• HOI.

    Ik wil even mijn mening kwijt, over dat gezeur om het feit dat Rihanna Bill beledigd. --'
    Ik snap niet waarom sommige Tokio hotel-fans Rihanna gaan haten, alleen maar omdat ze Bill "beledigd" heeft. Want zeg nou zelf, Bill ziet er niet 100% als een jongen uit. En dat weet iedereen wel.
    Dus nu word de helft helemaal boos & gaan ze Rihanna gelijk haten, alleen maar omdat ze zei: "Is het nou een jongen of een meisje?" < ofzoiets. Nu vind ik die fans eigenlijk net zo erg & nèt hetzelfde als de th-haters. Want net als die fans kennen ze Rihanna niet eens. Jullie worden ook boos als th-haters/anderemensen zeggen dat een jongen met lang haar & make-up niet 100% een jongen is. Waarom dan Rihanna wèl een "manwijf" noemen omdat ze kort haar heeft? Serieus, daar kan ik echt niet tegen. Bill maakt er geen punt van, waarom jullie (NIET IEDEREEN!) dan wel? Daar snap ik niks van, hoor. Ik vind het echt absurd. Ik ben fan van Rihanna, en haar muziek is goed. En ookal noemt ze Bill een homo, ik trek me er helemaal niks van aan. Bill is mijn leven niet.

    Sorry, dit moest er even uit. ;]

    Wat is jullie mening hierop?


    xoxo Esmae.


    -

    Ik vind Rihanna niet lelijk, en absoluut geen man wijf wie is het met mij eens?

    [off topic]

    sorry gewoon nieuwsgierig XD


    It's heavy but you are not the only one

    (...)


    Ja, dan bekijk je het weer anders. Maar wat vind jij op die reacties van die thfans?

    Best wel zielig dat ze Rihanna alleen daarom gaan haten eigenlijk.
    ZE ZEGT IETS OVER BILL, OHNEE, NOU HAAT IK HAAR.
    Oke, THfans: ik ben ook fan maar ik vind dat sommige best kunnen aanstellen.


    Sweet dreams will come true.

    Ik vind Rihanna niet lelijk, en absoluut geen man wijf wie is het met mij eens?

    [off topic]

    sorry gewoon nieuwsgierig XD
    Ik vind het wel kut dat ze verslaafd is aan dekapper, zometeen is ze helemaal kaal, dan lijkt ze denk ik wel op een man 0.o


    Sweet dreams will come true.

    Goed Gesproken kind,Als bill niet beroemd was geweest had ik waarschijnlijk gedacht dat ie homo was ofzo,Tjah eerlijk xD en Rihanna heeft kei leuke liedjes Dus waarom Haten ik neem het haar niet kwalijk hoor x]

    Btw: Toen ik Monsoon voor het eerstzag twijfelde ik ook of het nou een meisje of een jongen was :X
    -Was toen nog geen fan, wist niets van ze.


    Sweet dreams will come true.

    Goed Gesproken kind,Als bill niet beroemd was geweest had ik waarschijnlijk gedacht dat ie homo was ofzo,Tjah eerlijk xD en Rihanna heeft kei leuke liedjes Dus waarom Haten ik neem het haar niet kwalijk hoor x]



    Bedankt. :]


    -

    Btw: Toen ik Monsoon voor het eerstzag twijfelde ik ook of het nou een meisje of een jongen was :X
    -Was toen nog geen fan, wist niets van ze.


    Je hebt gelijk, want dat vond ik eerst ook. En ik vind het dom als fans Bill gaan verdedigen door te zeggen dat Bill helemaal niet op een meisje lijkt. Maar dat denken en voelen ze wel! En daar kan ik ook niet tegen!


    -

    ik vind het wel sneu voor bill dat sommige mense niet gelijk zie dat het een jongen is ,, maar toen ik bill voor het eerst in een tijdschrift zag dacht ik ook ff hee is dat nou een meisje of een jogen,, maar bill ziet er hartstikke leuk uit dus volgens mij vind hij het zelf niet eens echt zo n probleem

    en weetje het is pas sneu voor rihanna dat er zo n clipje is van haar in umbrella alleen dan gespeeld door andre mensen,,(eigelijk best wel lol):http://nl.youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U


    xx

    ik vind het wel sneu voor bill dat sommige mense niet gelijk zie dat het een jongen is ,, maar toen ik bill voor het eerst in een tijdschrift zag dacht ik ook ff hee is dat nou een meisje of een jogen,, maar bill ziet er hartstikke leuk uit dus volgens mij vind hij het zelf niet eens echt zo n probleem

    en weetje het is pas sneu voor rihanna dat er zo n clipje is van haar in umbrella alleen dan gespeeld door andre mensen,,(eigelijk best wel lol):http://nl.youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U


    xx
    Dat is niet sneu, dat is GEWOON HUMOR, love the capslock x3


    Sweet dreams will come true.

    ik ben het HEEL ZEKER met je eens.ik en fan van Rihanna en ook van th's monsoon.wat gezegd is is gezegd.Rihanna bedoelde het niet slecht.Door een uitspraak moet je ze niet haten.Zoiets is niet slecht en hatelijk(bedoeld)!!!

    ik ben het HEEL ZEKER met je eens.ik en fan van Rihanna en ook van th's monsoon.wat gezegd is is gezegd.Rihanna bedoelde het niet slecht.Door een uitspraak moet je ze niet haten.Zoiets is niet slecht en hatelijk(bedoeld)!!!
    Zo'n opmerking kan je niet goed bedoelen, wel? Ik zeg niet dat ze meteen slecht is ofzo, maar...


    Sweet dreams will come true.

    Ik haat Rihanna.
    Maar niet omdat ze dat over Bill zei.
    Ik haten haar voordat ze dat zei.
    Dus laat mij haten.
    Want.
    Ik heb haar altijd al gehaat.


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Hij Is gwn een Homo && wat Rihanna zogezegd zei is wss gefaked -.-'


    PoisonTrash on camera

    Amen! Ik vind Rihanna's muziek zelf vreselijk.. Maar ik vind het raar als je haar alleen maar haat omdat ze dat zei, Bill lijkt toch ook wel een beetje op een meisje? Je moet gewoon de waarheid onder ogen zien.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik ben het wel met je eens, maar ik mocht dat mens altijd al niet..


    Je moet worden wie je bent.