• Wat hebben jullie gekozen? voor de mensen die nog niet gekozen hebben wat zijn jullie van plan te kiezen??

    Ik weet het nog niet zo goed. Ik kan het allebei maar wanneer ik het vak NLT zou kiezen zou ik daar ookal Wiskunde A hebben dus,, ik twijfel nog.

    okeaj ik snap niet wanneer je dat kan kiezen:8
    Maar ik zit pas in de 1e en we hebben wel 2 boeken (A en B) maar ik weet niet of dat ermee te maken heeft, want nu zitten we bij B en daar zit o.a algebra in volgens mij.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ik ga denk ik A kiezen, aangezien ik geen wonder in de wiskunde ben en omdat het beter aanslaat met de richting die ik wil.


    Everything is worse without music.

    GaGaLove schreef:
    okeaj ik snap niet wanneer je dat kan kiezen:8
    Maar ik zit pas in de 1e en we hebben wel 2 boeken (A en B) maar ik weet niet of dat ermee te maken heeft, want nu zitten we bij B en daar zit o.a algebra in volgens mij.


    Je moet in de vierde een profiel hebben gekozen. Je kan dan kiezen tussen verschillende soorten wiskunde. In de 1e heb je daar nog niks meer te maken


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Je moet in de vierde een profiel hebben gekozen. Je kan dan kiezen tussen verschillende soorten wiskunde. In de 1e heb je daar nog niks meer te maken

    okeaj haha dat duurt nog wel ff.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ik heb wiskunde B, maar het is echt heel erg moeilijk. Toch ben ik niet van plan om op te geven (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik had wiskunde A, dat ik aan het eind van 4 havo heb laten vallen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Avery schreef:
    Ik heb wiskunde A en zelfs daar snap ik geen flikker van.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    heb B... was vorig jaar nog maar net een voldoende,
    het klinkt ongelovelijk cliché maar in de bovemnbouw kun je (zeker in de 5 VWO met wi B) maar beter voor wiskunde je huiswerk doen(A)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 15:27 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Wiskunde C is toch het makkelijkst en D toch het moeilijkst? Of kunnen jullie dat niet kiezen?


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Wiskunde C is toch het makkelijkst en D toch het moeilijkst? Of kunnen jullie dat niet kiezen?

    C kan alleen bij c&m en wiskunde D is extra wiskunde die je volgt naast wiskunde B(nerd)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    (...)
    C kan alleen bij c&m en wiskunde D is extra wiskunde die je volgt naast wiskunde B(nerd)


    En volgens mij kan C ook alleen op atheneum, omdat wiskunde daar verplicht is, en mensen die C&M volgen niet verplicht zijn om wiskunde te nemen... Op HAVO op mijn school kan ik geen wiskunde C nemen, anders zag mijn reactie op pagina 3 er anders uit...


    Destroy what destroys you.

    Avery schreef:
    Ik heb wiskunde A en zelfs daar snap ik geen flikker van.

    ooow kut en ik heb wiskunde B nodig xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga A doen, past ook beter bij me.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..