• HOI.

    Ik wil even mijn mening kwijt, over dat gezeur om het feit dat Rihanna Bill beledigd. --'
    Ik snap niet waarom sommige Tokio hotel-fans Rihanna gaan haten, alleen maar omdat ze Bill "beledigd" heeft. Want zeg nou zelf, Bill ziet er niet 100% als een jongen uit. En dat weet iedereen wel.
    Dus nu word de helft helemaal boos & gaan ze Rihanna gelijk haten, alleen maar omdat ze zei: "Is het nou een jongen of een meisje?" < ofzoiets. Nu vind ik die fans eigenlijk net zo erg & nèt hetzelfde als de th-haters. Want net als die fans kennen ze Rihanna niet eens. Jullie worden ook boos als th-haters/anderemensen zeggen dat een jongen met lang haar & make-up niet 100% een jongen is. Waarom dan Rihanna wèl een "manwijf" noemen omdat ze kort haar heeft? Serieus, daar kan ik echt niet tegen. Bill maakt er geen punt van, waarom jullie (NIET IEDEREEN!) dan wel? Daar snap ik niks van, hoor. Ik vind het echt absurd. Ik ben fan van Rihanna, en haar muziek is goed. En ookal noemt ze Bill een homo, ik trek me er helemaal niks van aan. Bill is mijn leven niet.

    Sorry, dit moest er even uit. ;]

    Wat is jullie mening hierop?


    xoxo Esmae.


    -

    iedereen mag een mening hebben over TH. ook rihanna. mijn halve vriendenkring bestaat uit haters, maar zij verspillen hun tijd niet aan tokio hotel.

    Je hbt gelijk ;)
    Iedereen sit hier te seiken over de thhaters maar se doen allemaal presies hetselfde bij Rihanna nu bijv.
    Maar ik vind het wel een beetje een dome opmerking vn der hoar.. Ik bedoel :;Ken jij een meisje die Bill heet?? En hij heeft tog ook geen tieten ofwat,,duss eigenlijk kon se het antwoord self al weten..


    Crack a bottle

    pff.


    We'll never be as young as we are tonight

    I don't care
    iedereen is wel eens grof fzo

    Ja ik begrijp wat je bedoelt, Ik heb ook al zo'n soort topic over TMF en hyves. Ik vind ook dat je 100% gelijk hebt ;). Rihanna is niet mijn favoriete artiest ofzo, maar dat komt gewoon omdat eht neit mijn muziek smaak is en neit omdat ze Bill ergens voor uitmaakt, want als ik meteen iedereen zou gaan haten en uitschelden die iets wat ik liefheb voor iets slechts uitmaakt. Dan haat ik de hele wereld. Niet iedereen kan Tokio Hotel goed vinden of hun stijl waarderen. Smaken verschillen mensen. Eigenlijk is het ook wel raar dat ik dit an TH fans moet uitleggen (niet allemaal), want zij weten als geen ander hoe het is om uitgescholden te worden enz. Dus ga dat dan niet terug doen bij een andere artiest, want dat is namelijk erg hypocriet. Ik bedoel jullie mogen wel zeggen dat Rihanna stom dom lelijke enzovoorts is, maar op da anti bill is een wijf hyve heb je wel van dat gezeik van: 'Oh lat Bill en TH toch eens met rust jullie zijn gewoon stik jaloers.' en ga zo maar door. Begrijp niet verkeerd ik ben zel ook Tokio Hotel fan en ik heb het hier niet over alle fans, maar sommige zijn nogal erg hypocriet, maar ja dat zul je altijd blijven houden.

    BELANGERIJK: lees eerst mijn bericht helemaal door voordat je erop gaat reageren, want als je goed leest zie je dat ik het niet over ALLE fans heb. dus om het nogal duidelijk te maken: 'NIET ALLE FANS ZIJN ZO (ja want anders zou ik zelf ook zo zijn xD)'

    iedereen mag een mening hebben over TH. ook rihanna. mijn halve vriendenkring bestaat uit haters, maar zij verspillen hun tijd niet aan tokio hotel.


    Mee eens. Ik ben geen fan/hater van TH en een paar vriendinnen van me zijn TH fans. Sommige fans trekken zich er TE veel van aan, straks worden fans al pissig als een andere bekende ster 'Hoi' of 'whatever' tegen TH zegt (even maar als een stupid voorbeeld ^^').

    Agree
    Maar ze had het idd, anders kunnen zeggen, of gwoon voor haar houden.
    Maar voor de rest vind 'k dat Rihanna goeie muziek maakt,

    ik ben et 100% met je eens

    heeft Rihanna dat gezegd...? loop een beetje achter denk ik xD

    rihanna is niet mn stijl, dus ik let ook niet op haar :')

    100% mee eens, ik ook een fan :)

    Xx


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind het raar, dat veel fans eigenlijk zo'n beetje Bill's leven leiden. En daar bedoel ik dus mee, dat ze zich echt kwaad maken om dingen die over Bill worden gezegt. Wat kunnen wij daar aan veranderen. Het is er gebeurt, het is uit haar mond. We kunnen het er moeilijk er terug in douwen.
    Maar aan de andere kant begrijp ik ze ook wel. Rihanna kent bill waarschijnlijk niet persoonlijk en kan het moeilijk dus ook over hem zeggen. Net zoals wij nu over Rihanna kunnen zeggen dat ze een dikke trut is. Owkey, nu niet gaan zeiken, mijn mening

    sorry hoor maar ik vind dat rihanna een super zangers is
    en je moet haar niet gaan haten omdat ze Bill beldedigt heeft komaan ik vind dat zo onderedelijk

    en nee ik haat TH niet maar het is gwn omdat ze bekend is dat er een drama rond is als ze een gwn meisje was (onbekend dus!) zoude jullie er met moeiete aandacht aan gegeven hebben

    Ik vind het raar, dat veel fans eigenlijk zo'n beetje Bill's leven leiden. En daar bedoel ik dus mee, dat ze zich echt kwaad maken om dingen die over Bill worden gezegt. Wat kunnen wij daar aan veranderen. Het is er gebeurt, het is uit haar mond. We kunnen het er moeilijk er terug in douwen.
    Maar aan de andere kant begrijp ik ze ook wel. Rihanna kent bill waarschijnlijk niet persoonlijk en kan het moeilijk dus ook over hem zeggen. Net zoals wij nu over Rihanna kunnen zeggen dat ze een dikke trut is. Owkey, nu niet gaan zeiken, mijn mening



    Inderdaad. ;]
    Maar wij kennen Bill ook niet echt hè. =]


    -

    sorry als het grof klonk

    Je hebt gelyk, niks aan toe te voegen.x]


    ok