• hllw x
    jullie weten allemaal dat de jongens van Tokio Hotel er van dromen ook bekent de worden in Amerika
    maar wat vinden jullie daar van?
    zijn jullie niet bang dat we Th zo gaan verliezen,
    dat ze liever de fans van amerika zullen hebben?
    ...

    jah maar ben je daar wel zeker van als hun droom van amerika uitkomt wie weet tot wat ze in staat zijn bv met die pilletjes

    Ze zeggen zelf dat ze nederland de leukste fans vind hebben... omdat ze zo trouw blijven

    neej, ze zeiden dat nederlanders betere fans waren dan duitsers geloof ik... waarom? weet ik niet meer helemaal zeker xD maar volgens mij omdat ze minder hysterisch tegen elkar deden, en vrolijker met elkaar om gingen... bovendien zijn wij een stuk minder saai en een stuk energieker (uit eigen ervaring hoor (A))


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ruik jaloezie in dit topic. ^^
    *sluipt weer weg*

    gheghe, Bomm, je bent iets te blij xD en iets te subtiel :P:P maar ja, het klopt, ik ben idd jaloers op Bill en Tom en Georg EN Gustav, ik wil ook zo overal optreden :( maar goed xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    +_+ in belgie zijden ze ook dat wij de beste fans waren....

    Hehe ik weet het ^^ Ik ben a-subtiel.

    Dah elke artiest zegt overal dat wij het beste publiek zijn. Behalve Absent minded <33 Coen = zo heet & lief en het spijt me echt dat we zijn basgitaar gesloopt hebben maar anyway. back ontopic.

    Fans zijn bang, 'ze kwijt te raken' terwijl ze ze nooit gehad hebben. Like, het zijn ménsen met een eigen willetje. Neem Billa, hij wil graag naar de USA, nou laat hem.
    En wees niet zo godvergeten egoïstisch allemaal. Laat ze groeien. *cheer*

    Maar waarom zegt th (ofja bill) in elk land dat 'zij' de beste fans zijn???

    Maar waarom zegt th (ofja bill) in elk land dat 'zij' de beste fans zijn???

    dat vinden de fans toch leuk...


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ze zeggen zelf dat ze nederland de leukste fans vind hebben... omdat ze zo trouw blijven

    dat zeggen ze over elk land, omdat de fans anders hyper gaan doen. Je gaat niet zomaar zeggen: Ik heb de stomste fans ooit en vooral die Nederlanders zijn niks

    niet dat ze dat denken

    wie is er ni bang voor ? xS
    ma wette ; de europese fans zijn en blijve gewoon DE BESTE =D

    UHU vooral wij De fans van Quizlet ;)

    niemand?

    pff ik zou niet verschieten al bill ooit zijn meisje voorstelt dat ze van amerika is...

    ik zou daar ook ni van verschiete ik bedoel ze zitte egt kei vaak in Amerika !!
    moet je niet verschieten als de jongens met een Amerikaanse meisje iets gaan krijge :( !!

    x

    LEES DIT :

    we hebbe tokio hotel zo goe als terug.
    op een concert in amerika waar ze 15000 man verwachte is er maar 900 kome opdagen!
    bravo schreef ook dat ze hier op 1 concert MEER volk bij elkaar krege dan in heel amerika same !!
    we zijn ze ni kwijt !! ^^,
    we hebbe ze terug !! ^^,


    heb ik van iemand van op netlog !!