• Mijn beste vriendin was hier net, en we waren de girlz aan het lezen, - de blooperpagina- maar ondertussen aten we nog een broodje. Ik las een verhaal over een meisje dat een scheet liet, terwijl haar crush in de deuropening stond. Ik moest lachen, en al mn eten viel uit m'n mond.

    Kweet het is een beetje vies, maar het was echt grappig.
    Wat is jullie grootste blunder?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 13:11 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat is jullie grootste blunder?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Geen idee (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb er zoveel.

    Idontknow


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Uhm, tijdens voetbal vragen in welke kleur oranje speelt? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Onderuit gaan in een overvolle bus. :'D
    Al kon ik daar zelf waarschijnlijk nog het hardst om lachen, haha.

    Geen idee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahaha, zoiets had ik afgelopen week ook toen ik aan het drinken was en iemand me liet schrikken. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ach, zoveel.
    (cat)


    Me so good.

    Eh, wanneer mijn twee beste vriendinnen bij mij thuis zijn, en ik drink en dan in de lach schiet en alle cola langs mijn neus eruit komt? (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oké, ik zat op een plein op school. Ergens viel een tas uit een raam en ik had drinken in mijn mond, begon te proesten begon daarom te lachen en toen kwam al het drinken uit mijn neus.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Heel onopvallend met mijn krukken en mijn been in de gips op de bus stappen (een overvolle bus, wat had je gedacht) en dan als hinkend naar een plekje gaan. Alles ging goed, tot die bus remde..
    Je kan het al raden, ik ging onderuit met mijn krukken en mijn rugzak op mijn rug. En iedereen maar kijken naar mij :D


    Don't dream your life, but live your dream

    Ik droeg een lange rok, en moest naar de wc. Toen ik klaar was op het toilet en ik uit het hokje kwam, stonden er ontzettend veel jongens en meiden te kijken en toen zakte mijn rok half af. Ik schaamde me dood en ben snel weggerend. Het was op de basisschool in groep 6.

    Geen idee, gebeurt me zoveel waardoor ik wel door de grond kan zakken xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahahah, fail. ;$ Ehm, de mijne? Ik denk eh.. Van mijn stoel vallen in de klas ofzo?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO