• Ik heb al een tijdje last van iets vaags. Ik denk dat er geesten of zo in mijn huis zijn.

    Ongeveer twee weken geleden, ging ik naar beneden om daarna naar school te gaan. Ik ben toen nog een keer naar boven gegaan om te kijken of het licht van de badkamer uit was, en dat was het. Toen ik later boven terug kwam, omdat ik wat was vergeten, was het weer aan. Zo heb ik nog een paar voorbeelden.

    Bijvoorbeeld als ik aan de ene kant van mijn slaapkamer lig te slapen gaat ineens mijn kastdeur open of zo! Soms "voel" ik ook dat er iemand aanwezig is...

    Hebben jullie dat ook wel eens? Begin ik gek te worden of zo? Wat gebeurt er dan bij jullie?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Heb je ooit gekloot met een ouijabord en de verbinding verbroken terwijl de geest dat niet toeliet?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik word bang van deze verhalen. Maar ja, bijna in elk huis zijn geesten hoor. Soms laten ze alleen de aanwezigheid niet merken enz.


    We accept the love we think we deserve.

    ik heb wel eens dat ik in mijn slaapkamer lig, en dat er dan iets over de vloer in de gang heen 'schuift'.

    ook heb ik soms dat ik ineens een hand op mijn hoofd op schouder voel, en mijn zusje zijn toen ineens dat mijn haar onghoog ging(o.o)

    ook heb ik dat de kranen, tv of de radio ineens aan gaan. of mijn mobiel/huistelefoon gaat ineens af en als ik dan opneem hoor in helemaal niets meer.

    en onze stoel in de woonkamer, die kraakt soms, alsof er iemand in gaat zitten!(O.o)

    en als ik in mijn bed lig dat fluisterd altijd iemand 'weltrusten'

    dat waren mijn ervaringen^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    BlueElephant schreef:
    Heb je ooit gekloot met een ouijabord en de verbinding verbroken terwijl de geest dat niet toeliet?

    Ja. Ik wel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    PurpleLine schreef:
    ik heb wel eens dat ik in mijn slaapkamer lig, en dat er dan iets over de vloer in de gang heen 'schuift'.

    ook heb ik soms dat ik ineens een hand op mijn hoofd op schouder voel, en mijn zusje zijn toen ineens dat mijn haar onghoog ging(o.o)

    ook heb ik dat de kranen, tv of de radio ineens aan gaan. of mijn mobiel/huistelefoon gaat ineens af en als ik dan opneem hoor in helemaal niets meer.

    en onze stoel in de woonkamer, die kraakt soms, alsof er iemand in gaat zitten!(O.o)

    en als ik in mijn bed lig dat fluisterd altijd iemand 'weltrusten'

    dat waren mijn ervaringen^^

    Derek Ogilvie zei dat geesten geen nederlands spraken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Derek Ogilvie zei dat geesten geen nederlands spraken.


    Bullshit. Als een Nederlander sterft verandert hij als geest zijnde niet van taal.


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Bullshit. Als een Nederlander sterft verandert hij als geest zijnde niet van taal.

    Hij zei het toch, en hij heeft ervaring.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Hij zei het toch, en hij heeft ervaring.(cat)


    Dat zijn dan zijn ervaringen, andere mensen weten dat het wel degelijk mogelijk is. ;)


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Dat zijn dan zijn ervaringen, andere mensen weten dat het wel degelijk mogelijk is. ;)

    Wat jij wil, ga hier geen discussie van maken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Wat jij wil, ga hier geen discussie van maken.


    Meisje, dit was enkel mijn laatste reactie op jouw bewering. Nu doe je me toch weer reageren omdat ik dit aan je uit moet leggen.:W


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Meisje, dit was enkel mijn laatste reactie op jouw bewering. Nu doe je me toch weer reageren omdat ik dit aan je uit moet leggen.:W

    Ik ga er vanaf nu gewoon niet meer op reageren, daag.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Derek Ogilvie zei dat geesten geen nederlands spraken.


    Waarom zouden geesten geen NL spreken?
    Ik zag namelijk een programma en daar spraken die geesten wel NL(cat)

    Ik zeg dit niet om je te dissen ofzo hoor;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    LENI schreef:
    (...)
    Ja. Ik wel.

    Mag je nooit doen!
    Vraag eerst om toestemming, zeggen ze nee, dan mag je het ook niet doen.
    Zo is er kans dat die in de ruimte blijft.
    Vraag ook nooit om een teken te geven of wanneer je doodgaat!


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Heb je ooit gekloot met een ouijabord en de verbinding verbroken terwijl de geest dat niet toeliet?


    wat is een ouijabord?

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 15:43 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Mag je nooit doen!
    Vraag eerst om toestemming, zeggen ze nee, dan mag je het ook niet doen.
    Zo is er kans dat die in de ruimte blijft.
    Vraag ook nooit om een teken te geven of wanneer je doodgaat!

    Nee, maar ik liet dat ding los zeg maar, en toen zei ik voor de grap: 'Zul je zien dat er dadelijk iets gebeurd.' en ik maar lachen. Was ik op de fiets, en toen lag ik op een haar na, bijna onder een vrachtwagen die uit het niets kwam.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.