• I'm bored as hell dus vertel hier je schooldag. Of als je geen school hebt gehad vandaag, vertel hoe je dag hebt overleefd. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    We verveelden ons dóód, dus gingen we een heel dom scheldwoordenboek opstellen.
    Met o.a. Opgedroogde Stift, Scheve Driehoek en Lelijke Vollie-Met-Een-Neus.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nou, mijn schooldag was kort. Ik had het eerste uur gewoon les toen 2 uren vrij, en toen nog een uurtje geschiedenis. Maar naar dat uurtje geschiedenis ben ik niet gegaan, waardoor ik kwart voor 12 uit was. Verder ben ik nog naar de stad geweest met vrienden, naar de open dag van mijn oude school, en heb ik nog een horror gezien met een vriendin. :'D

    Hmm... Oh ja, ik heb twee lesuren geschiedenis achter elkaar gehad, wat echt een super feestje wast --'
    En daarna nog een toets wiskunde + een toets Engels.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik had eerst een blokuur Wiskunde en ik snapte het bijna, dus daar ben ik heel trots op. Toen had ik MaW, en ik heb de hele les geslapen. Daarna had ik tussenuur, en toen heb ik huiswerk gemaakt. Wat goed van mij. Toen had ik nog een blokuur Geschiedenis waarin ik ook heb geslapen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Audioles (anderhalf uur luisteren: saai), consultatie project, Go/NoGo. Nuttin' special.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn schooldag was gewoon saai maar daarna moest ik Latijn leren en ik ben er tot een uur geleden aan bezig geweest.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hele dag op school, daarna half uur gesport en daarna eten. Dus.. best wel druk aangezien huiswerk ook nog moest (nerd)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb vakantie.
    Ik heb geslapen tot de middag, vervolgens is een vriendin van me op bezoek geweest met haar mama. Dan ben ik met mama enkele boodschappen gaan doen en toen ben ik met mama, oma en een vriendin van oma mee moeten gaan winkelen om een vestje voor oma. En toen heeft die vriendin van oma ons nog getrakteerd op een koffie. En nu kijk ik Gossip Girl. (cat)

    eerst had ik grieks, dat was wel leuk, we hoefden de hele les alleen een powerpoint te kijken. toen hadden we uitvaluur, toen nederlands, daarmee waren we snel klaar en mochten we wat voor onszelf doen. en toen gym, dat was wel oke, maar we moesten tegen zesde klassers spelen en die bekogelden ons met trefballen. en als laatste latijn, we moesten een so maken en toen kregen we een uitleg over projecten. best wel weinig dus eigenlijk...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.