• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    @TheBoss
    Haha, je staat erbij, eindelijk..
    Internet spacete hem, alweer.
    Wij hebben ècht problemen met die kutprovider, ik ga m'n pa eisen dat we een andere nemen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Whihi, nice nice 8D
    Ik ben dol op vampier spelen met RPG's :]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Whihi, nice nice 8D
    Ik ben dol op vampier spelen met RPG's :]


    Ik ook!
    Het klinkt misschien crazy, maar ik vind het ook amazing om te schrijven over iemand die like.. Gemarteld wordt (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oh great! Mijn personage houdt wel van weerwolfjes folteren (Y)

    In Geen weg meer terug - een wat oudere vampier RPG - speel ik ook zo'n onverbetelijke moordenaar 8D Hoop dat dit een lekker levendige boel gaat worden :] Eindelijk een goeie clanwar _O_

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 23:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, idd. Ik zat al een tijdje met dit idee, en had hem helemaal uitgewerkt en shit.
    Ik houd wel van een goede oorlog met een beetje actie (:
    Veel pijn, veel gemartel. -Wondering-
    Joking (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ooewh, 3 pagina's al ^^,
    We moetne emnsjes op gaan trommelen.
    Ik zet hem bij overige promoten xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pijn is fijn jungeh!
    UP.
    -kuch-
    Playing the sadomasochist again D:


    No growth of the heart is ever a waste

    Buh zo jammer dat je geen mens kunt zijn!D: Ik vind dat altijd leuk, dan zitten de mensen er middenin.:'D


    everything, in time

    Dat kan bij jouw RPG'tje wel 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Dat kan bij jouw RPG'tje wel 8D


    Dat deed ik expres. Ghehe.:Y)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Buh zo jammer dat je geen mens kunt zijn!D: Ik vind dat altijd leuk, dan zitten de mensen er middenin.:'D


    Maar wat zou je dan in Godsnaam kunnen doen als mens?
    Van mij mag je, maar dan ben je zo alleentjes (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Maar wat zou je dan in Godsnaam kunnen doen als mens?
    Van mij mag je, maar dan ben je zo alleentjes (:


    Hahaha, geniaal hoe je dat vraagt!:'D Ik zie er al helemaal een gezicht bij.:3 En ehm, nou ja, je kunt niet echt "iets" doen zeg maar. Maar ik vind het wel lol als je daar dan zit tussen twee van die wezens en jij bent de enige zonder "kracht".:'D Haha, jij mag het zeggen hoor, het is jouw RPG!D:


    everything, in time

    Pickwick schreef:
    (...)

    Maar wat zou je dan in Godsnaam kunnen doen als mens?
    Van mij mag je, maar dan ben je zo alleentjes (:

    Zou wel vet zijn dat de weerwolven een mens gebruiken om de zwaktes van de vampiers - hun lust naar bloed - uit te buiten en ze zo in de val te lokken en ze af te slachten.
    maar het is maar een ideetje 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Oooewh, er kunnen evil emnsen zijn die vampiers & weerwolven willen uitroeien.
    Lol xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Oooewh, er kunnen evil emnsen zijn die vampiers & weerwolven willen uitroeien.
    Lol xD


    Hahahaha, dat zou ook kunnen! Maar ik ben niet zo goed in Evil spelen.:'D
    @Pickwick: Omg, ik voel me echt lullig nu. Ik heb het gevoel alsof ik je RPG overneem. Dus nog een keer: Het is jouw beslissing!


    everything, in time