• Een messi lookalike, echt waar.
    Ik ging gisteren naar de voetbal ( Kaagent- Lierse) en ik stond daar en er kwam een man binnen en hij was ongeveer even groot als Lionel en leek er echt super hard op, het nadeel was hij kon nederlands praten dus het is 0% kans dat hij het was >.<
    Hebben jullie al eens iemand gezien die op iemand bekend lijkt?


    all I want is the taste that your lips allow

    Haha, dat zou ik wel cool vinden.
    Ik ben er achter gekomen dat mijn crush van toen ik een jaar of 8 was op Afellay lijkt.(krul)


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    Haha, dat zou ik wel cool vinden.
    Ik ben er achter gekomen dat mijn crush van toen ik een jaar of 8 was op Afellay lijkt.(krul)

    Awesome ;o


    all I want is the taste that your lips allow

    Niet op iemand bekend, maar wel al veel look-a-likes.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Het rare was Gent had een nieuwe speler van Valladolid ( vorig jaar spaanse eerste klasse, nu tweede),Arzo, en er zijn foto's van hem met Messi dus twijfelde ik even, maar hij sprak Nederlands -,-'


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik werd ooit verliefd op een Justin Bieber look-a-like.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Niet echt een bekende, ik heb wel gwne mensen gezien die op elkaar lyken, of met de stem!

    Er zijn heel veel jb look-a-likes =.=

    Iemand op mijn school lijkt best veel op Ian Somerhalder (:
    En een jongen die ik ken lijkt ook redelijk veel op Afellay.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik zag bij een concert eens iemand die ontiegelijk veel op Jacob Black leek. (nee, niet op Taylor Lautner, die heeft kort haar xD) Ik zo: wtf?


    Onnellissuus Maanpaossa

    Oh, cool (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik zag in de jumbo(levenloos weet ik) een gast en die leek spreken op een zanger van de black eye peas 0___O

    *gaat naar google*

    oke het is Will.i.am daar lijkt die gst echt op 0o


    Shoganai i ne~

    Ik kwam laatst iemand tegen, die sprekend op Viggo Mortenson leek (krul) En iemand die op George Clooney leek :Y)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 19:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    JA wtf...
    ik was op vakantie en ik had opeens echt iets van: jezus, daar zit billie joe armstrong. echt, ik zweer dat het zo zijn tweelingbroer had kunnen zijn!
    en toen bleek dat hij gewoon nederlands praatte :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.