• Ik heb al een tijdje last van iets vaags. Ik denk dat er geesten of zo in mijn huis zijn.

    Ongeveer twee weken geleden, ging ik naar beneden om daarna naar school te gaan. Ik ben toen nog een keer naar boven gegaan om te kijken of het licht van de badkamer uit was, en dat was het. Toen ik later boven terug kwam, omdat ik wat was vergeten, was het weer aan. Zo heb ik nog een paar voorbeelden.

    Bijvoorbeeld als ik aan de ene kant van mijn slaapkamer lig te slapen gaat ineens mijn kastdeur open of zo! Soms "voel" ik ook dat er iemand aanwezig is...

    Hebben jullie dat ook wel eens? Begin ik gek te worden of zo? Wat gebeurt er dan bij jullie?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    LaJoie schreef:
    Heb je ooit gekloot met een ouijabord en de verbinding verbroken terwijl de geest dat niet toeliet?


    nooit doen met zoiets gaan spelen ik wil het ook doen maar hoor alleen nare

    en nare ervaringen

    de geest blijft dan in je huis zitten en er geen manier om hem weer naar het licht te krijgen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    MALFOYHEAD schreef:
    (...)
    Derek Ogilvie zei dat geesten geen nederlands spraken.


    zijn geesten niet nee maar niet alle nederlandse geesten spreken enges


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Persoonlijk geloof ik er helemaal niet in:Y)
    maar tja... je weet maar nooit...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    OEFF, ik heb hetzelfde. en bij mij zijn geesten. als ik in bed lig vallen de parfumflesjes van mijn make-up tafel. ook hoor ik vaak veel stemmen als ik in bed lig. ik hoor voetstappen in mijn kamer je bent niet gek hoor (:

    oke een x werd ik wakker en toen stond er op mijn hand opeens een paar letters en krasjes. toen moest ik naar zn vrouw want ik werd steeds banger. ik heb met haar testen gedaan enzo en het blijkt dat ik mijn gave om geesten en contact met geesten te hebben en te zien. als je er veel last van hebt vraag of ze weg gaan, dat werkt als je over wil praten. ik sta open, ik heb hetzelfde meegemaakt maar ik heb er mee leren omgaan (:


    Be who you wanna be.

    Als je ze niet uitdaagt, doen ze je ook niets.
    Niet elk vaag iets heeft met geesten te maken.


    26 - 02 - '16

    oja nog een tipje.

    probeer een pendel. maar koop hem niet online, met een pendel kun je VEILIG. contact maken met je beschermengel en je onbewuste. geesten van buitenaf kunnen in die conectie niet inbreken. je kan aan je beschermengel vragen of er meer "spirits" aanwezig zzijn (:. doe ik ook heel erg handig


    Be who you wanna be.

    Dat was ook bij mijn zusje, in de ramadan. We werden waker rond 2/3 uur om te eten of course. Dus opeens tijdens het eten, mijn zusje begon te gillen, ze was toen 2/3 jaar, dus en ze wees ergens heen waar helemaal niets was. Dat was dus heel eng. Zo ging het door, en toen stond ze op, en ''sloeg'' zegmaar de geesten en bleef doorgillen. Dus daarna kon ik helemaal niet slapen, en rond 6 uur ofzo, ik en mijn pa gingen naar buiten, met mijn zusje, een rondje lopen, misschien dat dat hielp ofzo. Dus buiten was ze rustig, en gilde niet meer. Maar zodra we thuis waren, begon ze helemaal te gillen enzo. Dus uiteindelijk hebben wij iets laten maken voor haar, en nu is het opgehouden.
    --
    Ja, ik voel ook soms dat er iemand aanwezig is, maar als je er meer aandenkt, dan ga je allemaal dingen zien wat niet gebeurt, het is beter dat je daar niet aan denkt, en als het doorblijf gaat, moet je gewoon de tips volgen wat ze hier boven hebben geplaatst.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Petal schreef:
    OEFF, ik heb hetzelfde. en bij mij zijn geesten. als ik in bed lig vallen de parfumflesjes van mijn make-up tafel. ook hoor ik vaak veel stemmen als ik in bed lig. ik hoor voetstappen in mijn kamer je bent niet gek hoor (:

    oke een x werd ik wakker en toen stond er op mijn hand opeens een paar letters en krasjes. toen moest ik naar zn vrouw want ik werd steeds banger. ik heb met haar testen gedaan enzo en het blijkt dat ik mijn gave om geesten en contact met geesten te hebben en te zien. als je er veel last van hebt vraag of ze weg gaan, dat werkt als je over wil praten. ik sta open, ik heb hetzelfde meegemaakt maar ik heb er mee leren omgaan (:


    Ik heb ook dat. Alleen op het moment heb ik me er totaal voor afgesloten, dus ik zie niks meer, soms zie ik nog wel wat langs lopen.

    Maar als je er over wilt praten, kunt je mij ook een pb'tje sturen. =)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 17:43 ]

    Er is vast wel een verklaring voor. En als er echt geesten zouden zijn, ga ze alsjeblieft niet oproepen. o_e; Ik wil best geloven dat er geesten bestaan, maar geen goede geesten, alleen kwade. Ik wil me daar dus ook zo min mogelijk mee bezig houden, je krijgt er alleen maar narigheid door. :/
    Ik heb gelukkig nooit echt het gevoel dat ik geesten zie, voel, hoor... Mijn broertje zag wel dat soort dingen, later kreeg hij een bepaald soort medicijn en had er dus ook geen last meer van.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 17:46 ]

    Ja joh, schop een topic over geesten van februari omhoog omdat je topics zoekt met het onderwerp 'Geesten'
    Seriously though...


    Here & Now

    Schurfie schreef:
    Ik was ook al eens alleen thuis, en ik stond in de gang, op het eind. Mijn kat stond aan de andere kant van de gang, en ik riep haar. Het was ook al 's avonds. En wat deed die kat, ze gaat heel bang in elkaar gedoken, met een ruime boog om de trap heen, naar mij toe. Ze staarde ook naar de trap. Terwijl daar niemand was? En het was daar heel donker:|

    Dat heb ik ook gehad met mijn kat!
    Die begon ook heel raar te doen en naar 1 plek te kijken.
    Voor de rest heb ik ook genoeg meegemaakt maar ik ben er nu niet meer zo mee bezig dus ik merk er niet veel meer van (: Gewoon niet zoveel bij nadenken enzo.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik geloof hier dus echt niets van. En Derek Ogilvie is ook maar een amateur, vind ík.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Ik geloof hier dus echt niets van. En Derek Ogilvie is ook maar een amateur, vind ík.


    Hoe weet jij dat dat een amateur is? heaaa? :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Activity schreef:
    (...)

    Hoe weet jij dat dat een amateur is? heaaa? :3


    Ik geloof gewoon niet in geesten en dat soort shit. Gedeeltelijk door dit.
    Klik.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 18:35 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Gnome schreef:
    Dat gevoel heb ik ook, maar ik ben bang in het donker..
    Ik denk niet dat er geesten zitten maar dat er een psychisch gestoorde moordenaar naast mijn bed staat (x


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."