• ...De pen waarme Hilary Duff singeerde!!!

    Dus ja vandaag singeerde ze haar boek is het waasland shopping center .En toen het voorbij was ging ik niet zoals iedereen meteen naar huis maar ik stond nog wat te babbelen met de manager van het waasland shopping centeik zo'n r en toen vroeg ik op mijn liefst:Mag poster(Ja er waren een paar posters geplakt om het wel duidelijk te maken dat Hilary kwam)en die zei dus ja en weet je wat op het podium ligt haar stift nog,we gooien die normaal gezien altijd weg maar als je hem wil mag dat.Ik dus kei blij en super snel op dat podium om die stillo te pakken,en ja ik ben daar super blij mee.


    Heeft nog iemand iets dan zijn of haar idool heeft aan geraakt verovert


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Haha, ik ben zo'n pechtvogel waar dat soort dingen altijd naast of voor gebeuren x'D


    Your make-up is terrible

    Miauw schreef:
    (...)
    Ik heb Luminor nooit gezien helaas, vind ik nog steeds erg jammer.


    Ja das wel jammer inderdaad. ;o


    Numbers.

    Assassin schreef:
    Haha, ik ben zo'n pechtvogel waar dat soort dingen altijd naast of voor gebeuren x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Handtekening/foto/armbandje van Maria Mena (:

    xSnoepjex schreef:
    ik heb mijn favo idolen nog nooit gezien, denk ook neit dat het gaat gebeuren (;
    maar wat veeeeet ;3


    Alleen maar tranen van geluk

    K ben nooit naar een concert ofzo geweest dus ik heb niks. BLEEEH. :(


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    Ik heb een plectrum van Zebrahead <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Handtekening van Jim Bakkum, en ik heb ooit een zoen op mn hoofd gehad van Frans Bauer, maar dat probeer ik te vergeten... HAHA.


    live the life you love

    uhh., gesingeerde foto van tokio hotel[alle leden] en een plectrum van Haribo mach kinder froh en paul griffiths van Babbycks heeft me een duw gegeven op de babycks party omdat die anders om zou vallen door de drank.

    en binnenkort ga ik naar Never shout never en the maine en daar hoop ik iets van Chris op te vangen ofzo., en dan ga ik nog naar power fest waar ik dan ook nog eens hoop iets mee te kunne pakken ofzo., x'D

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 17:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zij heeft me een knuffel gegeve yeay hihi :'D 'k vind het leuk voorje dat je haar stift hebt gekrege :d


    There's nothing like us.

    Aaaaaah ik was daar ook!
    En ik wist er niets van!
    Daaaaaamn iedereen werd gek toen ze aankwam!


    Has no one told you she's not breathing?

    Andromeda schreef:
    Ik heb een plectrum van Alex Gaskarth. :'D

    sjfgkrsdkjfskds ik ga je NU beroven! (cat) *jaloers <3*
    En ik heb de handtekeningen van de mensjes van Spangas? Hahahahahha dat is ook echt het enige!

    Ohja ik heb een kaart van Amber aka Circles!! En een shampoo pakketje, en nog een kaart en OMGOMGOMG mijn grootste idool! :9~:9~:9~

    Hahahaha sorry moest even. Amber als je dit leest: HOI :Y)

    Hedley schreef:
    Ohja ik heb een kaart van Amber aka Circles!! En een shampoo pakketje, en nog een kaart en OMGOMGOMG mijn grootste idool! :9~:9~:9~

    Hahahaha sorry moest even. Amber als je dit leest: HOI :Y)

    omg nee een stalkeeer D: *rent hard weg*


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    omg nee een stalkeeer D: *rent hard weg*

    Neeeein don't leave meeeehhhhh! *rent achter je aan*