• De nieuwe moderators zijn bekend:

    Amused
    Courtesan
    Lockwood
    Marvellous
    Pickwick
    PUKKELxDING
    Wherewithal

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2011 - 15:32 ]


    Dit is mijn signature...

    Genius schreef:
    Ik vind het trouwens heerlijk zoals mensen zoiets leuks als dat er nieuwe moderators om kunnen toveren tot een waardeloos topic _O_


    Same here


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, doh, ze wisten natuurlijk al hoe het moest. Waren er dan echt zoveel slechte aanmeldingen dat jullie liever beta's ontheffen en die mod maken dan users?


    waarom zou een bèta geen mod mogen worden dan? plus, de mods hebben de bèta's niet gekozen, en de aanmeldingsformulieren zijn allemaal hetzelfde, maar het is niet zo dat 'we' eventjes 'ons' formulier waarmee we bèta zijn geworden opnieuw hebben ingestuurd of zo? Ja, ook ik had me aangemeld, en ik ben ook niet gekozen, en als ik had moeten kiezen tussen bèta of mod was ik liever mod geweest, omdat bèta readers nog steeds los staan van de crew staan en niets te maken hebben met het 'regelen' op de site. plus, de bèta's waren met 17 man, waarvan er nu nog steeds 15 zijn, en we zitten zonder werk, dus zo heel ernstig is het 'ontheffen' niet hoor (:

    Ik paste jou bericht aan, en dat was om ruzie te voorkomen. Quizlet moet een fijne plek zijn om rond te hangen, niet iemand die overal vriendjespolitiek roept. Hoe kom ik anders mod? Ik kende alle mods niet.
    :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Even opheldering:

    Er hebben zich meer bèta's dan alleen ik aangemeld. De mods die hiervoor een ander crewlid waren hebben zelf gekozen om zich aan te melden, dat is een keuze geweest van ons, om onze oude positie in te ruilen voor een nieuwe. Dit heeft niks te maken met de keuzes van de mods.

    Courtesan out (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hel schreef:
    (...)

    waarom zou een bèta geen mod mogen worden dan? plus, de mods hebben de bèta's niet gekozen, en de aanmeldingsformulieren zijn allemaal hetzelfde, maar het is niet zo dat 'we' eventjes 'ons' formulier waarmee we bèta zijn geworden opnieuw hebben ingestuurd of zo? Ja, ook ik had me aangemeld, en ik ben ook niet gekozen, en als ik had moeten kiezen tussen bèta of mod was ik liever mod geweest, omdat bèta readers nog steeds los staan van de crew staan en niets te maken hebben met het 'regelen' op de site. plus, de bèta's waren met 17 man, waarvan er nu nog steeds 15 zijn, en we zitten zonder werk, dus zo heel ernstig is het 'ontheffen' niet hoor (:


    Toen ik laatst een topic maakte over hoelang het bèta readen duurde, was er de reactie dat het toch zeker wel 2 weken duurde, omdat de bèta's het zo druk hadden.

    Rickjuh schreef:
    Ik paste jou bericht aan, en dat was om ruzie te voorkomen. Quizlet moet een fijne plek zijn om rond te hangen, niet iemand die overal vriendjespolitiek roept. Hoe kom ik anders mod? Ik kende alle mods niet.
    :]


    Omdat jij een jongen bent en er toen neteen jongen wegging. Dat is mij serieus verteld door een mod (cat) Ze wilden een nieuwe jongen in het team.


    Your make-up is terrible

    Hoe ik PukkelxDing en Wherewithal ervaar op het forum lijken ze me erg geschikt. :') Van de rest weet ik het niet echt. Maar proficiat aan allen!

    Owja, voor Jo.
    Om even duidelijkheid te krijgen dat zij niet gelijk heeft.
    Algemene regels
    Overal
    Regels waar iedereen zich op heel Quizlet aan moet houden;
    - Op Quizlet dien je je aan de Nederlandse wet te houden, dus zaken als haat zaaien, discriminatie, racisme en oproep tot geweld zijn hier niet welkom.
    - Het is niet toegestaan om anderen op welke manier dan ook te kwetsen, beledigen of pesten. Laat elkaar in zijn waarde!
    - Het is niet toegestaan om ruzie te maken of uit te lokken.
    - Heb respect voor elkaar!
    Daarom paste ik dus je bericht aan, quizlet moet een gezellige plek zijn. Ik heb voor iedereen respect, dus ook voor jou. Alleen als je de regels overtreed, dan moeten we aanpassingen doen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ik paste jou bericht aan, en dat was om ruzie te voorkomen. Quizlet moet een fijne plek zijn om rond te hangen, niet iemand die overal vriendjespolitiek roept. Hoe kom ik anders mod? Ik kende alle mods niet.
    :]

    haha, ruzie ben je nu niet aan het voorkomen ^^
    die is er namelijk al -of onenigheidje-


    Me so good.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Toen ik laatst een topic maakte over hoelang het bèta readen duurde, was er de reactie dat het toch zeker wel 2 weken duurde, omdat de bèta's het zo druk hadden.


    NU zitten we zonder werk (; het is net een half uur geleden naar 0 gewerkt.
    en we zijn niet verplicht om élke dag te readen he, dat bepalen we zelf, sommigen doen het wel, anderen hebben zichzelf voorgenomen om gewoon wat aanvragen af te handelen in het weekend, dat is wat ik van sommigen weet, maar ik spreek nu voornamelijk voor mezelf niet voor de anderen

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat jij een jongen bent en er toen neteen jongen wegging. Dat is mij serieus verteld door een mod (cat) Ze wilden een nieuwe jongen in het team.


    Geniaal_O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rickjuh schreef:
    Ik paste jou bericht aan, en dat was om ruzie te voorkomen. Quizlet moet een fijne plek zijn om rond te hangen, niet iemand die overal vriendjespolitiek roept. Hoe kom ik anders mod? Ik kende alle mods niet.
    :]


    Oké. Dan werd jij misschien gekozen omdat ze overtuigd waren van jouw kwaliteiten. *Tenzij Assassin gelijk heeft. (:* Er zijn vast nog mods die zo gekozen zijn, maar zeg me alsjeblieft niet dat er helemaal geen vriendjespolitiek is. Want ik ken nog een heel mooi voorbeeld hoor. (cat) En ik denk stiekem dat jij wel weet over wat ik het heb. (krul)
    En nu ben ik er echt vandoor. (:
    - En ja, ik gun het iedereen die mod is geworden. Slaapwel. (flower)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:00 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hel schreef:
    (...)

    NU zitten we zonder werk (; het is net een half uur geleden naar 0 gewerkt.
    en we zijn niet verplicht om élke dag te readen he, dat bepalen we zelf, sommigen doen het wel, anderen hebben zichzelf voorgenomen om gewoon wat aanvragen af te handelen in het weekend, dat is wat ik van sommigen weet, maar ik spreek nu voornamelijk voor mezelf niet voor de anderen


    Dat is echt raar, ik heb een maand geleden ongeveer een bèta-aanvraag gedaan, maar ik zal 'm even opnieuw doen dan. Ik doe dat sowieso bijna nooit, omdat ik weet dat ik weken moet wachten.

    Edit: Melding: Je hebt al een openstaande aanvraag voor dit hoofdstuk staan!.

    Dus, hoezo op 0 gewerkt?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:00 ]

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Dat is echt raar, ik heb een maand geleden ongeveer een bèta-aanvraag gedaan, maar ik zal 'm even opnieuw doen dan. Ik doe dat sowieso bijna nooit, omdat ik weet dat ik weken moet wachten.


    het kan best zijn dat iemand hem wel al geaccepteerd heeft, dan staat hij niet meer in de lijst, dat kan ik dus helaas niet nakijken voor je...
    (hoewel we hiervoor beter in een ander topic kunnen gaan posten)

    Congrats dudies.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.