• Wat hebben jullie gekozen? voor de mensen die nog niet gekozen hebben wat zijn jullie van plan te kiezen??

    Ik weet het nog niet zo goed. Ik kan het allebei maar wanneer ik het vak NLT zou kiezen zou ik daar ookal Wiskunde A hebben dus,, ik twijfel nog.

    Ik moet dit jaar m'n keuze maken en ik neem A.
    Ik kan het zelfs laten vallen met CM maar dat lijkt me niet verstandig.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 21:12 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wiskunde A, maar ik heb ondertussen geen wiskunde meer.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hm weet je al wat je later wil woorden?
    Ik wil bijvoorbeeld kinderpsychologe worden, dus ik neem wiskunde A. Niet dat dat moet, maar dat is veel met procenten en kansberekeningen, dat is natuurlijk wel handig dan. Stel dat ik ooit een onderzoek wil/moet doen. (:


    everything, in time

    Ik heb wiskunde A en zelfs daar snap ik geen flikker van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen van beide gekozen, omdat wiskunde B voor mij veel makkelijker is, maar ik het van de school niet mocht. Tja, ga dan maar lekker janken


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik neem B
    het schijnt moeilijker te zijn maar je gaat wel dieper op dingen in
    en je leert meer
    volgens mij kan je er ook iets meer mee


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    Wiskunde B, maar ik stap over naar A want ik snap het niet:S:$


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    maar je moet het natuurlijk zelf weten xD
    ik zat ook te twijfelen in het begin omdat A minder wrk is enzow
    maar ik heb mezelf over gehaald xD


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    Ik heb B, omdat daar stof in zit die ik vorig jaar nog wel snapte en van de A stof snapte ik niets.

    Je moet naar de inhoud van A en B kijken en dan zeggen, dat snap ik wel of dat niet en dan voor het ander gaan ;) Hou er wel rekening mee dat het veel moeilijker word!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik ga Wiskunde A kiezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb A omdat ik een 2D plaatje niet 3D kan maken en ik niet met lijnen kan werken, en juist goed ben in kansberekeningen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had wiskunde A (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik had B maar was te moeilijk voor mij, en t niveau lag te hoog voor mij dus nu heb ik A

    Wiskunde A. Helemaal perfect voor mij ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wiskunde A, en daar ben ik heel blij mee, want voor het eerst gaat het goed met wiskunde. :'D