• Ik heb al een tijdje last van iets vaags. Ik denk dat er geesten of zo in mijn huis zijn.

    Ongeveer twee weken geleden, ging ik naar beneden om daarna naar school te gaan. Ik ben toen nog een keer naar boven gegaan om te kijken of het licht van de badkamer uit was, en dat was het. Toen ik later boven terug kwam, omdat ik wat was vergeten, was het weer aan. Zo heb ik nog een paar voorbeelden.

    Bijvoorbeeld als ik aan de ene kant van mijn slaapkamer lig te slapen gaat ineens mijn kastdeur open of zo! Soms "voel" ik ook dat er iemand aanwezig is...

    Hebben jullie dat ook wel eens? Begin ik gek te worden of zo? Wat gebeurt er dan bij jullie?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Alien97 schreef:
    Ik was ook al eens alleen thuis, en ik stond in de gang, op het eind. Mijn kat stond aan de andere kant van de gang, en ik riep haar. Het was ook al 's avonds. En wat deed die kat, ze gaat heel bang in elkaar gedoken, met een ruime boog om de trap heen, naar mij toe. Ze staarde ook naar de trap. Terwijl daar niemand was? En het was daar heel donker:|

    Ja dat heb ik ook! Mijn hond en ik staan dan ooit in de gang, en dan kijkt mijn hond hele tijd naar de trap. Terwijl ik dan niks zie, meestal denk ik dan van:'Kan mijn hond geesten zien?' Tja, ik weet niet.. misschien voelen ze aan dat er iets/iemand is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik had ooit een geest opgeroepen, maar op dat moment gebeurde er niets. Diezelfde avond nog gingen mijn ouders boodschappen doen, en was ik alleen thuis. Boven op mijn kamer viel er vanalles op de grond, en ik heb huilend mijn moeder gebeld, om te vragen of ze naar huis kwamen. Sindsdien doe ik zoiets nóóit maar dan ook nóóit meer.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Ik had ooit een geest opgeroepen, maar op dat moment gebeurde er niets. Diezelfde avond nog gingen mijn ouders boodschappen doen, en was ik alleen thuis. Boven op mijn kamer viel er vanalles op de grond, en ik heb huilend mijn moeder gebeld, om te vragen of ze naar huis kwamen. Sindsdien doe ik zoiets nóóit maar dan ook nóóit meer.


    Ik zou dan echt vreselijk bang zijn :X


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Alien97 schreef:
    (...)

    Ik zou dan echt vreselijk bang zijn :X

    Ja ik was echt verschrikkelijk bang. Zo bang ben ik echt nog nooit geweest..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik geloof daar echt niet in.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Alien97 schreef:
    Ik was ook al eens alleen thuis, en ik stond in de gang, op het eind. Mijn kat stond aan de andere kant van de gang, en ik riep haar. Het was ook al 's avonds. En wat deed die kat, ze gaat heel bang in elkaar gedoken, met een ruime boog om de trap heen, naar mij toe. Ze staarde ook naar de trap. Terwijl daar niemand was? En het was daar heel donker:|


    Dieren zien geesten eerder dan mensen dus dat kan makkelijk.


    Zeewierig :D

    Alien97 schreef:
    Ik was ook al eens alleen thuis, en ik stond in de gang, op het eind. Mijn kat stond aan de andere kant van de gang, en ik riep haar. Het was ook al 's avonds. En wat deed die kat, ze gaat heel bang in elkaar gedoken, met een ruime boog om de trap heen, naar mij toe. Ze staarde ook naar de trap. Terwijl daar niemand was? En het was daar heel donker:|


