• De nieuwe moderators zijn bekend:

    Amused
    Courtesan
    Lockwood
    Marvellous
    Pickwick
    PUKKELxDING
    Wherewithal

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2011 - 15:32 ]


    Dit is mijn signature...

    ILoveNynk schreef:
    OKÉ OKÉ:
    Zeuren heeft geen zin, de nieuwe Modjes zijn al gekozen, niks meer aan te doen. Volgende keer beter?
    En vriendjes politiek, zal altijd bestaan, en blijft altijd bij iedereen terug komen, iedereen doet er aan mee. De één heel subtiel, de ander doet niks anders. Oftewel: Je kan er toch niks aan doen, er zullen vast wel veel Mods tussen zitten die zo eerlijk mogenlijk zullen oordelen. Zelf doen we het ook.
    Oftewel: Wil je dat jij eens een keertje gekozen word? En loop je te zeggen dat er vriendjespolitiek heerst? Geef de Mods -en mij- een doos bonbons, en we zullen zien of je gekozen word?


    Iemand die mijn mening deelt. :X

    KirstenSnaps schreef:
    Lang bericht.

    Pff typisch, beetje dat als laatste zeggen om het minder serieus te laten lijken :')


    -

    BillTopia schreef:
    (...)

    Iemand die mijn mening deelt. :X

    Wat moest Q toch zonder mij :Y)

    Whut? WHUT? Ben even niet online, wie is Lisa?

    OT: feli ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEVANITY schreef:
    Whut? WHUT? Ben even niet online, wie is Lisa?

    OT: feli ;D

    JoJudocus ofzeuwiets

    Genius schreef:
    (...)
    Pff typisch, beetje dat als laatste zeggen om het minder serieus te laten lijken :')
    Ikke niet schnap? Is dit een aanval op wat ik zei, want ik volg hem niet :'DDD. Want ik meen het wel serieus, wat ik zei.


    Wie du mir, so ich dir.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    JoJudocus ofzeuwiets


    Oh zij, oke ty


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ikke niet schnap? Is dit een aanval op wat ik zei, want ik volg hem niet :'DDD. Want ik meen het wel serieus, wat ik zei.

    Ik val nooit aan (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik val nooit aan (krul)
    Nee maar ik snap niet wat je bedoelt, leg nou uit (nerd). Je vind het achterbaks wat ik zeg of wat, of bedoel je iets heel anders en was het gewoon sarcastisch/flauwekul? -ik ben moe en kan niet meer helder nadenken :'DD-

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 21:03 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee maar ik snap niet wat je bedoelt, leg nou uit (nerd). Je vind het achterbaks wat ik zeg of wat, of bedoel je iets heel anders en was het gewoon sarcastisch/flauwekul? -ik ben moe en kan niet meer helder nadenken :'DD-

    Haha adem maar diep in en uit want het was gewoon puur sarcasme :'D Ik bedoelde er verder niks mee en wou ook niks uitlokken.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha adem maar diep in en uit want het was gewoon puur sarcasme :'D Ik bedoelde er verder niks mee en wou ook niks uitlokken.
    Hahah lol, oké dan is het goed (nerd). Ik snapte er al geen flikker van :'DDDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Faerie schreef:
    (...)
    Dan moet ik je erbij vermelden dat ik niemand van het mod-team me kende toen ik mod werd.
    Ik was een stille user die alleen via het gastenboek met andere users praatte.
    Ik wil wel dat je weet, dat we niet zo zijn zoals gezegd wordt. :x
    dan zal ik volgende keer ook nog eens mijn kans wagen (;


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Gefeliciteert


    -

    Ik ben dan altijd zo nieuwsgierig, naar wat ze dan hebben ingevuld. [A]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 8:25 ]

    Confused schreef:
    Ik ben dan altijd zo nieuwsgierig, naar wat ze dan hebben ingevuld. [A]



    dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af:O


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Every word written is a victory against death | Michel Butor