• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart. 19:45
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 20:01 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Told ya so!


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    Cesc gaat niet naar Real, hij is een culé en blijft er een. En dan zouden Gery en Puyi niet zo blij worden denk ik :'D

    en ik ook niet !


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    is er iemand aan het schrijven aan een verhaal die ik volg? :d


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik schrijf maar ik weet niet of je die volgt? ;D


    Hope goes lost but never dies.

    welk verhaal? _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HAHAHA.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RxMadridista schreef:
    Trouwens!
    Vandaag in de krant las ik iets seksies..
    Real Madrid wil Fabregas ook kopen....

    Edit;
    maar miss wisten jullie dat al hahaha


    WELKE KRANT?!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    amber ik volg jou via jacco's twitter _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    oke, ik ga weg van twitter, ik tweet niks xd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AMSTERDAM - Real Madrid zou een bod van zestig miljoen euro voorbereiden op Cesc Fabregas. De aanvoerder van Arsenal moet de belangrijkste zomeraankoop van 'De Koninklijke' worden.

    De krant Marca bericht vrijdag dat Real vijftien miljoen euro meer wil bieden om Fabregas’ tot medio 2015 lopende contract bij Arsenal af te kopen dan FC Barcelona, de club waar de spelmaker zijn opleiding genoot.

    Real ziet in Fabregas de ideale partner van Xabi Alonso op het middenveld. Om de onderhandelingen met Arsenal succesvol te laten verlopen, overweegt de huidige nummer twee van Spanje om Karim Benzema bij de deal te betrekken.

    Trainer José Mourinho van Real is ontevreden over het rendement van de Franse aanvaller.

    Gevoelige nederlaag
    Aangezien Fabregas herhaaldelijk meldde dat het zijn droom is om ooit terug te keren bij FC Barcelona, zou het voor de Catalanen een gevoelige nederlaag zijn als de middenvelder zijn loopbaan vervolgt in Madrid.

    Algemeen directeur Raul Sanllehi van Barcelona liet woensdag weten dat zijn club momenteel niet werkt aan een transfer van Fabregas.
    © NUsport

    HIJ GAAT NIET NAAR REAL!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cesc. Gaat. Niet. Naar. Real Madrid. Dan. Is. Hij. Nog. Niet. Klaar. Met. Mij. Punt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Century schreef:
    amber ik volg jou via jacco's twitter _O_

    haha okee _O_

    & ik schrijf aan Even Love Has It's price ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    haha okee _O_

    & ik schrijf aan Even Love Has It's price ;D

    yeah, die volg ik _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cesc gaat echt niet naar Real. Hij is opgeleidt bij Barca. Dat is gewoon niet logisch. Als hij al weggaat bij Arsenal gaat hij naar Barca.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.