• De nieuwe moderators zijn bekend:

    Amused
    Courtesan
    Lockwood
    Marvellous
    Pickwick
    PUKKELxDING
    Wherewithal

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2011 - 15:32 ]


    Dit is mijn signature...

    KirstenSnaps schreef:
    -Heeft hele discussie/gesprek gelezen- Oké even een opmerking over dat vriendjespolitiek. De enige die aan vriendjespolitiek heeft gedaan: dat ben ik! En ik ben niet eens meer een mod, kun je nagaan hoe ver mijn macht nog reikt –evil laugh- [/dit is natuurlijk een grapje, al heb ik wel het een en ander aangestuurd en aangewakkerd over potentiële moderators] Nee ik snap wel waarom mensen dat denken en ik weet ook dat niemand het geloofd als ik zeg dat het niet zo is, maar ik vind het jammer dat we niet gewoon blij voor elkaar kunnen zijn. En ik vind het een beetje vreemd dat sommige mensen hier zo heftig op reageren, zowel crewleden als niet-crewleden. Al snap ik bijvoorbeeld Lisa’s reacties wel, maar aan de andere hand die van Rick ook, aangezien Lisa’s reacties vaak verkeerd opgevat worden, waardoor mensen zich snel gekwetst voelen. Het is een hobbysite niet iets waar je aanzien of miljoenen mee bereikt voor de rest van je leven en ik heb het idee dat dat vaak wel vergeten wordt door veel mensen. Dus ik zeg:‘Take it easy, take a sisi’.


    Maar nu is Lisa geband alleen omdat ze haar mening zei.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Maar nu is Lisa geband alleen omdat ze haar mening zei.


    Ik heb jou uitgelegd waarom die ban was, en dat begreep je. Waarom stap je nou ineens weer terug op je oude standpunt? (krul) Laten we het hier niet meer over hebben en het achter ons laten, dat is veel prettiger.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Tricia schreef:
    (...)

    Maar nu is Lisa geband alleen omdat ze haar mening zei.
    Lisa is nooit een schatje geweest (ook al heeft ze niet alleen dingen tegen de regels gedaan, ze heeft ook veel geholpen -dat mag niet vergeten worden-) en als je haar hele strafblad gezien had had je er misschien anders over gedacht. Dit was misschien wel gewoon de druppel voor de mods denk ik en nu wordt Rick afgeschermd alsof hij het gedaan heeft, maar iemand bannen is altijd een gezamelijke beslissing. Dus, als we op iemand kwaad zouden moeten zijn en ook maar recht van spreken hadden op dit gebied, moeten we kwaad zijn op iedereen (nerd).

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 14:17 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik heb jou uitgelegd waarom die ban was, en dat begreep je. Waarom stap je nou ineens weer terug op je oude standpunt? (krul) Laten we het hier niet meer over hebben en het achter ons laten, dat is veel prettiger.


    Ik zei dat ik het begreep je. Maar dat betekend niet dat ik er 100% mee eens ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Eerst sem: ontgroend
    Daarna Anick: geverfd

    Lol

    - Bericht aangepast i.v.m. hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2011 - 19:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Owkay, voor zover ik het snap, kan ik enkel dit zeggen:
    De mods zijn al gekozen, valt niks meer aan te veranderen, doe gewoon volgende keer weer mee en wie weet (cat)

    Seel schreef:
    (...)ik ben het zo met je eens (:
    ik heb me ook niet aangemeld omdat ik gewoon weet dat ik geen kans maak omdat niemand van het modteam me kent.
    ik denk toch dat ze een beetje subjectief denken , hoor (:

    Dan moet ik je erbij vermelden dat ik niemand van het mod-team me kende toen ik mod werd.
    Ik was een stille user die alleen via het gastenboek met andere users praatte.
    Ik wil wel dat je weet, dat we niet zo zijn zoals gezegd wordt. :x


    Let the Night embrace you

    Faerie schreef:
    (...)
    Dan moet ik je erbij vermelden dat ik niemand van het mod-team me kende toen ik mod werd.
    Ik was een stille user die alleen via het gastenboek met andere users praatte.
    Ik wil wel dat je weet, dat we niet zo zijn zoals gezegd wordt. :x
    Ja, maar jij bent 1 van de mods. Niet iedereen wordt door vriendjespolitiek gekozen, maar een groot deel wel. (heeft zelf een modverkiezing meegemaakt)


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Ja, maar jij bent 1 van de mods. Niet iedereen wordt door vriendjespolitiek gekozen, maar een groot deel wel. (heeft zelf een modverkiezing meegemaakt)

    O-O Ben je Mod geweest? O-O

    Faerie schreef:
    (...)
    Dan moet ik je erbij vermelden dat ik niemand van het mod-team me kende toen ik mod werd.
    Ik was een stille user die alleen via het gastenboek met andere users praatte.
    Ik wil wel dat je weet, dat we niet zo zijn zoals gezegd wordt. :x

    En nu ben je een drukke lieve Ellen :9~

    KirstenSnaps schreef:
    -Heeft hele discussie/gesprek gelezen- Oké even een opmerking over dat vriendjespolitiek. De enige die aan vriendjespolitiek heeft gedaan: dat ben ik! En ik ben niet eens meer een mod, kun je nagaan hoe ver mijn macht nog reikt –evil laugh- [/dit is natuurlijk een grapje, al heb ik wel het een en ander aangestuurd en aangewakkerd over potentiële moderators] Nee ik snap wel waarom mensen dat denken en ik weet ook dat niemand het geloofd als ik zeg dat het niet zo is, maar ik vind het jammer dat we niet gewoon blij voor elkaar kunnen zijn. En ik vind het een beetje vreemd dat sommige mensen hier zo heftig op reageren, zowel crewleden als niet-crewleden. Al snap ik bijvoorbeeld Lisa’s reacties wel, maar aan de andere hand die van Rick ook, aangezien Lisa’s reacties vaak verkeerd opgevat worden, waardoor mensen zich snel gekwetst voelen. Het is een hobbysite niet iets waar je aanzien of miljoenen mee bereikt voor de rest van je leven en ik heb het idee dat dat vaak wel vergeten wordt door veel mensen. Dus ik zeg:‘Take it easy, take a sisi’.

    I prefer 'Peace, love and icecream' (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Faerie schreef:
    (...)
    Dan moet ik je erbij vermelden dat ik niemand van het mod-team me kende toen ik mod werd.
    Ik was een stille user die alleen via het gastenboek met andere users praatte.
    Ik wil wel dat je weet, dat we niet zo zijn zoals gezegd wordt. :x

    Ik ben ook echt niet gekozen door vriendjespolitiek :'DD Ik kende geen eens iemand van de moderators en hupte gewoon een beetje vrolijk op 't forum rond.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    (...)
    I prefer 'Peace, love and icecream' (cat)


    offtopic(N)
    (sorry moest het even zeggen:X)

    Verder vind ik wel dat jullie het snel hebben gedaan, jammer dat ik er niet tussen zit:(
    Ach volgende keer beter(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Volgens mij is het binnen het mod zijn wel vriendjesgedoe. Maar ja, dat denk ik maar.


    ~ Jalexis takes over your world...

    OKÉ OKÉ:
    Zeuren heeft geen zin, de nieuwe Modjes zijn al gekozen, niks meer aan te doen. Volgende keer beter?
    En vriendjes politiek, zal altijd bestaan, en blijft altijd bij iedereen terug komen, iedereen doet er aan mee. De één heel subtiel, de ander doet niks anders. Oftewel: Je kan er toch niks aan doen, er zullen vast wel veel Mods tussen zitten die zo eerlijk mogenlijk zullen oordelen. Zelf doen we het ook.
    Oftewel: Wil je dat jij eens een keertje gekozen word? En loop je te zeggen dat er vriendjespolitiek heerst? Geef de Mods -en mij- een doos bonbons, en we zullen zien of je gekozen word?