• het leven is geen rozengeur en maneschijn, als je, je vader niet meer ziet terwijl je hem hard nodig hebt als je moeder niet om je geeft.

    ik kwam dit op een website tegen, ik moest gelijk denken aan een soort van weeskind. het raakte me diep.

    ben jij ooit iets moois tegengekomen op internet dat iedereen moet zien, of lezen? het mag ook een filmpje zijn.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Uhmm, daar moet ik even over nadenken. Ik weet zo geen korte tekst ofzo, maar iets wat me toch wel ooit geraakt heeft was de biografie van Bahia Bakari, een meisje dat als enige een vliegtuigramp had overleeft. Hoe het "mirakelmeisje" verder moest leven na deze grote ramp vond ik erg mooi geschreven in dit boek.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:03 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Niet echt nee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ach. Wat zielig. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneu =(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ahww,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Te veel om op te noemen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het mooiste/zieligste wat ik ooit heb gezien/gehoord is dit:
    Green Day - Bullet In A Bible - Wake Me Up When September Ends
    Het eind,als hij moet huilen,zo mooi. Ik hou het zelf dan ook niet droog.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ja ik werd een keer erg geraakt door dat youtube filmpje over dat meisje wat word afgewezen door een jongen om stoer te zijn, toen heefd ze zelfmoord gepleegd en later kreeg ze een smsje binnen van hem met daarin dat hij toch wel van haar hield.

    een leven verloren voor niks, dat vond ik wel even pittig om te lezen.


    Yume ga chikara