• daar ben ik dus blij om ^^ want er zit iemand achter me aan(verliefd dus) en ik was al bang dat tie gene een roos ging sturen (gelukkig nie). maar ja iemand achter me in de klas heef wel een roos gekregen en men die dingen ruiken lkkr:9~ oke toch wel spijtig dat ik er nu geen hebxD
    maar ja de ene jongen in mijn klas had een roos gekregen van iemand die hij amper kent en toen dacht ik van:"wouw nu weet je hoe het voelt"(cat)want ik heb iemand achter me aan die ik zowat nie ken (cat)

    maar damm die rozen ruiken lkkr:9~:9~:9~


    Shoganai i ne~

    xD hahaha, naja, dat zul je toch vaak blijven houden. Je kon ook jezelf een roos sturen (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kreeg nooit een roos.

    nerveus schreef:
    xD hahaha, naja, dat zul je toch vaak blijven houden. Je kon ook jezelf een roos sturen (A)

    geen zin in 2 euro uitgeven en me zak geld is op en het staat een beetje raarxD


    Shoganai i ne~

    I love roses to (H)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik heb vandaag een roos gekregen, een rode haha. ;p


    your eyes are like stars in the night.

    Ik wil ook een roos(krul)
    Ik heerst gewoon een vloek op mij. Altijd is het net uit voor valentijnsdag, of krijg ik met iemand ná valentijnsdag -.-


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Billusion schreef:
    Ik kreeg nooit een roos.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Billusion schreef:
    Ik kreeg nooit een roos.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb er wel een gekregen gisteren, en ik weet niet van wie. Dus m'n hele dag was verpest want ik kan daar zóóó slecht tegen.


    It's time to be happy again.

    Valentijnsdag vloog voorbij, niemand gaf iemand een roos of kaart of zo, gewoon heel standaard :Y)

    Billusion schreef:
    Ik kreeg nooit een roos.

    hihi ik ooknie :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.