• Met wie van HP zou jij het snelst vrienden of vriendinnen zijn? En daarmee bedoel ik dat diegene op je lijkt qua innerlijk. Oude mensen en Dreuzels mogen ook ^^

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 17:43 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ron&Luna, denk ik. Misschien ook nog wel Hermione (:

    Lunaaa!!


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ron: ik heb dezelfde humor als hem.
    &
    Hermelien: eerst had ik ook altijd bang om de regels te breken maar met de tijd doe ik het meer en meer.
    é
    Luna: ik voel me dikwijls het buitenbeentje en mensen noemen mij soms ook wel eens raar. Maar wel heel lief en eerlijk. *stoef stoef*

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:15 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    ron i guess ? :B

    Severus. Yes.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Luna en Tonks


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Btw, qua innerlijk denk ik dat ik het meest op Andromeda lijk... Soms lijk ik ook op Bellatrix :X


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik zou denk ik met iedereen op kunnnen schieten. Heb ik in het echt ook

    Maar ik denk dat ik het meeste om zou gaan met de mensen die een beetje uit de boot vallen - Luna en Neville bijvoorbeeld. Ik zou denk ik ook wel goed omgaan met Remus Lupin en Tonks, maar ook met Fred en George(bloos)


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Luna Lovegood


    Save me from myself.

    Luna, Hermione en Harry- waarschijnlijk. ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik denk Ronald Weasley ;) Hij is zo stuntelig en grappig en bedoelt het allemaal erg goed. Met hem zou ik het meeste lol beleven ;D
    en Remus Lupin vind ik echt zo'n interessante kerel, daar zou ik de gesprekken mee hebben :W*O*

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 0:32 ]


    ars moriendi

    De apartheid (in the good way) van Luna Lovegood, de schattigheid (lees: klunzigheid met woorden) van Ron, en de humor van Fred & George Weasley. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Romanian schreef:
    Neville, Ginny, Cho, Luna, Seamus en Dean, denk ik. (:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Geen idee (cat)


    All I have in life, is my imagniation.

    Seamus en Dean
    Fred en George
    Ginny
    Ron
    Luna


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.