• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Progeny schreef:
    (...)

    Hahahaha, dat zou ook kunnen! Maar ik ben niet zo goed in Evil spelen.:'D
    @Pickwick: Omg, ik voel me echt lullig nu. Ik heb het gevoel alsof ik je RPG overneem. Dus nog een keer: Het is jouw beslissing!


    Ohno, zo moet je niet denken.
    Ik probeer het RPG'tje zo leuk mogelijk te maken, en als jij een mens wilt spelen, mag dit (:
    Dan pas ik gewoon de verhaallijn een beetje aan.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Ohno, zo moet je niet denken.
    Ik probeer het RPG'tje zo leuk mogelijk te maken, en als jij een mens wilt spelen, mag dit (:
    Dan pas ik gewoon de verhaallijn een beetje aan.


    Oh, o god, aah je weet niet half hoe lief ik dat vind.:'D Ik heb er gewoon helemaal een big smile van op mijn gezicht. Aaaaaaah dit is echt lief. Dankje.(flower)
    Zeg dan ook maar gelijk wat ik in moet vullen.:Y)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Oh, o god, aah je weet niet half hoe lief ik dat vind.:'D Ik heb er gewoon helemaal een big smile van op mijn gezicht. Aaaaaaah dit is echt lief. Dankje.(flower)
    Zeg dan ook maar gelijk wat ik in moet vullen.:Y)


    Ik ga je leegzuigen, als je dat maar weet!

    Wtf, dit klinkt fout.
    :8


    No growth of the heart is ever a waste

    Progeny schreef:
    (...)

    Oh, o god, aah je weet niet half hoe lief ik dat vind.:'D Ik heb er gewoon helemaal een big smile van op mijn gezicht. Aaaaaaah dit is echt lief. Dankje.(flower)
    Zeg dan ook maar gelijk wat ik in moet vullen.:Y)


    Ehm, doe maar gewoon het normale lijstje, zonder de ww of vamp dingen.
    U understand? (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dat is helemaal duidelijk ja!:Y)

    Lijstje:
    Vampier, weerwolf of mens: Mens. -Lonely, I am so lonely.:'D-
    Volledige naam: Myra Sookie Harvey.
    Leeftijd: 18.
    Innerlijk: Zeer goedgelovig en doet zich, als ze bang is, heel stoer voor terwijl ze eigenlijk staat te trillen op haar benen.
    Uiterlijk:
    Denkt zo over weerwolven: Vindt ze maar eng en blijft er het liefst uit de buurt. Ze heeft er een hekel aan dat zij ze van te voren niet kan herkennen.
    Denkt zo over vampieren: Geldt eigenlijk hetzelfde als voor weerwolven, maar vindt vampieren stiekem spannender.
    Extra: Omdat ze zo goedgelovig is komt ze vaak in de problemen.


    everything, in time

    Ik zet je erbij (:
    M'n moeder was even boven :'P


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hmm, ik wil nog wel een jongensvampier doen ofzo ? Aangezien jullie precies geen mannen hebben ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Joah, kom bij mij in het team :] Gaan we weerwolfjes afslachten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Major schreef:
    Hmm, ik wil nog wel een jongensvampier doen ofzo ? Aangezien jullie precies geen mannen hebben ;3


    Meer rollen zijn altijd welkom (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    TheBoss schreef:
    Joah, kom bij mij in het team :] Gaan we weerwolfjes afslachten :]


    Zou maar niet te veel zeggen, als ik jou was.
    Strax zijn het nog de ww'en die de vamps uitmoorden (:
    Of de mensen blijken allemaal krachten te hebben, en moorden beide uit. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Zou maar niet te veel zeggen, als ik jou was.
    Strax zijn het nog de ww'en die de vamps uitmoorden (:
    Of de mensen blijken allemaal krachten te hebben, en moorden beide uit. (:

    Ik kom alvast in m'n rol -ubergayhand-
    (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Ik kom alvast in m'n rol -ubergayhand-
    (krul)


    Gayhaaaand. Ghehe.
    Doe je goed :'P


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vampier of Wolf: Vamp
    Volledige naam: Athan [heel toepasselijk overigens, want Athan wil 'onsterfelijk' zeggen] 'Ate' Nicolaides.
    Leeftijd: 429 [ geboren op 15 November 1582 te Athene, Griekenland]
    Oogt als:26
    Denkt zo over de ww'en: Vuile rotbeesten. He hates their guts omdat zijn beste vriend vermoord is door een weerwolf.
    Innerlijk: Ate is over het algemeen best aangenaam gezelschap. Hij deinst niet terug om zijn mening te zeggen, maar durft die wel aan te passen aan het gezelschap waarin hij verkeert. Daardoor is hij een tikje aachterbaks. Door de jaren heen heef thij geleerd om egoïstisch te zijn. Hij is daardoor niet 100 % goed of slecht, maar gewoon wat hem op dat moment het beste uitkomt. Er is maar één ding, waarin hij altijd bloeddorstig is. En dat zijn weerwolven.
    Uiterlijk:Klik Denk aan staalblauwe ogen en donker donker bruin haar.
    Kracht*: Hij kan bij een gevoel van angst in een persoon inplanten. De zwakken laten die angst algauw meester maken van zichzelf, de sterken negeren dat. Hij gebruikt het als een tactiek om uit te vissen voor wie hij uitmoet kijken en wie niet.
    Extra Hij heeft er voor gekozen om vampier te worden. De jonge Griek was indertijd vastbesloten om groots te zijn en heeft een vampier achter wiens geheim hij gekomen was, gedwongen om hem te veranderen. Kort daarna heeft hij zijn partner in crime, en tevens zijn beste vriend, de Italiaan Francesco, ook veranderd. Dat duo ging de wereld veroveren - dachten ze-, maar aan die droom kwam een eind toen Franscesco aan stukken werd gescheurd door een roedel weerwolven.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 20:37 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha ik ben nog steeds alleen.(':
    Nou, ik kan niet wachten tot we eindelijk gaan beginnen joh.:9~


    everything, in time

    Ohmy, ik vergeet helemaal om de picca's van m'n characters neer te zetten (:
    Kenneth: Klikkie.
    Ashwin: Niet letten op het verneukte Copyright ding

    Haha, slechte foto's. Ik heb overvloed aan meisjes, en niet aan jongens. Ik denk dat ik maar weer eens voor guys moet gaan zoeken (:


    I solemnly swear that I am up to no good.