• Wanneer Aang samen met Katara, Sokka en Toph rondreist om alle mensen te leren beheersen, komen ze een drietal tegen. Mada met haar jongere zusje en broertje. Het zijn vuurstuurders.
    Aang vertrouwt de drie. Ze hebben hulp nodig, omdat ze uitgeput zijn van het gevecht dat ze aan zijn gegaan met de slechte vuurstuurders.
    Katara en Sokka zijn erg wantrouwend tegen over het drietal, het zijn vuurstuurders.

    De drie helpen goed mee in het leven en ze zorgen ervoor dat Aang stukjes van het vuursturen kan leren. Ondertussen leert hij ook hoe hij aarde kan sturen en de fijne kneepjes van het watersturen. Hierdoor worden ze allen bevriend.

    Maar wat als het blijkt dat het zusje ze allang verraden heeft aan de vuurnatie, al vanaf het begin dat ze bij hen was. Mada wist hier niets van, maar hierdoor is hun vriendschap compleet kapot gemaakt. Ze moeten de strijd aangaan tussen de elementen. Ze kunnen geen kant meer kiezen, ze hebben hun kant al vanaf hun geboorte gekozen. Ze horen bij de vuurnatie en daar is geen discussie voor nodig, het is zo.


    Ik vind mijn uitleg zo slecht! Ö

    Rollen
    # Zusje van Mada > Courtesan
    # Broertje van Mada > KeepAwake
    # Kinderen van de noordelijke waterstam
    # Kinderen van de zuidelijke waterstam > KeepAwake
    # Kinderen van het aarderijk
    # Oude vriendin van Mada van de vuurnatie
    # Oude vriendin van Toph van het aarderijk > Courtesan
    # Meisje van het aarderijk waar Sokka verliefd op wordt
    De meeste rollen zijn redelijk klein, maar ik ga er geen hoofdrollen in proppen die nergens opslaan, het gaat om het idee? (:

    Informatie
    Rol:
    Voornaam: Het speelt zich niet af in het heden, dus namen als Miley, Rachel of Hayley zijn niet mogelijk, pas ze aan op de tijd
    Achternaam: Hiervoor geldt hetzelfde als hierboven!
    Uiterlijk: Geen foto, maar een duidelijke en uitgebreidde beschrijving
    Leeftijd: Verschillende leeftijden, niet allemaal rond de 16!
    Stuurder: Niet iedereen kan een bepaald element sturen, je kan hier ook nee invullen, dus dan vecht degene met wapens, net zoals Sokka


    Het lijstje is maar erg kort, zodat ik nog zo veel mogelijk zelf kan verzinnen! (nerd)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 16:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    # Meisje van het aarderijk waar Sokka verliefd op wordt

    Voornaam: Elinor.
    Achternaam: Obson.
    Uiterlijk: Mooi meisje, korte (zwarte) haren, met een lange pluk voor (pony), zo donker als de nacht. Rode lippen, warmbloedig, rode blosjes op der wangen en een lijkbleke huid. Ijsblauwe ogen, donkere make up rond haar grote ogen. Slank postuur, en is lekker zichzelf. Rond gezicht, kleine neus, volere lippen.
    Leeftijd: 17/18.
    Stuurder: Nee (vecht met wapens)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 15:45 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    # Meisje van het aarderijk waar Sokka verliefd op wordt

    En dan ga ik nu even dat ding invullen en op zoek naar een goede naam :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *Ingevuld* I hope it's good?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Rol: Meisje van het aarderijk waar Sokka verliefd op wordt. (Andere rol mag ook, als deze al bezet is/je iemand anders liever hebt.
    Voornaam: Vanya (apart genoeg? :'D)
    Achternaam: Syläna (ter plekke bedacht, lawl).
    Uiterlijk: Vanya is niet de grootste, ongeveer 1,64. Ze heeft lichtbruin haar, lichtbruine ogen en een aantal schattige sproetjes op haar gezicht.
    Leeftijd: Hoe oud is Sokka? Twee jaar jonger dan hem, in elk geval.
    Stuurder: Ja, maar ze mag niet oefenen van haar ouders uit angst dat ze opgepakt wordt, dus ze kan het heel slecht en daar komen dan ongelukken van enzo.

    ----
    Oké, als je nog meer informatie of iets dergelijks nodig hebt, zeg 't maar :'D
    En btw, laat je het weten als het verhaal er is? Ook als ik geen rol heb? :'D

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 14:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    KeepAwake schreef:
    *Ingevuld* I hope it's good?


    Ja hoor! Origineel dat je geen stuurder hebt gedaan, dat zijn pluspunten! (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    (...)

