• Wanneer Aang samen met Katara, Sokka en Toph rondreist om alle mensen te leren beheersen, komen ze een drietal tegen. Mada met haar jongere zusje en broertje. Het zijn vuurstuurders.
    Aang vertrouwt de drie. Ze hebben hulp nodig, omdat ze uitgeput zijn van het gevecht dat ze aan zijn gegaan met de slechte vuurstuurders.
    Katara en Sokka zijn erg wantrouwend tegen over het drietal, het zijn vuurstuurders.

    De drie helpen goed mee in het leven en ze zorgen ervoor dat Aang stukjes van het vuursturen kan leren. Ondertussen leert hij ook hoe hij aarde kan sturen en de fijne kneepjes van het watersturen. Hierdoor worden ze allen bevriend.

    Maar wat als het blijkt dat het zusje ze allang verraden heeft aan de vuurnatie, al vanaf het begin dat ze bij hen was. Mada wist hier niets van, maar hierdoor is hun vriendschap compleet kapot gemaakt. Ze moeten de strijd aangaan tussen de elementen. Ze kunnen geen kant meer kiezen, ze hebben hun kant al vanaf hun geboorte gekozen. Ze horen bij de vuurnatie en daar is geen discussie voor nodig, het is zo.


    Ik vind mijn uitleg zo slecht! Ö

    Rollen
    # Zusje van Mada > Courtesan
    # Broertje van Mada > KeepAwake
    # Kinderen van de noordelijke waterstam
    # Kinderen van de zuidelijke waterstam > KeepAwake
    # Kinderen van het aarderijk
    # Oude vriendin van Mada van de vuurnatie
    # Oude vriendin van Toph van het aarderijk > Courtesan
    # Meisje van het aarderijk waar Sokka verliefd op wordt
    De meeste rollen zijn redelijk klein, maar ik ga er geen hoofdrollen in proppen die nergens opslaan, het gaat om het idee? (:

    Informatie
    Rol:
    Voornaam: Het speelt zich niet af in het heden, dus namen als Miley, Rachel of Hayley zijn niet mogelijk, pas ze aan op de tijd
    Achternaam: Hiervoor geldt hetzelfde als hierboven!
    Uiterlijk: Geen foto, maar een duidelijke en uitgebreidde beschrijving
    Leeftijd: Verschillende leeftijden, niet allemaal rond de 16!
    Stuurder: Niet iedereen kan een bepaald element sturen, je kan hier ook nee invullen, dus dan vecht degene met wapens, net zoals Sokka


    Het lijstje is maar erg kort, zodat ik nog zo veel mogelijk zelf kan verzinnen! (nerd)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 16:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol:Meisje uit het aarderijk waar sokka verliefd op word
    Voornaam:Inaya
    Achternaam: heeft ze niet ze is opgegroeid in het weeshuis ze is achtergelaten als baby.
    Uiterlijk: Lange zwarte steile haar dat tot haar heupen valt.Grote groene ogen mer lange wimpers en volle rode lippen. Slank en 1.55 lang ongeveer.Licht getint.
    Leeftijd:15 jaar ( hoe oud is sokka eigenLik)
    Stuurder: Aarde maar kan ook goed omgaan met een zwaard

    Rol : meisje van het aarderijk waar sokka verliefd op wordt
    Voornaam: Alyssa
    Achternaam: clorastiën
    Uiterlijk : ziet er mysterieus uit met zwart haar tot onder haar billen zwart/bruine ogen volle lippen heel slank en best klein voor haar leeftijd
    Leeftijd : 22
    Stuurder : net zoals katara een waterstuurder maar moet nog heel veel leren

    P.S. Als je een foto nodig hebt moet je naar Gamze Tazim zoeken :) kan je het me laten weten als ik een rol krijg.. Thnxx(Y)

    Rol: Kind van de noordelijke waterstam
    Voornaam: Julia
    Achternaam: Grandhan
    Uiterlijk: Een mooie meid is Kim zeker. Ze heeft donkere, ronde en glinsterende grijze ogen en goudblond haar. Vaak word Kim omschreven als het standaardtype model. Haar haar krult en is moeilijk steil te krijgen, maar het is erg mooi omdat het zo lang is. Ze heeft een vierkant en smal gezicht wat erg egaal en mooi is en zonder oneffenheden. Ze heeft een scherpe kin wat haar toch een wijze uitstraling geeft. Haar kleding is van de beste kwaliteit en alleen gemaakt door de beste ontwerpers. Op school draagt ze trouw haar schooluniform, en buiten school draagt ze vaak lange donkerblauwe jurken en witte hoedjes met bijpassende handschoenen.
    Leeftijd: 16 jaar
    Stuurder: Water

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 7:39 ]