• Ik ben raar. Ik zal het even uitleggen.

    Altijd als ik aan het eten ben moet mijn mes op een bepaalde plek liggen net als mijn beker. En het beleg dat ik heb gebruikt verplaats ik altijd tien keer voor ik vind dat het op een geordende plek ligt en dan pas kan ik gaan eten.
    Op school móeten mijn boeken altijd op een bepaalde manier op mijn tafel liggen. Die manier verschilt vaak maar ik verplaats ook die totdat ik vind dat het goed voelt hoe ze liggen.
    In de badkamer gooi ik altijd alles in de was wat op de grond ligt en de handdoeken die over de kachel hangen hang ik recht. Alle shampoo flessen etc moeten netje op een rijtje staat of ik kan niet met een lekker gevoel de badkamer verlaten.

    En zo kan ik nog een paar dingen opnoemen. Maar het rare is, in mijn kamer is het één grote rotzooi en daar heb ik totaal geen last van.
    Kan iemand me uitleggen hoe dit kan?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Is dat niet een beetje dwangmatig gedrag ;x?

    hahah geen ideexD

    maar ik heb hetzelfe:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Je bent gewoon een ontzettende geordende perfectionist. ;p
    Op je kamer na dan. Nee, ik denk dat gewoon voor je gevoel dat alles netjes moet zijn omdat je je dan prettig voelt. Behalve op je kamer want dat is echt typisch jouw plekje, en daar mag best een beetje troep zijn omdat het dan nog meer je eigen plekje is? Geen idee eigenlijk, haha.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik snap wat je bedoelt. Maar bij mij is het wel niet zo erg..
    Geen idee hoe het komt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dat ook vaak.
    Maar ik heb ook vaak dat ik om het kleinste stofje en vluitje enzo al hyperen en moet dan schoonmaken

    PEDOpas schreef:
    Is dat niet een beetje dwangmatig gedrag ;x?

    Dat dacht ik in het begin ook maar als je verder leest klopt het niet. Als je dwangmatig gedrag vertoont moet alles op één manier gebeuren en dingen vaker over nieuw gedaan worden. Of zoiets was het xd


    your eyes are like stars in the night.

    Bij mij is het wel zo dat als ik mijn kamer opruim, ik gewoon niets meer terug vind ;D
    En als alles hier op een rommeltje ligt weet ik alles perfect liggen ;D
    Je bent niet alleen hoor ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    zo ben ik ook met sommige dingen. ik ben altijd heel netjes, en moet altijd tijdens het eten op dezelfde plek zitten, anders word ik gek. dit komt meestal omdat je het van kleins af aan al doet, dus dit is meestal automatisme. je kan gewoon niet zonder


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Haha ik heb precies dezelfde dingen als jij, op het bestek na. Maar altijd als ik ga douchen leg ik de shampoo flessen op een bepaalde manier neer voor ik ze pak, lol.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Poseidon schreef:
    Je bent gewoon een ontzettende geordende perfectionist. ;p
    Op je kamer na dan. Nee, ik denk dat gewoon voor je gevoel dat alles netjes moet zijn omdat je je dan prettig voelt. Behalve op je kamer want dat is echt typisch jouw plekje, en daar mag best een beetje troep zijn omdat het dan nog meer je eigen plekje is? Geen idee eigenlijk, haha.

    Ben ik ook akkoord mee ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Poseidon schreef:
    Je bent gewoon een ontzettende geordende perfectionist. ;p
    Op je kamer na dan. Nee, ik denk dat gewoon voor je gevoel dat alles netjes moet zijn omdat je je dan prettig voelt. Behalve op je kamer want dat is echt typisch jouw plekje, en daar mag best een beetje troep zijn omdat het dan nog meer je eigen plekje is? Geen idee eigenlijk, haha.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Poseidon schreef:
    Je bent gewoon een ontzettende geordende perfectionist. ;p
    Op je kamer na dan. Nee, ik denk dat gewoon voor je gevoel dat alles netjes moet zijn omdat je je dan prettig voelt. Behalve op je kamer want dat is echt typisch jouw plekje, en daar mag best een beetje troep zijn omdat het dan nog meer je eigen plekje is? Geen idee eigenlijk, haha.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    haha heb ik ook..
    bij mij komt het door dat ik autistisch ben xD!!
    mijn kamer is fucking rommelig maar op school moet alles netjes zijn en ook als we gaan eten xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sommige mensen hebben dat ^^


    Life is hard and then we die

    Gilles de La Tourette, haha? Nee, dan zou het wel erger zijn. Maargoed, ik heb dit ook, maar als je het echt heel hèèl erg hebt, dan moet je even naar een neuroloog toegaan of jezelf laten testen op Tourette. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.