• Ken je dat ook wel eens, dat het alleen maar lijkt alsof je aan het werk gehouden wordt foor die vervelende rotklussen?? Ja, dat heeft iedereen wel eens, denk ik. Wat moet jij thuis doen?

    Ik: De afwas en mijn kamer opruimen en als ik vakantie heb, moet ik ook nog strijken en mee helpen de rest van het huis te poetsen.

    *de titel is huishoudelijke klussen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 16:47 ]

    Oh nee, ik maak tijd :Y)


    Life is hard and then we die

    Nee, dat hoef ik allemaal niet.
    Ik dek de tafel en ruim hem af, zet spullen in de afwasmachine, en ruim ijn kamer op, en dat ws het wel een beetje.


    Food.

    Ik moet alleen mijn kamer opruimen, maar dat doe ik eigenlijk (bijna) nooit...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Haha, ik poets, stofzuig, doe de was ooit, kamer opruimen, badkamer opruimen, vaatwasser leegmaken & inruimen. Tafel dekken & afruimen. Doe het allemaal uit mezelf (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 16:50 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik hoef opzich alleen maar mijn eigen kamer te doen, maar dat is al werk zat [a].


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Niets, behalve mijn eigen kamer dan ja :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HopexDream schreef:
    Haha, ik poets, stofzuig, doe de was ooit, kamer opruimen, badkamer opruimen, vaatwasser leegmaken & inruimen. Tafel dekken & afruimen. Doe het allemaal uit mezelf (:


    + beddengoed verschonen & koken :3

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 16:52 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik moet mijn kamer opruimen en vroeger moest iedereen omstebeurt de vaatwasser uitruimen.
    Nu moet ik soms de was opvouwen, naar de supermarkt gaan(wat ik haat) en het huis poetsen samen emt mijn broertje, zus en moeder.


    Me so good.

    Ik hoef alleen de hond af en toe uit te laten. Of nou ja, ik hoef het niet eens maar ik doe het uit mezelf omdat ik van buiten lopen houd :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb de titel even voor je aangepast (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe altijd de bedden opmaken, afwassen en de vloeren schrobben. Als mijn moeder dat even niet kan (erg zwakke rug) neem ik het hele huishouden over. Dus dan doe ik ook de was, strijken, stofzuigen, alles poetsen, ramen lappen enzovoort. Mijn vader voert nooit iets uit dus dan komt het helemaal op mij neer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik stofzuig regelmatig, vul en leeg de vaatwasser/de tafel.

    Dit weekend heb ik 4 kamers gestofzuigd, 3 kamers gedweild en afgestoft in de keuken. Ik was moe x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik hoef niets te doen, behalve mijn eigen troep opruimen en voor m'n kamer zorgen. Verder doet mijn vader of moeder alles. Soms vragen ze me om iets te doen en dan doe ik het wel (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet de tafel afruimen, en ik zorg natuurlijk voor mijn cavia. Dat was het eigenlijk, maar ik kook ook één keer per week omdat ik dat leuk vind. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vaatwasser legen en inruimen, kamer opruimen, tafel dekken en soms ook stofzuigen.


    I solemnly swear that I am up to no good.