• ...De pen waarme Hilary Duff singeerde!!!

    Dus ja vandaag singeerde ze haar boek is het waasland shopping center .En toen het voorbij was ging ik niet zoals iedereen meteen naar huis maar ik stond nog wat te babbelen met de manager van het waasland shopping centeik zo'n r en toen vroeg ik op mijn liefst:Mag poster(Ja er waren een paar posters geplakt om het wel duidelijk te maken dat Hilary kwam)en die zei dus ja en weet je wat op het podium ligt haar stift nog,we gooien die normaal gezien altijd weg maar als je hem wil mag dat.Ik dus kei blij en super snel op dat podium om die stillo te pakken,en ja ik ben daar super blij mee.


    Heeft nog iemand iets dan zijn of haar idool heeft aan geraakt verovert


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    de handtekening van Xavier Samuel en Ashley Greene; en een onvergetelijk gesprek met Xavier op camera ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Uh nou die gozer uit Gtst die Jack speelt heeft ooit op mijn voet gestaan xD en dat deed wel beetje pijn, maar ik kreeg wel een handtekening en mocht met hem op de foto xD en kreeg een kusje op mijn wang xD

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:26 ]


    What is youre favo scary movie?

    Een handtekening van Daniel Carriere :Y)
    Een een keer bijna Josh Franceschi zijn waterflesje maar er stond een grote jongen naast me die me toen helemaal aan de kant duwde en met zijn reuzenarmen het flesje nam voor ik het had, wat ik dus echt niet kon apprecieren.


    We're hiding behind skin that's too tough

    JALOERS. Ik wás fan van HD, maar nu een beetje. Ze is zo veranderd. Maar het kan ook aan mij liggen, geheh? ;D


    We accept the love we think we deserve.

    Ghehe, dat is echt awesome!


    Food.

    Handtekening van Robert Pattinson
    en Kristen Steward heeft voor mij Merry Christmas, Lieke geschreven:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hedley schreef:
    (...)
    sjfgkrsdkjfskds ik ga je NU beroven! (cat) *jaloers <3*
    En ik heb de handtekeningen van de mensjes van Spangas? Hahahahahha dat is ook echt het enige!

    Ik heb het in mijn kluis opgeborgen, you'll never find it (cat)

    Andromeda schreef:
    Ik heb een plectrum van Alex Gaskarth. :'D


    *Hapt naar adem, valt bijna dood* ik ook willen!
    Mhmm, misschien krijg ik 'm woendag wel x] *droomt verder*


    It ain't broke, so don't fix it.

    Leuk. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Handtekeningen van Roger Taylor en Brian May van Queen. Das echt mijn proud. =P


    ars moriendi

    Niks (huil)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Tof XD
    Ik heb de handtekening van de drummer van Iron Maiden XD


    Caution first, always.

    Mijn coolste bezitten zijn toch wel een roos die ik kreeg van The Hot Stewards, en een gesigneerde foto van Banus, de merchguy van Destine n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Iemand die ik ken ving de plectrum van de gitarist van All time low

    Haha, dat is cool :D

    Ik wil dat boek van haar nog steeds lezen :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.