• Eén rondje, twee, drie, vier en zo ging het verder. Haar kamer loste op. Emma had het gevoel dat ze razendsnel achteruitvloog. Een waas van kleuren en vormen kolkte langs haar heen. En hard geluid bonkte in haar oren. Ze probeerde te schreeuwen, maar ze kon niets horen. En toen voelde ze weer grond onder haar voeten en kon ze alles weer zien. Ze knipperde een paar keer met haar ogen en keek om haar heen. Waar was ze? Wat was er gebeurd?


    Emma is een meisje die fan is van de Harry Potter boeken en films. Ze heeft zelf de tijdverdrijver nagemaakt. Ze draait de tijdverdrijver een paar keer rond en per ongeluk komt ze daarmee op Zweinstein terecht.

    Ze komt in de tijd terecht waar Harry Potter al volwassen is en zijn kinderen op Zweinstein zitten. Emma komt in de eerste klas terecht en daar is iedereen dus 11 jaar.
    Ik zoek deze rollen:
    Docent Bezweringen: PrincesSnape
    Docent Toverdranken: PrincesSnape
    Docent Gedaanteverwisseling: Grizzly
    Docent Vliegles: WitchElphaba
    Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten: PrincesSnape
    Conciërge WitchElphaba
    2 meisjes uit Griffoendor: Belieburx, Appletree
    1 jongen uit Griffoendor: xBoeddha
    nog een aantal leerlingen uit andere afdelingen: WitchElphaba
    Geen rollen meer nodig!


    Wat wil ik weten
    -Rol;
    -Naam;
    -Achternaam;
    -Bijnaam?;
    -Leeftijd;
    -Foto+Uiterlijk;
    -Karakter;
    -Hobby’s;
    -Bloed;
    -Extra?;

    Hier is het verhaal: Magic Time

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 0:20 ]


    Even a white rose has a black shadow.

    Discover schreef:
    Edit: Ik heb ook nog een nieuwe conciërge nodig.


    Haha, die ga ik niet doen. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Rol; Conciërge
    -Naam; Jason
    -Achternaam; Colfer
    -Bijnaam?; Scarface (door zijn oog waardoor hij niks ziet)
    -Leeftijd;29
    -Foto+Uiterlijk; Jason
    -Karakter;Jason is een vrijwel stoer en mysterieus persoon. Hij geeft veel om mensen maar door roddels beginnen sommige hem eng te vinden. Jason geeft veel om familie en vrienden kan aardig goed vechten
    -Hobby’s; Mensen helpen, bij zijn vriendin Elphaba zijn en leerlingen helpen
    -Bloed; Halfbloed
    -Extra?; Is het vriendje van Elphaba. Jason heeft vroeger ruzie gehad met Draco Malfoy en is door hem gewond geraakt Jason die is ook zegmaar blind aan 1 oog door draco Malfoy en dat oog schrikt sommige leerlingen af

    Dankje! <3


    Even a white rose has a black shadow.