• hllw x
    jullie weten allemaal dat de jongens van Tokio Hotel er van dromen ook bekent de worden in Amerika
    maar wat vinden jullie daar van?
    zijn jullie niet bang dat we Th zo gaan verliezen,
    dat ze liever de fans van amerika zullen hebben?
    ...

    OMFG HOE KUN JE DAT DENKE ???TH GAAT WEL GEEN FANS BOVEN ANDERE FANS KIEZN è!DAARBIJ ZODR ONS EN DE ANDERE FANS ZOUDN ZE NOOOIIIIIITIN AMERIKA GERAAKT ZIJN !!TUURLIJK VERLIEZEN WE ZE NIE !!!

    whatever, als ze in amerika zijn denk je dan echt dat ze daar niet blijven optreden, nou ik denk dat ze liever amerika hebben maar goed jij niet. en weet je? het boeit me niet!

    ja duhh tuurlijk blijven ze daar zinge !maar da wilt toch nie zeggn da ze de andere fans in de steek gaan ltn zekr !

    wil nu nie ambetantig doen ma da is BULLSCHEISSE !

    Das jouw mening...
    maar als iemand anders daar over denkt ...

    OMFG HOE KUN JE DAT DENKE ???TH GAAT WEL GEEN FANS BOVEN ANDERE FANS KIEZN è!DAARBIJ ZODR ONS EN DE ANDERE FANS ZOUDN ZE NOOOIIIIIITIN AMERIKA GERAAKT ZIJN !!TUURLIJK VERLIEZEN WE ZE NIE !!!

    whatever, als ze in amerika zijn denk je dan echt dat ze daar niet blijven optreden, nou ik denk dat ze liever amerika hebben maar goed jij niet. en weet je? het boeit me niet!

    ja duhh tuurlijk blijven ze daar zinge !maar da wilt toch nie zeggn da ze de andere fans in de steek gaan ltn zekr !

    wil nu nie ambetantig doen ma da is BULLSCHEISSE !

    Das jouw mening...
    maar als iemand anders daar over denkt ...

    ja ok weet ik wel tis jouw mening ma vind het gwn erg dat je da van th denkt:(srry ma da vindt ik er van


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    OMFG HOE KUN JE DAT DENKE ???TH GAAT WEL GEEN FANS BOVEN ANDERE FANS KIEZN è!DAARBIJ ZODR ONS EN DE ANDERE FANS ZOUDN ZE NOOOIIIIIITIN AMERIKA GERAAKT ZIJN !!TUURLIJK VERLIEZEN WE ZE NIE !!!

    whatever, als ze in amerika zijn denk je dan echt dat ze daar niet blijven optreden, nou ik denk dat ze liever amerika hebben maar goed jij niet. en weet je? het boeit me niet!

    ja duhh tuurlijk blijven ze daar zinge !maar da wilt toch nie zeggn da ze de andere fans in de steek gaan ltn zekr !

    wil nu nie ambetantig doen ma da is BULLSCHEISSE !

    Das jouw mening...
    maar als iemand anders daar over denkt ...

    ja ok weet ik wel tis jouw mening ma vind het gwn erg dat je da van th denkt:(srry ma da vindt ik er van

    jah waarom denk je dat ze dat niet zouden doen
    alsof je th door en door kent
    ik weet wel dat ze het super vinden dat ze zoveel fans hebben als ons enzo
    maar het is hun droom door te breken in amerika

    Het kan me niks schelen of ze daar optredens geven ect. Ze vergeten Europa heus niet. En je gunt het hun toch ook om in Amerika op te treden.

    Als ik in Amerika mocht touren zou ik daar ook touren. Ze kunnen daar 2 maanden blijven ze denken natuurlijk aan Europa.

    Als ik in Amerika mocht touren zou ik daar ook touren. Ze kunnen daar 2 maanden blijven ze denken natuurlijk aan Europa.

    jah dat hoop ik wel...
    maar zoals ik al eerder zei vind ik het kut dat die amerikaansehuppeltantes denken dat ze de beste fans zijn ofzo terwijl ze tokio hotel nog maar net kennen en wij al jaren!!
    oke ter uitzondering van de th-meelopers

    OMFG HOE KUN JE DAT DENKE ???TH GAAT WEL GEEN FANS BOVEN ANDERE FANS KIEZN è!DAARBIJ ZODR ONS EN DE ANDERE FANS ZOUDN ZE NOOOIIIIIITIN AMERIKA GERAAKT ZIJN !!TUURLIJK VERLIEZEN WE ZE NIE !!!

    whatever, als ze in amerika zijn denk je dan echt dat ze daar niet blijven optreden, nou ik denk dat ze liever amerika hebben maar goed jij niet. en weet je? het boeit me niet!

    ja duhh tuurlijk blijven ze daar zinge !maar da wilt toch nie zeggn da ze de andere fans in de steek gaan ltn zekr !

    wil nu nie ambetantig doen ma da is BULLSCHEISSE !

