• Hoi.x3

    Stel dat jij een gefreakte Tokio Hotel fan bent die bij Tom und Bill in de straat komt wonen.[KanNietMaarBlijenDromen.!(A)]
    Maar zij moeten niks van jou hebbe.!Wat zou jij dan doen om tezorgen dat ze toch met je praten en misschien ook nog wel vrienden worden?


    Het leek me wel leuk als je hier een reactie op achterliet


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    euh...iets bijzonders doen zodat ze tegen me op kijken (A)

    haha dat zal niet gebeuren want ik ben een van de normalte tokio hotel fans :D

    nee gewoon normaal tegen hun doen en je niet zo overdreven gedragen

    ik zeg jou je kan bij hun in de straat wonen want ...

    probern te achtrhaln wat ze dan zo ambetant vinde ma als ht echt iets is waatr ik trots op ben ga ik me er nie vo verandere ze moetn me nmn zoals ik ben !enja hoop gwn da ze me wl nog gaan leuk vinde


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    jaa presiec ja

    waarom zou jij je gaan veraderen voor hun
    dat zal wel het domste zijn wat je kunt doen

    x

    ik zou ik zou......ik weet t niet XD ik zou zoveelmogenlijk (kan dat?:OXD) mezelf blijven:o....ja ze moeten me accepteren(ofsoXD) zoals ik ben!!:O..en niet dat ik me moet veranderen...omdat ik dan in contact kom met hun
    het klink raar...maar voor een jonge veranderen om met hem te krijgen of om met hem in contact te komen is 1 van de domste dingen die je kunt doen!:O Ik heb wel gelijk..denk ik(A)


    don't Worry...Be gay.

    Euh, ik ben mee tomfreakske en xxSmnth eens!
    Je zou je idd niet moeten veranderen voor je grootste idolen. En als ze me niet leuk vinden zoals ik ben dan zijn ze stom!

    Sorry ik ben zelf ook een fan, maar ik ga me niet veranderen voor hun!

    x.

    HelemaalMetJullieEens.!(A)
    En Draai ik nu de stelling om:
    JijBentTokioHotelFanMaarJeWilNietMetZeInContactKomenWantTsjaZeKunnenIederMeisjeKrijgenDieZeWillen!MaarZijDoenAllesOmMetJeTePraten!
    WatZouJeDoen?
    OpDeAndrerestelling zijn andwoorden ook nog mogelijk!!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    gwn vol op de mond pakke x'D
    neenee, I don't know
    me kapot huile en me puppyoogjes hun aankijke en extra zielig doen ^^
    moet wel helpe dnek ik, zo altijd down zijn en blabla xD
    Xx


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    op die 1e stelling:

    zo maar laten. Als ze niet met me willen praten fijn dan.

    op die 2e stelling:

    Dat is al zowieso niks voor mij om iemand te negeren 0.o ik praat tegen iedereen en alles. Maar uhm... ik zou blijven negeren(als ik dat kan).

    op de 2e stelling zou ik toch gewoon met ze praten ik kan me mond toch nooit houden ik heb altijd iemand nodig om tegen te praten:P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    haha die 2e stelling is beter
    zelf ik ben niet zo bitch om hun te negeren want tja het blijven mensen
    ik zou gewoon een leuk gesprek houden en als het daarna niks is dan is het niks is het gezellig

    nou dan heb ik snel een date =D

    mezelf zijn XD


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    EvenAndwoordenOpMeEigenStelling:P.!

    -STELLING 1

    Ik zou vragen waarom ze niks zeggen en als ze dan nog niet reageren me wel beledigd voelen en dan ga ik even op hun schuldgevoel inspreken:Dus ik ga zeggen: Goh ik dacht dat intervieuws klopte dat jullie aardig zijn maar in het echt zijn jullie net zulke 'EGO KOEIEN' als iedere artiest jullie zijn heus niet beter dan ik omdat jullie toevallig Tokio Hotel zyn.!Maar ik zou zeker zelf niet veranderen voor hun.

    -STELLING 2-

    Ik zou als ze echt niet ophielden gewoon met ze praten en als het niet leuk is jammer dan en is het wel leuk ik heb zo een date met Bill.(H)


    -xxxRenee.x3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    duhuu
    iedereen kan mij hebben :P
    nee sorry ben in een ego bui vandaag :D

    Nee ik zou gewoon laten zien dat ik echt een super grote fan ben enzooo

    denk niet dat ze niets moeten hebben van een fan denk juist dat ze dat heel leuk vinden al die fans... Njah da's meer als normaal...

    Dusjah ik zou me gewoon zeker niet anders gedragen als anders en laten zien dat ik echt een über grote fan ben :)

    xx

    Nouja, meestal denk ik niet lang na als iemand me niet mag, dan bekogel in de ruiten met eieren, maar dat doe ik dan natuurlijk niet bij Bill en Tom.
    Euhm .. da's best moeilijk, Denk gewoon dat ik laat merken dat ik een grote fan ben denk ik.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]