• Ik heb gister een olifantje van Swarovski gekocht, hij is zo leuk. Hebben jullie dingen van Swarovski thuis?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 14:07 ]

    Mijn oma spaart Swarovski, die heeft een hele kast vol beeldjes.
    Zelf heb ik deze ketting, maar waar op deze foto dat blauwe zit, heb ik zwart zitten. Die is dus ook van Swarovski.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wil binnenkort een beeldje daar kopen, maar ik weet nog niet welke.
    Mag ik vragen hoe duur die olifantje was?:9~


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    nerveus schreef:
    Ik ben echt helemaal verslaafd aan de Swarovski, wij hebben beneden in de woonkamer een grote glazenkast met allemaal van die beeldjes erin. Mijn moeder heeft een ketting van Swarovski. Ik heb voor mijn verjaardag ook een beeldje gekregen van mijn beste vriend. Was heel goedkoop, want de winkel bij ons gaat verhuizen naar een ander pand, dus was er korting.

    Ik vind Swarovski echt super super super mooi :D


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb een ketting, oorringen, een armbandje en een ring.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ben niet gek van Swarovski beeldjes, maar de juwelen zijn echt supermooi (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ahw wat een lief olifantje.
    @saffier wauw, die uil is ook ubersgaaf!.

    Ik heb volgensmij daar niks van.
    Maar mijn zus heeft daarvan 2dingen van haar vriendje gekregen ;D

    Mijn opa en oma hebben een hele kast vol. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -Grijpt met handen naar computer scherm-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Het is Swarovski, maar goed.

    Ik heb een klein kikkertje en een klein hobbelpaardje zelf gekocht. En ik heb een viool gekregen van een vriendin van mijn moeder die is overleden. Ik heb een klein rijkdom in mijn kamer liggen x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Language schreef:
    Ik wil binnenkort een beeldje daar kopen, maar ik weet nog niet welke.
    Mag ik vragen hoe duur die olifantje was?:9~

    Dat olifantje was zo rond de 75 euro, dacht ik. Weet het niet meer zeker. Me vader kocht hem samen met me maar ik lette niet op de prijs (was misschien maar beter ook)

    Grieving schreef:
    Het is Swarovski, maar goed.

    Aangepast.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 18:54 ]

    Ik heb zo een visje ervan ;d


    Imperfection Is Beautiful

    Ja. Maar daar zit wel een verhaaltje achter.
    Mijn meme kreeg ooit van één van haar dochters eens een ketting van swarovski en ik vond die jarenlang zó mooi dat ik het altijd vast had om te bekijken telkens in bij haar was. Jaren geleden, deed ik het jarenlang en ik kwam er vaak. Op een dag was het kapot en het kon niet meer werden gemaakt dus kreeg ik het kapotte exemplaar waar ik ookal wel blij mee was en dat ligt nu in op mijn kamer. Kerstmis 2009, ik kreeg een cadeau. Mama vond diezelfde ketting in de winkel. Vreemd dat het na jaren nog verkocht werd. En dat is mijn mooiste cadeau ooit. Dus nu heb ik het kapotte exemplaar van mijn meme en het nieuwere die ik nu zelf kan dragen. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, ik heb daar zo'n aapje van, alleen ik weet niet waar die is atm :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb best veel dingen met swarovski :3 Ringen, kettingen en armbanden enzo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik heb nog nooit wat gekocht daarvan, maar die olifant is cute !<3