• HOI.

    Ik wil even mijn mening kwijt, over dat gezeur om het feit dat Rihanna Bill beledigd. --'
    Ik snap niet waarom sommige Tokio hotel-fans Rihanna gaan haten, alleen maar omdat ze Bill "beledigd" heeft. Want zeg nou zelf, Bill ziet er niet 100% als een jongen uit. En dat weet iedereen wel.
    Dus nu word de helft helemaal boos & gaan ze Rihanna gelijk haten, alleen maar omdat ze zei: "Is het nou een jongen of een meisje?" < ofzoiets. Nu vind ik die fans eigenlijk net zo erg & nèt hetzelfde als de th-haters. Want net als die fans kennen ze Rihanna niet eens. Jullie worden ook boos als th-haters/anderemensen zeggen dat een jongen met lang haar & make-up niet 100% een jongen is. Waarom dan Rihanna wèl een "manwijf" noemen omdat ze kort haar heeft? Serieus, daar kan ik echt niet tegen. Bill maakt er geen punt van, waarom jullie (NIET IEDEREEN!) dan wel? Daar snap ik niks van, hoor. Ik vind het echt absurd. Ik ben fan van Rihanna, en haar muziek is goed. En ookal noemt ze Bill een homo, ik trek me er helemaal niks van aan. Bill is mijn leven niet.

    Sorry, dit moest er even uit. ;]

    Wat is jullie mening hierop?


    xoxo Esmae.


    -

    Ik ben het 100% met je eens;)

    De fans beginnen zich steeds meer aan te stellen over ieder akefietje ¬¬. Begrijpen ze dan niet dat iedereen een eigen mening over TH heeft?

    Dat was mijn zegje^^.

    xxx.(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Amen. _O_

    alleen vind ik rihanna niet cuwl en haar muziek ook niet maarja, ik vind wel dat mensen zich nogal aanstellen over een paar woorden uit haar strot. x'D


    AAP

    Ik ben het 100% met je eens;)

    De fans beginnen zich steeds meer aan te stellen over ieder akefietje ¬¬. Begrijpen ze dan niet dat iedereen een eigen mening over TH heeft?

    Dat was mijn zegje^^.

    xxx.(K)



    Ik ben blij dat jij het met me eens bent. :]


    -

    Amen. _O_

    alleen vind ik rihanna niet cuwl en haar muziek ook niet maarja, ik vind wel dat mensen zich nogal aanstellen over een paar woorden uit haar strot. x'D



    Fijn dat ook jij het met me eens bent. ;]

    Nee, dat snap ik. Ieder zijn eigen mening. Maar het is echt irritant! :]


    -

    (...)


    Ik ben blij dat jij het met me eens bent. :]


    ^^(H)


    I want my bloody cheese now!^^

    Aan de ene kant heb je wel gelijk. Maar ik hou niet van rihanna, dus sta ik aan bill's kant >< Mjah, om haar daarom te haten?! ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja ik vind het ook zwaar overdreven om Rihanna zo uit te schelden, oke.. ik zal haar muziek NOOIT leuk gaan vinden, het is gewoon mijn smaak niet, maar ik zou d'r dan nog niet uit gaan schelden (ben ik sowiezo al op tegen) voor haar looks,

    Kijk het is zo bij Rihannastyl en muziek: Love it or hate it.




    It's heavy but you are not the only one

    Aan de ene kant heb je wel gelijk. Maar ik hou niet van rihanna, dus sta ik aan bill's kant >< Mjah, om haar daarom te haten?! ><


    Inderdaad. :]
    Maar daarom heb ik deze topic gemaakt.


    -

    Ja ik vind het ook zwaar overdreven om Rihanna zo uit te schelden, oke.. ik zal haar muziek NOOIT leuk gaan vinden, het is gewoon mijn smaak niet, maar ik zou d'r dan nog niet uit gaan schelden (ben ik sowiezo al op tegen) voor haar looks,

    Kijk het is zo bij Rihannastyl en muziek: Love it or hate it.






    Inderdaad.


    -

    wel ik blijf fan van Rihanna.

    ik vind het een beetje vervelend dat ze dat zegt,maar het is niet dat dat een misdaad is ofso.
    Iedereen heeft recht op z'n eige mening (zolang die redelijk blijft)
    E r zijn veel mensen die denken dat Rihanna een jongen is en daar doet niemand zo vervelend over.

    Iedereen heeft recht op een eige mening want Rihanna is heus niet de enige die zoiets over Bill en co zegt.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik haatte d'r toch al ;o



    -



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Niet neerzetten hoeveel posts je hebt. Dat zien we allemaal wel ;).)


    Sweet dreams will come true.

    ik haat haar niet aleen ik vind het onbeschoft ze kan zulke dingen ook voor dr houden


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik haatte d'r toch al ;o



    [DUIZEND POSTS :D]



    Ja, dan bekijk je het weer anders. Maar wat vind jij op die reacties van die thfans?


    -

    Bovendien bestaat er nog zoiets als vrijheid van meningsuiting he daar hoef je het niet mee eens te zijn. -.-

    maar zeg t dan wel op een normale manier en kom met goede argumenten ^^


    It's heavy but you are not the only one

    ik haat haar niet aleen ik vind het onbeschoft ze kan zulke dingen ook voor dr houden


    Van wie ben jij allemaal (buiten th) fan?


    -