• Ik kwam van me school, en over me school is er groot veld waar je kan skaten en hard lopen en spelen enzow en pingpongen. Dus ik liep samen met me 2 vrienden naar de bus, maar begon zoon klein jongentje van 7 ofzo heel stoer tedoen en begon ons uit teschelden, ik dacht in mijn eigen, yeaah peuter ga toch is een leven zoeken.

    Ik haat dus kleine kinders die stoer willen over komen, wie nog?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 11:07 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik hou in het algemeen niet van kinderen. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik scheld dan gewoon nog 2 keer zo erg terug :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een kind van zeven is geen peuter, maar 'een jong schoolkind'. Maar dat haat ik ook ja. ;p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    yep das irri ;0 laast was er een jongetje van 8 bij een verjaardag van een vriendin van me ging hij hele maal stoer doen enzo en later riep tie keihard om mamma:Y)


    Shoganai i ne~

    Voiceless schreef:
    Iemand van 7 is geen peuter meer :'D. Maar ik herken het wel.

    Mijn neefje van 5 is wel zo, maar de laatste tijd is hij wel lief.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Jhaa, ik ken het.
    Er is ook zo'n kindje van 12 die een wietplantage heeft, dat vind ik ook al erg hoor. Zoiezo (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    FromHell schreef:
    Ja, daar heb ik ook een hekel aan.. =.=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik kan heel goed al een macho gedragen. ik kan sterker en stoeder overkomen dan ik echt ben.

    maar dat doe ik alleen als ik met me paarden werk.
    ik vind dan ook dat je een macho moet zijn als je met paarden werkt.
    voor de rest heb ik er schijthekel aan als men dat doet


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.