• De nieuwe moderators zijn bekend:

    Amused
    Courtesan
    Lockwood
    Marvellous
    Pickwick
    PUKKELxDING
    Wherewithal

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2011 - 15:32 ]


    Dit is mijn signature...

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Joa, zoiets. Lijkt me niet dat je standaard iemand af gaat lopen zeiken. Daarvoor is quizlet niet. :Y)


    Ja, maar, ik ben hier om mensen af te zeiken... *pruillipje*


    Your make-up is terrible

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat vervalt als het iemand beledigt/discrimineert. Lees het wetboek even door voordat je je beroept op een recht.:Y)


    Ik beroep me nergens op XD ik wil alleen duidelijkheid [a'] en die heb ik nu ;D. [en heb geen zin in Wetboek lezen... jij geeft sneller antwoord dan dat ik zoek in dat ding]


    -Owjaah moest ontopic :Y) Nogmaals gefeli ? XD

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 21:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JoJudicious schreef:
    Vriendjespolitiek... :-)

    Mod die mijn bericht aangepast had, laat deze gewoon staan. Ik geloof nog steeds dat ik mijn mening mag uiten en 't is niet eens off-topic. Laat staan dat erin gescholden wordt óf 't volledig met hoofdletters is geschreven. Kortom; Je mag mijn bericht niet aanpassen, mits ik bovenstaande punten heb 'overtreden'. Dank je.

    Hier ben ik het nu vet wel mee eens;x


    Me so good.

    Hel schreef:
    (...)

    zat me al af te vragen hoe lang het ging duren voor je weer met zo'n opmerking moest komen, en ik verbaas me lichtelijk dat het nog zo lang geduurd heeft, maar.. gun het ze gewoon in plaats van de gaan bitchen?

    Ja, want ik zit natuurlijk ook nog héél érg vaak op Quizlet... Enne, sommige mensen hebben een druk leven, waardoor ze niet om de minuut alles checken wat er gebeurt. ;-) Overigens leuk dat je meteen aanneemt dat ik 't ze niet gun. Maar dat zegt meer over jou, dan over mij.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Vriendjespolitiek... :-)

    Mod die mijn bericht aangepast had, laat deze gewoon staan. Ik geloof nog steeds dat ik mijn mening mag uiten en 't is niet eens off-topic. Laat staan dat erin gescholden wordt óf 't volledig met hoofdletters is geschreven. Kortom; Je mag mijn bericht niet aanpassen, mits ik bovenstaande punten heb 'overtreden'. Dank je.


    Hahahaah, FTW.

    Ontopic: Gefeliciteerd (:

    gefeliciteerd!! (:


    Love? No. I prefer cats.

    Ik zie écht niet in waarom dit vriendjespolitiek zou zijn. (krul)

    Let's all be happy, dankjewel. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 21:37 ]

    Prodigy schreef:
    Ik zie écht niet in waarom dit vriendjespolitiek zou zijn. (krul)

    Let's all be happy, dankjewel. :Y)


    Crewpolitiek dan.


    Your make-up is terrible

    JoJudicious schreef:
    Vriendjespolitiek... :-)

    Mod die mijn bericht aangepast had, laat deze gewoon staan. Ik geloof nog steeds dat ik mijn mening mag uiten en 't is niet eens off-topic. Laat staan dat erin gescholden wordt óf 't volledig met hoofdletters is geschreven. Kortom; Je mag mijn bericht niet aanpassen, mits ik bovenstaande punten heb 'overtreden'. Dank je.[/quote

    Oke genius.

    Oké ik ben het hier wel mee eens. Oke het dik gedrukte dan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Gaby zei op twitter:
    Pas maar op.

    Haha, oké ;'D


    effort never betrays you

    Assassin schreef:
    (...)

    Crewpolitiek dan.

    En nog steeds zie ik niet in waarom het ...politiek zou zijn. (krul)

    Ikzelf ken bijvoorbeeld alleen maar Annick van de nieuwe moddies. En als het om de bèta's gaat die mod geworden zijn: het is nu niet dat wij zo vaak contact met hen hebben, omdat het ook crewleden zijn. In principe staan de bèta's los van ons. (cat)

    Prodigy schreef:
    (...)
    En nog steeds zie ik niet in waarom het ...politiek zou zijn. (krul)

    Ikzelf ken bijvoorbeeld alleen maar Annick van de nieuwe moddies. En als het om de bèta's gaat die mod geworden zijn: het is nu niet dat wij zo vaak contact met hen hebben, omdat het ook crewleden zijn. In principe staan de bèta's los van ons. (cat)


    Nee, maar ze hadden al een belangrijke taak te vervullen en jullie hadden ze al eens eerder uitgekozen. Vandaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, maar ze hadden al een belangrijke taak te vervullen en jullie hadden ze al eens eerder uitgekozen. Vandaar.

    True, maar ik denk dat ik voor alle 'oude' mods spreek als ik zeg dat we eerst en vooral naar de aanmelding zelf kijken, voordat we naar de naam ofzo gaan kijken. Blijkbaar waren die bèta's gewoon heel erg goed met hun aanmeldingen. ^^

    Prodigy schreef:
    (...)
    True, maar ik denk dat ik voor alle 'oude' mods spreek als ik zeg dat we eerst en vooral naar de aanmelding zelf kijken, voordat we naar de naam ofzo gaan kijken. Blijkbaar waren die bèta's gewoon heel erg goed met hun aanmeldingen. ^^


    Ja, doh, ze wisten natuurlijk al hoe het moest. Waren er dan echt zoveel slechte aanmeldingen dat jullie liever beta's ontheffen en die mod maken dan users?


    Your make-up is terrible

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ja, want ik zit natuurlijk ook nog héél érg vaak op Quizlet... Enne, sommige mensen hebben een druk leven, waardoor ze niet om de minuut alles checken wat er gebeurt. ;-) Overigens leuk dat je meteen aanneemt dat ik 't ze niet gun. Maar dat zegt meer over jou, dan over mij.


    waarom dan niet gewoon voor één keer 'gefeliciteerd' in plaats van jij altijd met je vriendjespolitiek, als je het ze wel zou gunnen zou je namelijk normaal reageren in plaats van dat (: lijkt me niet meer dan normaal, al helemaal als je al zooooooooooooooveel op Q zit (;


    OT: gefeliciteerd nog allemaal ^^