• Er zit zo een (k*t) kind bij mij in de klas, daar heb ik al zo een beetje het hele jaar ruzie mee, maar het is nooit o vechten aangekomen. TOT vandaag. Zij heeft een zwaar irritante stem, dus ik deed haar na toen ze iets stomzinnigs tegen me zij. Zegt ze dat ik kk (ze denkt stoer te zijn door daarmee te schelden) lelijk ben. Ik zij terug dat zolang ik er niet uit zie zoals zij, dat ik tevreden ben. met mezelf. Ze probeert me de hele tijd te beledigen. Maar zonder succes. Want ik blijf kalm en maak telkens (bijdehandte en bitchy) opmerkingen terug. Dan zegt ze dat ze hoopt dat mijb (kk) moeder en (kk) vader doodgaan. En dat was de druppel! Ik stond op en ging tegenover haar staan. Ik zeg: zeg dat nog eens? Ze werd bang en ging achteruit loen XD Gaat dat wijf drijgen dat ze mijn bril gaat slopen en dat il dat lekker niet kan betalen. Zij heeft een gehoorapparaat in elke oor. van elk ongeveer 400 euro, dus ik zij tegen haar dat ik die dan zou breken. Gaat ze weer mijn ouders er bij halen. En ze duwt mw. En toen heb ik terug geduwd. En ze viel en toen had ze dr kop gestoten aan de muur. En ze gaat drijgen dat ze me klappen gaat geven (wat ze al de afgelopen 2 maanden zegt, maar nog niet heeft gedaan). Maar ik ben dus echt niet bang voor haar en ik wil haar best graag in elkaar timmeren.
    Maar ik vraag me af of jullie ook dat soort dingen meemaken/hebben meegemaakt?


    THAT'S HOW I ROLL

    Haha, dat zijn goedkope apparaten. Die van mij waren 1000 per stuk geloof ik.
    Maar wat achterlijk, ze doen wel stoer maar eigenlijk zijn ze dat helemaal niet. Negeren helpt dan ook niet.


    Your make-up is terrible

    fack dat is echt een rotkind xD
    maaaaaarr
    ik moet ff heilig boontje spelen (A)
    slaan is nie goe hea (N)
    maaaaaaarrrr
    als ze dat soort dingen zegt
    dan is het wel goed(Y)
    meestal negeer ik dat soort mensen gwn. ik ga mijn tijd niet daaraan verspillen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Uhmm nee, maar wel mensjes die ik ken.... Maar mensen die tegen je te staan schelden en dan je ouders erbij halen had ik al vierkant in een hoek getrapt.
    Het is iets tussen twee mensen en dan moet je niet andere mensen erbij halen... Maaja dat soort mensen zullen altijd wel keihard op hun bek vallen en dan sta jijzelf er naast te lachen: Altijd leuk ;)


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    TrueB2UTY schreef:
    Uhmm nee, maar wel mensjes die ik ken.... Maar mensen die tegen je te staan schelden en dan je ouders erbij halen had ik al vierkant in een hoek getrapt.
    Het is iets tussen twee mensen en dan moet je niet andere mensen erbij halen... Maaja dat soort mensen zullen altijd wel keihard op hun bek vallen en dan sta jijzelf er naast te lachen: Altijd leuk ;)

    oehh mensen kunnen zo heerlijk gemeen zijn xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn ex vindt het grappig om elke keer te beginnen over wat voor een kankermongool mijn vader is. Nou, het liefste zou ik hem helemaal kapot slaan maar dat gaat even niet. Moet me goed gedragen tot ik weer ergens anders woon en BJZ niet meer nodig ben. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ken niemand die zo tegen me doet en ik doe ook niet zo tegen mensen, dus ik heb geen problemen.

    Veel suc6 met dat irritante rotmens ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Oh ja, zulke mensen zou ik echt pakken. En dan zijn ze van mij.
    Echt, om zulke dingen kan ik echt link worden. Das op zich wel normaal. Je bent gewoon een vuile lafbek als je het in je kop haalt iemands ouders te betrekken in een ruzie. Period.


