• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Jasmine's uiterlijk verander ik dadelijke ven ^o)
    Eerst eten <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Jasmine's uiterlijk verander ik dadelijke ven ^o)
    Eerst eten <3


    Eetze (:
    Ik post zo ook even de plaatjes, maar dat moet via m'n iPod, denk ik.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vampier of Wolf: Vampier
    Volledige naam: Allison Rose McDot
    Leeftijd: 214
    (Voor vamps) Oogt als: 18
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en: Ze vind ze mooi, maar vreselijk. In haar mensenleven was Allison geobsedeerd door wolven, ze jeeft die obsessie meegenomen naar haar vampierenleven. Maar omdat het haar natuurlijke vijand is haat ze ze, ze zal ze nooit helemaal kunnen verafschuwen maar ze zal ze ook nooit mogen
    Innerlijk: Allison is een rustig en slim meisje, ze kan zich goed beheersen bij mensen. Haar wilskracht is erg sterk en daardoor kan ze makkelijk een week zonder bloed leven [of langer ik weet niet precies wat normaal is. Ze is ook snel aangebrand, de wolven doen haar niet zoveel maar ze geeft veel om haar clan. ALs er iemand aan haar clan word kan ze woedend worden en die persoon zo in mootjes hakken.
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk: klik
    (Voor vamps) Kracht*: ze kan de tijd voor een paar seconden stilzetten, het kost haar wel veel kracht. Toch kan ze tijdens haar kracht niemand aanvallen, omdat het stilzetten haar al teveel kracht kost. Natuurlijk kan ze wel proberen weg te rennen
    Extra: In haar mensenleven is ze een keer gebeten door een gewone wolf terwijl ze die onderzocht, de wolf is vermoord door een vampier. En die vampier heeft haar daarna ook veranderd.

    Zo goed? Xx

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 21:31 ]


    Trust me. I'm the doctor

    @Speaknow Ja hoor, ik zet je erbij (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Even nutteloos berichtje nmaar dan kan ik een abbo nemen op dit topic xD


    Trust me. I'm the doctor

    speaknow schreef:
    Even nutteloos berichtje nmaar dan kan ik een abbo nemen op dit topic xD


    Haha, heb je je andere rol aaal? (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    JumbieBill goed HelloJello


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Pickwick schreef:
    (...)

    Haha, heb je je andere rol aaal? (:


    -Kijkt dom-
    Wat?


    Trust me. I'm the doctor

    Vampier of Wolf: Wolf
    Volledige naam: Lynn Rosalie(Rose) Black
    Leeftijd: 16
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk: Lief, behulpzaam en erg beschermend maar kan ook heel arrogant en stoer doen tegenover vijanden of stomme bitches
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk: Blond haar, blauw/groene ogen, bruin getinte kleur, slank en groot
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww: Bruin grijs met witte poten en witte buik en lang harig
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps: Lynn ziet hen niet als vuile stinkende bloedzuigers maar ze zullen ook nooit haar beste vrienden worden, ze vind hen gewoon arrogante en irritante wezens, Ze heeft wle oog voor hun speciale krachten en bewondert hun manier vna doen soms. ze is anti oorlog!
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra: Lynn heeft een soort zesde Zintuig, ze voelt wat andere voelen en kan zich erg makkelijk beheersen


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Abigail is, na aantal tegenslagen xd, af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De wolven overheersen :X


    Trust me. I'm the doctor

    Haha, er moeten even wat vamps bijkomen (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oh my god dit lijkt op Underworld. Hoe vet. Ik wil meedoen :o


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Oh my god dit lijkt op Underworld. Hoe vet. Ik wil meedoen :o


    Underworld? (:
    En het zou heel fijn zijn als je (ook) een vamp zou willen maken (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Underworld? (:
    En het zou heel fijn zijn als je (ook) een vamp zou willen maken (:



    Ha, dolgraag zelfs 8D Ik ben een onverbetelijke RPG verslaafde vrees ik...

    Vampier of Wolf: Vampier
    Volledige naam: Ziva Reinoir.
    Leeftijd: 226.
    (Voor vamps) Oogt als: 22.
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en: Ze haat ze met hart en ziel en is dan ook zeer bedreven in het uitmoorden van weerwolven, die ze al dan niet van tevoren flink martelt.
    Innerlijk: Komt zakelijk over en uit erg weinig haar emoties. Ze doet alles in het belang van de clan
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk: Ik doe het lekker toch 8D I know, is een foto van filmpersonage, maar ik had meteen dit uiterlijk in gedachten toen ik de RPGbeschrijving las :/
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*: Ze heeft een ongelofelijke 'persuasive power' als ze iemand heel doordringend aankijkt. Haar ogen zijn dus haar wapen om mensen/vampiers tot dingen toe over te halen. De zwakte hiervan is echter dat haar ogen ook de directe spiegels zijn vam wat er in haarzelf omgaat. Als je goed kijkt kun je daarom ook elke emotie aflezen.
    Extra: Ze is erg zakelijk, analythisch en heeft verstand van wapens, martelen en doden. Ze is de perfecte clanstrijder: gehoorzaam zonder tegenspraak, tenzij er dingen worden gedaan die haar te ver gaan. Dan gaat ze er keihard tegenin. Dit is meteen haar zwakte en de reden dat haar meerderen het niet zo op haar hebben. Ook werkt ze het liefst solo - een eigenschap die niet handig uit komt als je veelal in een team op weerwolvenjacht moet.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 20:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste