• Ik kwam van me school, en over me school is er groot veld waar je kan skaten en hard lopen en spelen enzow en pingpongen. Dus ik liep samen met me 2 vrienden naar de bus, maar begon zoon klein jongentje van 7 ofzo heel stoer tedoen en begon ons uit teschelden, ik dacht in mijn eigen, yeaah peuter ga toch is een leven zoeken.

    Ik haat dus kleine kinders die stoer willen over komen, wie nog?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 11:07 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waar gaat het heen met de wereld? Zo jong en dan al schelden. Komt volgens mij gewoon door al die tv programma's.
    Btw een peuter is iemand van 2/3 jaar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ikke. (nerd) Ik ben heel lang 1.85 en die peuters zijn dus heel klein en dan ga ik zowat letterlijk op ze staan en dan lopen ze wel weg.


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    Ikke. (nerd) Ik ben heel lang 1.85 en die peuters zijn dus heel klein en dan ga ik zowat letterlijk op ze staan en dan lopen ze wel weg.


    Hhaa jaa ik ging zo voor hem staan en moest hij omhoog kijken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, daar heb ik ook een hekel aan.. =.=

    Laime schreef:
    (...)

    Hhaa jaa ik ging zo voor hem staan en moest hij omhoog kijken.


    En dan voelen ze zich nog stoer.


    hey kijk ik weet niks!

    ik, Mijn neefje is zo, en hij is 5 jaar


    Ex astris, sciencia

    Creamy schreef:
    (...)

    En dan voelen ze zich nog stoer.


    Jaa zei hij zo tegen me 'Blonde trien' en ik keek hem met een opgetrokkn wenkbrauw aan en zei dan 'Man hoe oud ben je wel niet 7?, jij moet nu lief met je autotjes spelen en niet mensen uit schelden, wat ga je wel niet worden als 16 bent?' echt ik wou hem een slaag verkopen maar dat zou wel erg zijn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    (...)

    Jaa zei hij zo tegen me 'Blonde trien' en ik keek hem met een opgetrokkn wenkbrauw aan en zei dan 'Man hoe oud ben je wel niet 7?, jij moet nu lief met je autotjes spelen en niet mensen uit schelden, wat ga je wel niet worden als 16 bent?' echt ik wou hem een slaag verkopen maar dat zou wel erg zijn.


    Dan spuug je toch op hem, raak je hem ook niet aan. (A)


    hey kijk ik weet niks!

    Kinderen krijgen teveel vrijheid de laatste tijd.
    Ouders moeten gewoon weer strenger optreden tegen ze(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Kinderen krijgen teveel vrijheid de laatste tijd.
    Ouders moeten gewoon weer strenger optreden tegen ze(krul)


    Happy Birthday my Potter!

    Language schreef:
    Kinderen krijgen teveel vrijheid de laatste tijd.
    Ouders moeten gewoon weer strenger optreden tegen ze(krul)
    Idd,onlangs zag ik een kind van 9 jaar met een sigaret in haar handen...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Achja, zo zijn sommige kindjes, maar I don't blame them, want ze zijn nou eenmaal niet volwassen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 11:38 ]


    You are beautiful, you are love.

    Iemand van 7 is geen peuter meer :'D. Maar ik herken het wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind persoonlijk dat de jeugd helemaal geen respect meer heeft voor oudere mensen. En serieus, dat begint me te frustreren. Ze hebben allemaal zoveel aandacht nodig, en nog liever negatieve dan positieve.


    I got my hopes up again (l)

    Language schreef:
    Kinderen krijgen teveel vrijheid de laatste tijd.
    Ouders moeten gewoon weer strenger optreden tegen ze(krul)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.