• jep dat vroeg ik mij af, zijn er hier mensen die een professionele opleiding volgen, hetzij echt op school, of in je vrije tijd trainen,trainen,trainen?

    ik volg een professionele dansopleiding,moderne dans buiten de schooluren. Het is nu mijn zesde jaar modern.En mijn vierde jaar funk (mix van hiphop en street) Daarvoor heb ik ballet, klassieke dans en jazzballet gedaan. En vanaf dit seizoen mag ik audities doen voor het competitiedansen so fingers crossed.


    Change, the only good thing in this world.

    Mijn miertje danst _O_


    -

    Dansen niet. Maar ik judo wel bij de talenten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eh, ik hou van dansen maar nooit op dansles gezeten. Kijk altijd op youtube en leer daarvan en ik heb wel gebreakdancet en hiphop.


    hey kijk ik weet niks!

    Ik heb vroeger veel gedanst, maar ik kan me heel slecht aanpassen aan iemand anders choreochrafie. Daarom dans ik nu op mezelf. Bijna iedere dag minstens een uurtje ;x

    Ik dans graag en zit op dansles, dit is mijn tiende en laatste jaar. Het is niet professioneel, maar ik zou wel iets professioneel willen doen. Jammer genoeg heb ik daar de tijd niet voor.
    Veel succes met je auditie!


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ILoveNynk schreef:
    Ik heb vroeger veel gedanst, maar ik kan me heel slecht aanpassen aan iemand anders choreochrafie. Daarom dans ik nu op mezelf. Bijna iedere dag minstens een uurtje ;x


    jij moet bij ons komen dansen :Y)

    wij krijgen in ons derde jaar 3 weken choreografieles en vanaf dan stellen we samen met de trainers de choreo op die we dan gaan leren dansen


    Change, the only good thing in this world.

    xAirashiix schreef:
    Ik dans graag en zit op dansles, dit is mijn tiende en laatste jaar. Het is niet professioneel, maar ik zou wel iets professioneel willen doen. Jammer genoeg heb ik daar de tijd niet voor.
    Veel succes met je auditie!


    bedankt (:


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb 10 jaar Jazzballet gedaan?:'D

    @Genius, sorry, maar het is toch echt mijn miertje!(N)


    everything, in time

    paisible schreef:
    (...)

    jij moet bij ons komen dansen :Y)

    wij krijgen in ons derde jaar 3 weken choreografieles en vanaf dan stellen we samen met de trainers de choreo op die we dan gaan leren dansen

    Ik zit in het 1e. Maar ik dans "buiten de lijntjes". Ik combineer graag HipHop en Ballet, en kan slecht samenwerken qua dans.
    Ik moet van mezelf altijd beter zijn. Qua dans en tekenen ben ik compentief, als ik een prachtige dans zie, ga ik oefenen, oefenen, oefenen, tot ik een soortgelijke dans, amar nooit een echte kopie heb. Maar als iemand uit het groepje waarmee ik dns, gewoon niet serieus is, kan ik daar ook slecht tegen.
    Om dit te voorkomen dans ik vaak alleen :Y)

    Uhm, in mn vrije tijd, en ga binnenkort op moves voor hiphop. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik niet. Met mijn evenwichtsprobleem zou dat ook niet echt aan te raden zijn. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zit op dansles één uur per week, Streetdance/hip-hop (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Geen opleiding, maar ik dans wel in mn vrije tijd (:
    Ik was wel aan het denken om creatieve therapie dans en beweging te gaan doen doen, maar ik denk toch niet dat t dat word.. ;p


    Inspiration can hit you any time

    Dansen is echt niks voor mij, ik ben zo stijf als een plank.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nee, ik volg geen dansopleiding, maar ik dans wel in mijn vrjie tijd. Ik zit gewoon op les stijldansen. :'D

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 21:40 ]