    Katten zijn meestal heel gevoelig voor het paranormale. Dus het kan heel goed zijn dat je kat iets heeft gezien. (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ja, zoiets ken ik wel. Naast mijn bed staat een rieten stoel, en elke avond ongeveer een kwartier nadat ik alle lichten uitgedaan heb en wil gaan slapen en zo, dan kraakt ie, net alsof er iemand in gaan zitten. Soms hoor je het dan kraken alsof iemand gaat verzitten en dan na een tijdje -soms halfuur, soms uur, soms twee uur- kraakt ie weer alsof iemand opstaan. Ik heb het eens uitgeprobeerd door zelf te gaan zitten, verzitten en opstaan, en 't zijn precies dezelfde geluiden, niet gewoon random gekraak.
    Maarja, eng is anders. Ik heb gewoon een enorm comfortabele stoel; zelfs dooien willen erin zitten 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ja, zoiets ken ik wel. Naast mijn bed staat een rieten stoel, en elke avond ongeveer een kwartier nadat ik alle lichten uitgedaan heb en wil gaan slapen en zo, dan kraakt ie, net alsof er iemand in gaan zitten. Soms hoor je het dan kraken alsof iemand gaat verzitten en dan na een tijdje -soms halfuur, soms uur, soms twee uur- kraakt ie weer alsof iemand opstaan. Ik heb het eens uitgeprobeerd door zelf te gaan zitten, verzitten en opstaan, en 't zijn precies dezelfde geluiden, niet gewoon random gekraak.
    Maarja, eng is anders. Ik heb gewoon een enorm comfortabele stoel; zelfs dooien willen erin zitten 8D


    Hahahaha die laatste zin, erg geniaal!


    Zeewierig :D

    Persoonlijk geloof ik niet in geesten, ik denk altijd dat er overal wel een verklaring door is. Laat je in elk geval niet bangmaken door zoiets, daar schiet je helemaal niks mee op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Creepy, als ik zulke dingen lees kan ik nooit slapen omdat het eng is. o.0

    Soundeffect schreef:
    Ja, zoiets ken ik wel. Naast mijn bed staat een rieten stoel, en elke avond ongeveer een kwartier nadat ik alle lichten uitgedaan heb en wil gaan slapen en zo, dan kraakt ie, net alsof er iemand in gaan zitten. Soms hoor je het dan kraken alsof iemand gaat verzitten en dan na een tijdje -soms halfuur, soms uur, soms twee uur- kraakt ie weer alsof iemand opstaan. Ik heb het eens uitgeprobeerd door zelf te gaan zitten, verzitten en opstaan, en 't zijn precies dezelfde geluiden, niet gewoon random gekraak.
    Maarja, eng is anders. Ik heb gewoon een enorm comfortabele stoel; zelfs dooien willen erin zitten 8D[/i]

    hahaa_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik had 1x dat ik iets kwijt was s'avonds en ineens viel het naar beneden 0o dus ik zei : dankje :)
    en nog een keer had ik het gevoel of iemand de hele tijd bij me zat op me bed dus ik zei: kan je pleas weg gaan --'2 sec later toen het weg was : Thnx x'D
    ik on logisch maar oke ze luisteren wel (krul)


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    ik had 1x dat ik iets kwijt was s'avonds en ineens viel het naar beneden 0o dus ik zei : dankje :)
    en nog een keer had ik het gevoel of iemand de hele tijd bij me zat op me bed dus ik zei: kan je pleas weg gaan --'2 sec later toen het weg was : Thnx x'D
    ik on logisch maar oke ze luisteren wel (krul)

    ja en dan komen ze naar min kamer Thnx eileen hou ze voortaan bij je(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Soundeffect schreef:
    Ja, zoiets ken ik wel. Naast mijn bed staat een rieten stoel, en elke avond ongeveer een kwartier nadat ik alle lichten uitgedaan heb en wil gaan slapen en zo, dan kraakt ie, net alsof er iemand in gaan zitten. Soms hoor je het dan kraken alsof iemand gaat verzitten en dan na een tijdje -soms halfuur, soms uur, soms twee uur- kraakt ie weer alsof iemand opstaan. Ik heb het eens uitgeprobeerd door zelf te gaan zitten, verzitten en opstaan, en 't zijn precies dezelfde geluiden, niet gewoon random gekraak.
    Maarja, eng is anders. Ik heb gewoon een enorm comfortabele stoel; zelfs dooien willen erin zitten 8D



    Hahaha, XD
    Die laatste zin :x


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.