    No growth of the heart is ever a waste

    tsss wat een shit wijf is dat (srry)!
    Ik had precies hetzelfde gedaan!

    Ik had vorig jaar ruzie met zo'n gast die ik niet eens kende (vet stom) maar hij zo allemaal eten naar me gooien steeds en halfvolle pakjes drinken+aangevreten kauwgom+KAAS:S
    En op een keer deed ie dat weer en hij ging ook over mijn ouders schelden.
    Ik heb 'm toen keihard op zn neus geslagen, hij moest naar de dokter(krul)
    En ht leuke was: De leraren waren het met mij eens en vonden het goed dat ik eindelijk had geslagen. (zij haten dat joch ook). Hij si nu van school gestuurd.


    Maar ik had precies hetzelfde gedaan! En anders verder naar je mentor stappen;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ah, ik herinner me nog dat ik in groep acht ging vechten met de grootste jongen van de klas, waar iedereen bang voor was. hij had me zó kwaad gemaakt door over mijn ouders te beginnen.


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    ik ken zulke mensen en geloof me na die opmerking over je ouders had ik haar al lang in een hoekje geschopt in stukjes. iemand heeft het ooit eens in zijn hoofd gehaald om mijn moeder uit te schelden voor domme dikke koe en laat ons zeggen dat hij zijn bekje niet meer durft open te trekken tegen mij wat maar heel best is voor hem. --' dus meis meppen op dat kind als ze nog zulke opmerkingen maakt, dan ligt zij daar heerlijk zielig te wezen op de grond en sta jij ernaast => hilarisch


    Change, the only good thing in this world.

    Ja. Ik heb een keer met een meisje gevochten omdat ze me zo vaak uitschold vanwege mijn stijl. Kijk, als iemand dat een keer doet boeit het me echt niet, maar dat mens deed het elke keer weer en ging ze staan roddelen enzo en toen ik uit school liep, zag ze me en zij stond met een groepje en ik was alleen. Ging ze weer lopen schelden dus ik terug schelden. Riep ze van 'Blijf staan dan!´ Dus ik blijf staan.. Komt dat hele groepje naar me toe beetje lopen schelden en drijgen. Maar als ik kwaad word, en zeg dat ik ga slaan doe ik het ook.

    En toen zei ze iets wat ik echt niet pikte (Ging over familie volgens mij.) Toen werd ik in één keer zo kwaad dat ik me tas op de grond smeet en die bitch bij haar haren pakte, en keihard naar de grond trok. Mijn school staat dus vlak bij mijn huis en mijn moeder stond achterthuis dus die zag het en kwam eraan rennen en wou me los maken van haar, maar het lukte haar niet, En toen trok ik zo een pluk haar uit haar hoofd :x En die anderen van de groep stonden gewoon met open mond laf te kijken en renden met z'n allen weg toen ik los liet. En oja ik duwde BIJNA een meisje van dat groepje tegen een rijdende auto aan, wat niet helemaal mijn bedoeling was maar was zooo kwaad. o.o En ik heb nu nooit meer last van ze ;')

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 16:16 ]


    Sometimes it's best not to care.

    StillBored schreef:
    fack dat is echt een rotkind xD
    maaaaaarr
    ik moet ff heilig boontje spelen (A)
    slaan is nie goe hea (N)
    maaaaaaarrrr
    als ze dat soort dingen zegt
    dan is het wel goed(Y)
    meestal negeer ik dat soort mensen gwn. ik ga mijn tijd niet daaraan verspillen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zooo irritant. Maar ik zou niet gaan vechten als ik jou was, daar krijg je alleen maar meer problemen van!
    Ik stel voor dat jullie samen op een vechtsport gaan, dan mogen jullie elkaar in elkaar timmeren zonder problemen te krijgen (A)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    hahaha zo'n mensen zijn een enorme fail! sla haar maar eens hard, leert ze het wel ;D


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Wat een rotwijf..
    Succes met haar:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.