    Das jouw mening...
    maar als iemand anders daar over denkt ...

    ja ok weet ik wel tis jouw mening ma vind het gwn erg dat je da van th denkt:(srry ma da vindt ik er van

    jah waarom denk je dat ze dat niet zouden doen
    alsof je th door en door kent
    ik weet wel dat ze het super vinden dat ze zoveel fans hebben als ons enzo
    maar het is hun droom door te breken in amerika

    jAA weet ik wel ik zou ook suprrlbij zijn als band in europa om daar doortebrknk ma da wil toch nie zggn da ze ons gaan vergtn en die fans daar betr gaan vinde !(de fans zijn wel belangrijker dan weet ik veel de roem of de plaats waar ze spln )wa ga je zeggn als hun droom uitkomt en ze ook nog beroemd worre in Tokio ?:8


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als ze in Amerika echt doorbreken, zullen ze daar natuurlijk optredens geven... Maar hun succes is in Duitsland en de rest van Europa begonnen, dus ze zullen ons heus niet vergeten.

    Het enige waar ik bang voor ben is dat ze aan de drugs gaan zoals britney: een normaal iemand kan iets van 3 optredens per maand doen. Maar dat levert niet zoveel geld op dus moeten ze er 4 a 5 per maand. Na het 3e optreden worden ze al een beetje moe dus dan geeft de manager (ofzoo) een pilletje en zegt dat ze zich daarom beter zal voelen. En dat worden dus steeds meer pilletjes enzoo.. totdat ze verslaafd zijn :O

    ^^^^^^^ Dit heb ik alleen ergens gelezen... dus weet niet helemaal zeker of het allemaal waar is enzoo... maar volgens mij is Britney Spears (of hoe je dat dan ook schrijft) verslaafd geraakt aan de drugs...


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    verslaafd aan drugs?
    neuh... dat zie ik niet echt voor me, maar dat kan wel gebeuren.

    Ze zullen dan wel blijven rondtoeren in Europa en Amerika dat is hun droom ook!!
    Maar ik denk da als ze beroemd zijn ni iedereen late vallen allez ik bedoel ze gaan huis niet zeggen "Zo, nu zijn we beroemd in Amerika,we gaan ni meer naar europa enzo."
    Bye!!

    Ps. ik ben gene FAN maar ook gene Hater!!

    Als ze in Amerika echt doorbreken, zullen ze daar natuurlijk optredens geven... Maar hun succes is in Duitsland en de rest van Europa begonnen, dus ze zullen ons heus niet vergeten.

    Het enige waar ik bang voor ben is dat ze aan de drugs gaan zoals britney: een normaal iemand kan iets van 3 optredens per maand doen. Maar dat levert niet zoveel geld op dus moeten ze er 4 a 5 per maand. Na het 3e optreden worden ze al een beetje moe dus dan geeft de manager (ofzoo) een pilletje en zegt dat ze zich daarom beter zal voelen. En dat worden dus steeds meer pilletjes enzoo.. totdat ze verslaafd zijn :O

    ^^^^^^^ Dit heb ik alleen ergens gelezen... dus weet niet helemaal zeker of het allemaal waar is enzoo... maar volgens mij is Britney Spears (of hoe je dat dan ook schrijft) verslaafd geraakt aan de drugs...


    oh my god, maar ze geven meer dan 3 concerten per week! als ze dan een pil krijgen :O

    xz


    You'd took my breath but I'll survive.

    Als ze in Amerika echt doorbreken, zullen ze daar natuurlijk optredens geven... Maar hun succes is in Duitsland en de rest van Europa begonnen, dus ze zullen ons heus niet vergeten.

    Het enige waar ik bang voor ben is dat ze aan de drugs gaan zoals britney: een normaal iemand kan iets van 3 optredens per maand doen. Maar dat levert niet zoveel geld op dus moeten ze er 4 a 5 per maand. Na het 3e optreden worden ze al een beetje moe dus dan geeft de manager (ofzoo) een pilletje en zegt dat ze zich daarom beter zal voelen. En dat worden dus steeds meer pilletjes enzoo.. totdat ze verslaafd zijn :O

    ^^^^^^^ Dit heb ik alleen ergens gelezen... dus weet niet helemaal zeker of het allemaal waar is enzoo... maar volgens mij is Britney Spears (of hoe je dat dan ook schrijft) verslaafd geraakt aan de drugs...


    oh my god, maar ze geven meer dan 3 concerten per week! als ze dan een pil krijgen :O

    xz

    ik denk niet dat het klopt hoor
    want na max 3dagen achter elkaar optredens krijgen ze een dag rust en nog
    ze hebben altijd meerdere dagen enzo met het rondreizen
    denk niet dat ze verslaaft zullen worden

    kdenk nie da bill zo dom is om daar aan te beginnen

    nee ik denk het ook nie !ze zggn zelf 100x da ze tgn drugs zijn dus wrm zoudn ze het dan nmn ?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ben idd ook wat bang, maar ik vertrouw erop dat ze hun land en hun buurlanden niet in de steek gaan laten!
    x.