• Ik heb al een tijdje last van iets vaags. Ik denk dat er geesten of zo in mijn huis zijn.

    Ongeveer twee weken geleden, ging ik naar beneden om daarna naar school te gaan. Ik ben toen nog een keer naar boven gegaan om te kijken of het licht van de badkamer uit was, en dat was het. Toen ik later boven terug kwam, omdat ik wat was vergeten, was het weer aan. Zo heb ik nog een paar voorbeelden.

    Bijvoorbeeld als ik aan de ene kant van mijn slaapkamer lig te slapen gaat ineens mijn kastdeur open of zo! Soms "voel" ik ook dat er iemand aanwezig is...

    Hebben jullie dat ook wel eens? Begin ik gek te worden of zo? Wat gebeurt er dan bij jullie?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Racoon schreef:
    Als je ze niet uitdaagt, doen ze je ook niets.
    Niet elk vaag iets heeft met geesten te maken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik niet, mijn mam wel vroeger.

    Nee, dat heb ik niet, maar jullie maken me wel bang met al jullie verhalen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het zou best kunnen, wie weet?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Je hoeft er niet bang voor te zijn, sowieso zal het geen "slechte" geest zijn omdat als je zelf een positieve engerie om je heen hebt, dan trek je dat ook aan :)

    Als je er echt last van hebt, kan je gewoon vragen of hij weg wil gaan :)

    Dat is het simpelste en vaak helpt het oook :)
    Succes

    Zulke topics zijn zo irritant.

    buffyxangell schreef:
    Je hoeft er niet bang voor te zijn, sowieso zal het geen "slechte" geest zijn omdat als je zelf een positieve engerie om je heen hebt, dan trek je dat ook aan :)

    Als je er echt last van hebt, kan je gewoon vragen of hij weg wil gaan :)

    Dat is het simpelste en vaak helpt het oook :)
    Succes

    Dat is niet waar. Geesten blijven meestal hangen in hun eigen omgeving en dan maakt het niets uit of de persoon die nu in dat huis leeft een positieve energie heeft. Duistere entiteiten zoeken juist zulke mensen op en "slurpen" je energie op, zodat je je altijd lusteloos voelt.
    Maar als je er echt last van blijft houden... Stap naar een betrouwbaar medium zoals Bénazir.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    (...)
    Dat is niet waar. Geesten blijven meestal hangen in hun eigen omgeving en dan maakt het niets uit of de persoon die nu in dat huis leeft een positieve energie heeft. Duistere entiteiten zoeken juist zulke mensen op en "slurpen" je energie op, zodat je je altijd lusteloos voelt.
    Maar als je er echt last van blijft houden... Stap naar een betrouwbaar medium zoals Bénazir.
    Behalve als jij gewoon positief blijft en zoiets 'bestrijdt' met lichtenergie. Dingen gebeuren uiteindelijk alleen als jijzelf dat (door bijvoorbeeld angst) toe laat. -maar kijkend naar je comment weet jij dat al, tis meer een aanvulling op wat jij zojuist zei-

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 17:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Soms hoor ik beneden in de keuken gestommel. Terwijl er niemand thuis is..
    En soms voel ik een windvlaag voorbij komen.. Maar hallo? Ik ben binnenshuis en de ramen zijn dicht.
    Ik vind het maar eng, dat geestengedoe D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    ik heb ook heeel vaak dat ik voel dat er mensen aanwezig zijn in men huis, ik durf ook amper langs men oude kamer te lopen omdat ik het gevoel heb dat daar iets of iemand is,best wel creepy dus! ):


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Pb me even voor meer info


    If you can dream it, you can do it❤️