• Er zit zo een (k*t) kind bij mij in de klas, daar heb ik al zo een beetje het hele jaar ruzie mee, maar het is nooit o vechten aangekomen. TOT vandaag. Zij heeft een zwaar irritante stem, dus ik deed haar na toen ze iets stomzinnigs tegen me zij. Zegt ze dat ik kk (ze denkt stoer te zijn door daarmee te schelden) lelijk ben. Ik zij terug dat zolang ik er niet uit zie zoals zij, dat ik tevreden ben. met mezelf. Ze probeert me de hele tijd te beledigen. Maar zonder succes. Want ik blijf kalm en maak telkens (bijdehandte en bitchy) opmerkingen terug. Dan zegt ze dat ze hoopt dat mijb (kk) moeder en (kk) vader doodgaan. En dat was de druppel! Ik stond op en ging tegenover haar staan. Ik zeg: zeg dat nog eens? Ze werd bang en ging achteruit loen XD Gaat dat wijf drijgen dat ze mijn bril gaat slopen en dat il dat lekker niet kan betalen. Zij heeft een gehoorapparaat in elke oor. van elk ongeveer 400 euro, dus ik zij tegen haar dat ik die dan zou breken. Gaat ze weer mijn ouders er bij halen. En ze duwt mw. En toen heb ik terug geduwd. En ze viel en toen had ze dr kop gestoten aan de muur. En ze gaat drijgen dat ze me klappen gaat geven (wat ze al de afgelopen 2 maanden zegt, maar nog niet heeft gedaan). Maar ik ben dus echt niet bang voor haar en ik wil haar best graag in elkaar timmeren.
    Maar ik vraag me af of jullie ook dat soort dingen meemaken/hebben meegemaakt?


    THAT'S HOW I ROLL

    Ik vind dat niet echt vechten. Maar als ze tegen over mij stond had ik er allang een koppie kleiner gemaakt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat een dom kind,
    ik ging best vaak vechten op de basisschool (;

    maar op de middelbare ga ik dat niet meer doen, ik hou me in anders krijg ik nog meer strafwerk --'


    succes met dat rare kind.


    Me so good.

    omg, als iemand dat soort dingen tegen mij had gezegd, had ze zo een volle vuist in haar gezicht gekregen (A)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    ik heb ook last gehad met zon iemand maar dat was een jongen hij deed altijd stoer enzo zoals spullen afpakken en ik vond hem echt irritand, hij zei steeds dat hij op kickbox zat
    maar toen op school mjn kluisje kapot was en hij onderdelen ervan weggooide in de vuilnisbak, ik vroeg eerst de hele tijd normaal of hij ze terug wilde pakken maar hij weigerde steeds en bleef stoer doen tot ik het zat was, ik heb hem toen op zijn gezicht geslagen, maar er was niet te merken dat hij op boxen zat, hij probeerde wel trug te slaan maar dat lukte hem niet dus ik sloeg nog een paar keer tot een leraar ons uit elkaar haalde, ik heb tien eerlijk gezegt wat er gebeurd was en nu is het uiteindelijk zijn eigen schuld geweest

    ik heb nu geen last meer van hem gehad maar, vechten is niet altijd de oplossing maar als praten niet werkt zul je toch iets moeten verzinnen

    Dat kind spoort niet, gewoon erboven staan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yeah daar zou ik zelf ook niet blij van worden, to say the least.
    Ikzelf heb een keer te maken gehad met een groepje meiden uit de Antillen gok ik, op de kermis. Echt vechten was het niet, maar ik had er op een gegeven moment wel een te pakken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Old topic is old. But I would hit the shit out of her.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 8:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GuitarOnFire schreef:
    fack dat is echt een rotkind xD
    maaaaaarr
    ik moet ff heilig boontje spelen (A)
    slaan is nie goe hea (N)
    maaaaaaarrrr
    als ze dat soort dingen zegt
    dan is het wel goed(Y)
    meestal negeer ik dat soort mensen gwn. ik ga mijn tijd niet daaraan verspillen


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik had ook zoiets. Ik reageerde ook gewoon steeds met bijdehante en bitchy opmerkingen. Maar ik word echt heel snel boos. Soms ook woedeaanvallen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CyberLord schreef:
    Old topic is old. But I would hit the shit out of her.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ooit een vuistbevecht gehad, dat was wel kicken.


    Olive

    Hahah ik ben echt een gewelddadig kind. Ik sloeg mijn zusje altijd hihi ;3 Nu niet meer overigens.. Ik vind het trouwens echt raar dat iedereen aan jou kant staat. Jij mag niet zomaar haar slaan, wees volwassen. Stap naar je mentor toe of je ouders en praat erover ipv meteen fysiek te worden.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lol, beledig mij no big problem. Beledig mijn ouders, you're dead.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ellenpoep schreef:
    Hahah ik ben echt een gewelddadig kind. Ik sloeg mijn zusje altijd hihi ;3 Nu niet meer overigens.. Ik vind het trouwens echt raar dat iedereen aan jou kant staat. Jij mag niet zomaar haar slaan, wees volwassen. Stap naar je mentor toe of je ouders en praat erover ipv meteen fysiek te worden.


    Je weet toch wel dat het begin bericht van 9 februari 2011 is?


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    Old topic is old. But I would hit the shit out of her.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped