• hllw x
    jullie weten allemaal dat de jongens van Tokio Hotel er van dromen ook bekent de worden in Amerika
    maar wat vinden jullie daar van?
    zijn jullie niet bang dat we Th zo gaan verliezen,
    dat ze liever de fans van amerika zullen hebben?
    ...

    nou, als ik heel eerlijk ben, ben ik ook een beetje bang dat ze dan alleen maar in amerika blijven, maar aan de andere kant zou ik het echt heel leuk voor ze vinden als ze bekent zouden worden in amerika, dan kan je jezelf wel een goede band noemen natuurlijk


    You'd took my breath but I'll survive.

    OMFG HOE KUN JE DAT DENKE ???TH GAAT WEL GEEN FANS BOVEN ANDERE FANS KIEZN è!DAARBIJ ZODR ONS EN DE ANDERE FANS ZOUDN ZE NOOOIIIIIITIN AMERIKA GERAAKT ZIJN !!TUURLIJK VERLIEZEN WE ZE NIE !!!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    pff ik zou niet verschieten al bill ooit zijn meisje voorstelt dat ze van amerika is...

    OMFG HOE KUN JE DAT DENKE ???TH GAAT WEL GEEN FANS BOVEN ANDERE FANS KIEZN è!DAARBIJ ZODR ONS EN DE ANDERE FANS ZOUDN ZE NOOOIIIIIITIN AMERIKA GERAAKT ZIJN !!TUURLIJK VERLIEZEN WE ZE NIE !!!

    whatever, als ze in amerika zijn denk je dan echt dat ze daar niet blijven optreden, nou ik denk dat ze liever amerika hebben maar goed jij niet. en weet je? het boeit me niet!


    You'd took my breath but I'll survive.

    pff ik zou niet verschieten al bill ooit zijn meisje voorstelt dat ze van amerika is...


    wat vind jij dan?


    You'd took my breath but I'll survive.

    pff ik zou niet verschieten al bill ooit zijn meisje voorstelt dat ze van amerika is...


    wat vind jij dan?

    pff wat moet ik er van vinden
    in amerika staan ze er zogezegt 'zot' van
    ze kennen ze nog niet zo lang als ons!!
    pff losers!!
    khaat die amerikaanse trutten en vooral nicole

    nicole scheringer? ja die is echt vaag.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hoi.x3

    Opzich ben ik wel bang dat wij TH verliezen.!
    Maar voor de boys is het cool dat ze daar doorbreken.!
    Maar als ik hoor dat er bij het optreden van TH in Amerika al beroemd heden waren.:S
    Maar in Amerika is iedereen zogezegt 'ZOT' van TH maar ze kennen ze niet zolang als wij.!
    Ik ken ze al vanaf Beichte
    MaarHetZalHunKeusZyn.!:$
    AlZouIkHetErgLaagVindenVanZeAlsZeInAmerikaBlijvenOptreden.!
    Al denk ik dat niet want hier hebben ze meer publiek.(A)

    -xxx Renee.x3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hoi.x3

    Opzich ben ik wel bang dat wij TH verliezen.!
    Maar voor de boys is het cool dat ze daar doorbreken.!
    Maar als ik hoor dat er bij het optreden van TH in Amerika al beroemd heden waren.:S
    Maar in Amerika is iedereen zogezegt 'ZOT' van TH maar ze kennen ze niet zolang als wij.!
    Ik ken ze al vanaf Beichte
    MaarHetZalHunKeusZyn.!:$
    AlZouIkHetErgLaagVindenVanZeAlsZeInAmerikaBlijvenOptreden.!
    Al denk ik dat niet want hier hebben ze meer publiek.(A)

    -xxx Renee.x3

    ik hoop dat ze ook zo denken
    maarja wij kunnen niet voor hun kiezen... +_+

    ja, de afgelopen amerika-tour was allemaal in kleine theaterzaaltjes. maar volgens mij word het nu groter, en montreal was in 45 minuten uitverkocht dacht ik< maar wat ik nog dommer vind is dat bill op 2 mei alweer gaat zingen! volgens mij is het te kort, jan smit en frans bauwer (?) hadden toch ook een ding op hun stembanden, en dat duurde veel langer.

    xz


    You'd took my breath but I'll survive.

    ja, de afgelopen amerika-tour was allemaal in kleine theaterzaaltjes. maar volgens mij word het nu groter, en montreal was in 45 minuten uitverkocht dacht ik< maar wat ik nog dommer vind is dat bill op 2 mei alweer gaat zingen! volgens mij is het te kort, jan smit en frans bauwer (?) hadden toch ook een ding op hun stembanden, en dat duurde veel langer.

    xz

    jip dat denk ik ook want nathalie (weet niet of je het kent het is een zangeres in belgie) heeft een heel jaar niet kunnen zingen

    oei ik bedoelde nathalia*

    ik ben echt bang dat als hij te vroeg begint te zingen zijn stem erger kappot maakt
    maar dan kan hij ook niet meer in amerika optreden
    *valse glimlag*

    OMFG HOE KUN JE DAT DENKE ???TH GAAT WEL GEEN FANS BOVEN ANDERE FANS KIEZN è!DAARBIJ ZODR ONS EN DE ANDERE FANS ZOUDN ZE NOOOIIIIIITIN AMERIKA GERAAKT ZIJN !!TUURLIJK VERLIEZEN WE ZE NIE !!!

    whatever, als ze in amerika zijn denk je dan echt dat ze daar niet blijven optreden, nou ik denk dat ze liever amerika hebben maar goed jij niet. en weet je? het boeit me niet!

    ja duhh tuurlijk blijven ze daar zinge !maar da wilt toch nie zeggn da ze de andere fans in de steek gaan ltn zekr !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    OMFG HOE KUN JE DAT DENKE ???TH GAAT WEL GEEN FANS BOVEN ANDERE FANS KIEZN è!DAARBIJ ZODR ONS EN DE ANDERE FANS ZOUDN ZE NOOOIIIIIITIN AMERIKA GERAAKT ZIJN !!TUURLIJK VERLIEZEN WE ZE NIE !!!

    whatever, als ze in amerika zijn denk je dan echt dat ze daar niet blijven optreden, nou ik denk dat ze liever amerika hebben maar goed jij niet. en weet je? het boeit me niet!

    ja duhh tuurlijk blijven ze daar zinge !maar da wilt toch nie zeggn da ze de andere fans in de steek gaan ltn zekr !

    ze laten ons misschien niet in de steek maar zij hebben natuurlijk liever de fans van amerika!!
    want amerika is het van het
    wie wil er nu liever beroemd zijn in europa dan in amrerika?
    iedereeen liever amerika duh... +_+

    OMFG HOE KUN JE DAT DENKE ???TH GAAT WEL GEEN FANS BOVEN ANDERE FANS KIEZN è!DAARBIJ ZODR ONS EN DE ANDERE FANS ZOUDN ZE NOOOIIIIIITIN AMERIKA GERAAKT ZIJN !!TUURLIJK VERLIEZEN WE ZE NIE !!!

    whatever, als ze in amerika zijn denk je dan echt dat ze daar niet blijven optreden, nou ik denk dat ze liever amerika hebben maar goed jij niet. en weet je? het boeit me niet!

    ja duhh tuurlijk blijven ze daar zinge !maar da wilt toch nie zeggn da ze de andere fans in de steek gaan ltn zekr !

    wil nu nie ambetantig doen ma da is BULLSCHEISSE !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....