• Ik lees echt opeens overal dat iedereen naar Amerika wil. Mijn omgeving, op Quizlet. Ik hoef echt niet naar Amerika. Ik haat Amerika zelfs.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Vroeger wilde ik daar wel heen, maar ondertussen snap ik ook niet meer zo goed wat er zo geweldig is aan Amerika :')


    As travars

    Ik ga er heen in de zomervakantie, en als ik klaar ben met de havo ga ik er een jaar wonen! Ik vind Amerika echt een gaaf land!


    live the life you love

    Ik wil daar wel graag heen, maar dat komt omdat er familie woont.:'D


    everything, in time

    Fijn voor je? (cat)

    Ik wil wel naar Amerika. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lol, ik ook.

    Europa is het beste continent waar je kan wonen :') Ik wil NERGENS anders wonen dan in Europa, except for Australie misschien.

    Amerika zuigt. Oppervlakkig land.

    edit: hier ga ik zonder meer kritiek op krijgen (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 19:47 ]


    ars moriendi

    Ik wil juist naar Duitsland. Ik vind het landschap daar zo mooi. <3

    Pirates schreef:
    Fijn voor je? (cat)

    Ik wil wel naar Amerika. 8D



    Leuk voor je. Heb je misschien een reden of zo? (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik wil naar Duitsland haha. Daar voel ik me veel meer thuis dan in Nederland.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Stekelenburg schreef:
    Lol, ik ook.

    Europa is het beste continent waar je kan wonen :') Ik wil NERGENS anders wonen dan in Europa, except for Australie misschien.

    Amerika zuigt. Oppervlakkig land.

    edit: hier ga ik zonder meer kritiek op krijgen (nerd)


    Ik ook! Ik houd van Europa! En van Australië. Ik wil daar gaan studeren, als het me ooit lukt. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik wil sowieso wel eens naar Amerika. Yellowstone, Grand Canyon, New York o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Emollient schreef:
    (...)


    Leuk voor je. Heb je misschien een reden of zo? (cat)


    Haha. Ik weet niet. Mij lijkt Amerika gewoon mega awesome.

    Oké dat fijn voor je was echt arrogant van mij, maar dat was het eerste wat in me opkwam. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik wil er al heel mijn leven naar toe
    ja hoor,
    ik woon nog steeds in het land van de frietjes

    Misschien voor enkele personen en enkele steden zou ik wel naar daar willen gaan. Maar op vakantie niet meer. Maar ik wilnaar zoveel op reis zowel in Europa, Azië, Afrika,Oceanië en Amerika.

    Ik ga naar Amerika, en ik vind het leuk ook.


    Hope goes lost but never dies.

    Pirates schreef:
    (...)

    Haha. Ik weet niet. Mij lijkt Amerika gewoon mega awesome.

    Oké dat fijn voor je was echt arrogant van mij, maar dat was het eerste wat in me opkwam. (nerd)


    Hebben jullie het van al die artiesten en films en highschool-drama's?

    Vandaag ben ik ook best knorrig door spierpijn. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.