriend weet dat ik op Q zit, maar ik vertrouw hem erin dat hij zelf geen Q heeft aangemaakt om mij te controleren x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, dat zou wel een iets mindere zijn (krul)
    Maar, wrs had die dan wel al 'iets' laten merken hoor (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Ja, dat zou wel een iets mindere zijn (krul)
    Maar, wrs had die dan wel al 'iets' laten merken hoor (:


    Denk ut D: Sowieso, maximunmeeftijd is toch eigenlijk wel 18?

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Denk ut D: Sowieso, maximunmeeftijd is toch eigenlijk wel 18?


    huh? Hier zitten toch mensen die ouder zijn dan 18? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik hoop dat de bitches uit m'n klas waar ik wel eens gemene dingen over schrijf dit niet lezen :')
    Mijn crush heeft sws geen Q, gelukkig. Maar zo heel veel jongens met Q zij ner niet toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    2 vriendinnen weten mijn account, maar die hebben hetzelf ook.
    Mn andere vriendinnen weten van deze site, maar kunnen we toch nooit vinden en mn crush weet het en wilde mn verhaal lezen.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    JongEnBlond schreef:
    Mijn crush heeft sws geen Q, gelukkig. Maar zo heel veel jongens met Q zij ner niet toch?


    Bwhahaa iknow, maar daar heb ik niks aan dus :'d