• IK KAN ER ECHT NIET MEER TEGEN!! <3
    okay ik vind dus al sinds het begin van vorig jaar een jongen, b, leuk en nu is hiij samen met zo'n kut hupplekutje, schweinhund.
    NOu eigenlijk zijn b en schweinhund officieel niet samen maar zij weten van elkaar dat ze elkaar leuk vinden, nou eigenlijk weet iedereen het.
    waar wachten ze dan op.
    ik bedoel het liefst wil ik gwn dat hij haar heel hard in der gezicht slaat en naar mij toe gaat maar ik bedoel ga dan niet wachten want hoe sneller je samen gaat hoe sneller je uit elkaar gaat ^^

    dit moest ik even kwijt hehe...


    live long and prosper

    Hahaha, waarom zet je een hartje achter 'Ik kan er niet meer tegen'? Die logica snap ik niet.(nerd)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Hahaha, waarom zet je een hartje achter 'Ik kan er niet meer tegen'? Die logica snap ik niet.(nerd)

    ik ben ook niet logisch <3 ^^


    live long and prosper

    Ik durf te wedden dat die jongen het niet lang vol houdt met schweinhund! (flower)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    schweinhund hahaha.


    I live for the applause, you will die for it.

    llurtle schreef:
    (...)
    ik ben ook niet logisch <3 ^^

    ik ook niet, ik at net een pannenkoek omdat ik dorst had :9~


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wanderer schreef:
    (...)
    ik ook niet, ik at net een pannenkoek omdat ik dorst had :9~

    haha lol


    live long and prosper

    Let maar op, schweinhund gaat zo naar emile toe springen, don't worry (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Let maar op, schweinhund gaat zo naar emile toe springen, don't worry (:

    lol i know hope ^^


    live long and prosper

    Wanderer schreef:
    Ik durf te wedden dat die jongen het niet lang vol houdt met schweinhund! (flower)

    Ik vraag me af of iemand het lang met dr kan volhouden, als haar uiterlijk haar bijnaam representateerd.

    Wanderer schreef:
    Ik durf te wedden dat die jongen het niet lang vol houdt met schweinhund! (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sadism schreef:
    (...)
    Ik vraag me af of iemand het lang met dr kan volhouden, als haar uiterlijk haar bijnaam representateerd.


    Looooooooooooooooooooooooool, amen xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Sadism schreef:
    (...)
    Ik vraag me af of iemand het lang met dr kan volhouden, als haar uiterlijk haar bijnaam representateerd.

    haar bijnaam is gewoon wat @carcass en verzonnen hebben ^^
    maar ja ze is lelijk xD (jaloers :Y) )


    live long and prosper

    Ik ken dat gevoel ook. Haha, het liefst zou je alle meiden uit de wereld uitmoorden om zeker te weten dat hij jou kiest :P

    Waarschijnlijk gaat het niet lang duren als het zoals jij het zegt een "schweinhund" is, zal die het waarschijnlijk niet lang volhouden ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wanderer schreef:
    Ik durf te wedden dat die jongen het niet lang vol houdt met schweinhund! (flower)

    patience is the key:Y) gwn geduld hebben (nerd)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    't komt vast goed!! En schweinhunden en knappe jongens bij elkaar?? Geen goede combi!!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!