• Haay bitches^^

    Nou ik zat laatst dus met iemand in een gesprek en toen hadden we het dus over TH&ja we hadden het dus ook over minder leuke dingen,want kijk.Misschien bestaat TH over 2 jaar niet meer&sinds ik fan ben,is mijn leven compleet verandert.Dus stel ze bestaan over 2 jaar niet meer,hoe ga je je leven dan weer normaal oppakken?Tjaa want het zou zomaar kunnen dat ze dan niet meer bestaan&heel veel mensen beseffen dan dus niet...


    <3


    Lalalalalalalala.

    Als ze nimeer bestaan,da overleef ik gewoon ni.

    ik denk dat ik dat niet leuk ga vinden maar ik zou er dan wel na een jaar of 10 vrede mee hebben

    Ik ben daar heel erg bang voor dat ze een hele lang stop zetten.
    Ik hoop dat ik zo blijf hoe ik nu ben want heb nu veel vertrouwen op mezelf gekrege
    En durf nu meer mensen te spreken
    heb leuke mensen ontmoet
    Hun muziek is echt fantastisch en hopen dat het ook zo blijft.
    Ik weet niet hoe ik erop reageer daarna. Of dat ik weer mijn andere leven terug heb of dit leven

    nou daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht! hoe ik verder zou gaan als TH niet meer bestaat! Ik zou da echt verschrikkelijk vinde als ze dr nie meer zijn! Mijn leve is door hun wel vet veranderd! Ik denk dat ik dan un poos heel down ben als ze zoude stoppe! Ik ga da echt nie overleve!
    kuzzies mij(H)


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    Jawel, ik besef het wel ;S
    Ik heb het er al veel met Alison [vriendin] mee over gehad, en en en ik heb er schrik voor ;S


    -

    Nou ik denk dat ik ook héél erg down wordt&ik overleef het wel,alleen het duurt denk ik heel lang voordat ik er overheen ben hoor..


    Lalalalalalalala.

    Schat als ze niet meer bestaan.
    Leave it^^
    Waarom je gewone leven weer oppakken?
    Fall Out Boy is er, Alex Evans?
    Laat gewoon je kan ook gewoon er zo uitzien zonder dat je van TH houd! n_n
    En denk er niet aan we leven nu en niet over 2 jaar :Y)

    Dat is waar,maar tja ik ben echt verandert sinds ik TH fan ben&dus zou ik het wel fucking kut vinden.Maarja dan moet ik het maar verwerken in liedjes&kei hard werken me de band^^


    Lalalalalalalala.

    daarom moet je dus ook van meerdere dingen fan zijn x3 grapje


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Dat is waar,maar tja ik ben echt verandert sinds ik TH fan ben&dus zou ik het wel fucking kut vinden.Maarja dan moet ik het maar verwerken in liedjes&kei hard werken me de band^^

    Ja ik ben ook veel veranderd sinds ik TH fan ben hoor!
    Maar laat het gewoon als ze opstappen is dat hun keuze.
    Ze kunnen ook nietr levens lang voor ons muziek maken. Ze willen ook een gezin hebben enal >.< Maar pobeer er niet aan te denken!

    Als ze nimeer bestaan,da overleef ik gewoon ni.

    dat klinkt o0k facking wanhopig -_-

    Als ze stoppe zou ik het wel jammer vinde

    maar dhan zou ik gewoon de oude nummers blijfen luisteren enzo

    :)

    En gewoon naar me andere muziekjes blijfen luisteren :)


    I solemny swear i am up to no good

    Het scheelt dat ik nog steeds dezelfde persoon ben, nog steeds dezelfde eigenschappen en gewoontes heb.. En als je verandert bent door een band.. dan vind ik dat grof gezegd idioot.. Jij bent je eigen persoon.. je moet niet naar een band leven, waarvan hun management jou alleen maar geld aftroeft.. Het zijn maar jongens.. en geen goden.. En ik bedoel.. zelfs goden vereer je niet op die manier.

    Sorry voor dit botte antwoord maar zo denk ik er gewoon over.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ö als ze dat doen ga ik naar ze op zoek en schreeuw in hun oor dat ze door moeten gaan ^^


    when words fail, music speaks.

    Ö als ze dat doen ga ik naar ze op zoek en schreeuw in hun oor dat ze door moeten gaan ^^

    That's the spirit :Y)
    Okay mij boeit het eigenlijk niet XD

    eerst en vooral stop ik met sgool
    daarna g aik heel Duitsland,Amerika of weetikveel waar ze zitten doorreizen en ze zoeken
    als ik ze dan gevonden heb dan trouw ik met Gustav en dan mogen ze elke dag een optreden gevn voor mij