    Ja hoor! Origineel dat je geen stuurder hebt gedaan, dat zijn pluspunten! (nerd)


    Hells yeah, haha, let me know when the story is online, ook als ik geen rol heb!(flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    @ KeepAwake en Speaker

    Als jullie je vervelen en nog een rol willen maken, mogen jullie best nog wel kinderen maken, maar dan ook graag jongens! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    # Broertje van Mada
    Voornaam: Aloye
    Achternaam: (zelfde achternaam als Mada?)
    Uiterlijk: Een schattig jochie, haren wild omhoog, donkere ogen, bijna gitzwart, klein, en slank van postuur. Getinte huid, iets grotere neus.
    Leeftijd: 10/11.
    Stuurder: (ehm.. denk hetzelfde als Mada?)

    Is dit ongeveer wat je zoekt?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 15:21 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    # Kinderen van de zuidelijke waterstam

    1: Naam: Nayem
    Achternaam: Aloi
    Uiterlijk: Klein, springerig, lange haren die wilderig om haar gezicht hangen. Getinte huid, rode lippen, blosjes op de wangen, slank.
    Leeftijd: 14/15.

    2. Naam: Eno
    Achternaam: Aloi (broer van die hierboven)
    Uiterlijk: Halflang haar tot op de schouders, klein van stuk, maar stevig gebouwd. Ook getinte huid, donkere lippen, en een streng uiterlijk.
    Leeftijd: 18.

    3. Naam: Anik
    Achternaam: Benza
    Uiterlijk: Blonde haren, kort met lange plukken van zwart. Bleke huid, grote ogen, liefe uitstraling. Normaal mooi postuur, roze lippen, en best lang.
    Leeftijd: 14.

    4. Naam: Jaysen
    Achternaam: Mazai
    Uiterlijk: Klein, springerig jongetje, slank. Korte haren, donker, getinte huid. Grotere lippen, kleine ogen.
    Leeftijd: 13.

    Allemaal stuurders van Water (?)


    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 15:39 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Rol: Oude vrienden van Toph van het aarderijk
    Voornaam: Dainae
    Achternaam: Haesir
    Uiterlijk: Dainae is een klein, licht meisje, met een zongebruinde huid. Mensen zullen haar als schattig omschrijven, gezien haar kleine, fragiele postuur. Ze heeft lange, golvende, donkerbruine haren, die ze vaak invlecht. Ze houdt er niet van haar in haar gezicht te hebben. Als haar haar echter los is, komt het tot halverwege haar rug en wil het nog wel een alle kanten opsteken aan de bovenkant. Ze heeft diepgroene ogen, die indringend zijn en waar lange wimpers omheen liggen. Ze heeft een hartvormig gezicht en een kleine neus, met lichtelijk volle lippen. Als het gaat om kleding, dan kun je het vergelijken met Toph. Haar ouders zien haar graag in jurken, zij ziet zichzelf graag in broeken.
    Leeftijd: 14
    Stuurder: Ze is geen stuurder. Met pijl en boog is ze echter een meester.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Stiekem heb ik er meer nodig, dan ga ik het verhaal actieveren.
    Het liefste nog een zusje van Mada. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Zusje Mada
    Voornaam: Ysmay
    Achternaam: -die van Mada-
    Uiterlijk: Ysmay heeft ravenzwart haar, dat in duidelijke lagen ligt. Ze heeft een rechte pony, waarnaar er een lag is, die tot haar jukbeenderen komt. De laag die daar op volgt komt tot haar schouders en daarna loopt het verder tot de onderkant van haar schouderbladen. Ze heeft scherpe blauwe ogen, die zo bliksem zouden kunnen schieten. Haar huid is bleek, haar wangen worden geplaagd door sproeten. Haar lippen zijn lichtroze en vol en ze is redelijk lang voor haar leeftijd. Rond haar arm loopt een litteken van een brandwond, die ze opgelopen heeft toen ze vuur probeerde te sturen, terwijl ze er eigenlijk nog niet klaar voor was.
    Leeftijd: Ik weet niet hoe oud Mada is ;x Ehm, 14/15?
    Stuurder: Ze is en vuurstuurder, waar ze immens trots op is, zelfs al laat laat ze nog wel eens kleine steken vallen in het sturen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Betrayel is the only truth that sticks

    Veel lees plezier! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meisje van het aarderijk waar Sokka verliefd op wordt, gho; ik wil die. Maar ik heb geen tijd om in te vullen :X
    Achja, nex time (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: oude vriendin van Mada
    Voornaam: Moriana
    Achternaam: Quiric (spreek je uit als: Kieriesh)
    Uiterlijk: Moriana heeft langstijl zwart haar tot haar middel met een schuine pony, fel groene ogen, bleke huid, mooie volle lippen, slank figuur en lang voor haar leeftijd.
    Leeftijd: 17 jaar
    Stuurder: vuurmeester, ze is er zo trots op. ze is ook al heel goed in vuursturen.


    The best thing you can do: Be yourself!! <3