• ...De pen waarme Hilary Duff singeerde!!!

    Dus ja vandaag singeerde ze haar boek is het waasland shopping center .En toen het voorbij was ging ik niet zoals iedereen meteen naar huis maar ik stond nog wat te babbelen met de manager van het waasland shopping centeik zo'n r en toen vroeg ik op mijn liefst:Mag poster(Ja er waren een paar posters geplakt om het wel duidelijk te maken dat Hilary kwam)en die zei dus ja en weet je wat op het podium ligt haar stift nog,we gooien die normaal gezien altijd weg maar als je hem wil mag dat.Ik dus kei blij en super snel op dat podium om die stillo te pakken,en ja ik ben daar super blij mee.


    Heeft nog iemand iets dan zijn of haar idool heeft aan geraakt verovert


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Leuk ^^
    Ik heb niks (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Leuk voor je =D
    Ik heb in 2009 tijdens de EBBA's het bosje bloemen van Yu van Cinema Bizarre gekregen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Leuk voor je =D
    Ik heb in 2009 tijdens de EBBA's het bosje bloemen van Yu van Cinema Bizarre gekregen (:


    Serieus? Dan stond jij recht voor mij! 8D

    OT: Ik alleen een handtekening en foto van Yu van CB. Ook bij de EBBA's gehaald :'D

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 14:26 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    (...)

    Serieus? Dan stond jij recht voor mij! 8D

    OT: Ik alleen een handtekening en foto van Yu van CB. Ook bij de EBBA's gehaald :'D

    Ik sta met alle 5 op de foto, heb een stuk drumstok van Shin, stuk handdoek van Kiro en een armbandje van Romeo. Maar ik ben ook naar behoorlijk veel shows geweest (:
    Haha, echt? Das toevallig (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Das wel wreed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Somethnholic schreef:
    Ik heb een stukje van de handdoek die Tom Kaulitz om had tijdens het optreden in de HMH, ik heb de drumstick van Shin van CB en een flesje waar nog een beetje water in zit van Strify, ook van CB.



    Jaloers!!!!!!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Handtekening van Tim Douwsma haha


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Omggg, wat supergaaf!
    Ik nog nooit =.= x]

    ik heb de drumstokken van de drummer van status quo, en ik heb ook een plectrum van een gitarist van status quo. ;d


    Life is a beautiful struggle

    OMG! zo cool (:
    IkkeKomeStele.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een plectrum van de gitarist van You Ate My Dog.
    En verder, niks bijzonders. :'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Miauw schreef:
    (...)
    Ik sta met alle 5 op de foto, heb een stuk drumstok van Shin, stuk handdoek van Kiro en een armbandje van Romeo. Maar ik ben ook naar behoorlijk veel shows geweest (:
    Haha, echt? Das toevallig (:


    Ik sta ook met ze op de foto, haha. Alleen toen was Luminor er nog... ;p


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Ik sta ook met ze op de foto, haha. Alleen toen was Luminor er nog... ;p

    Ik heb Luminor nooit gezien helaas, vind ik nog steeds erg jammer.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb niks _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Nee ik heb niks (krul)


    -